Threads: 97
Wordt een raar toernooi zo vlak na de OS.
Stel dat de top 3 een medaille wint, zullen die wel niet ver komen in Canada, als ze al spelen. En dan ook nog geen Nadal, wordt een verrassende winnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 118
Threads: 0
Hopelijk kan Del Potro eindelijk een master winnen, hij won de US Open dus hij zal wel behoorlijk moeten zijn op hardcourt! Verder hoop ik dat tipsarevic en monaco ver komen want op de grootste toernooien zijn ze ondanks hun rankings (8e en 10e) volgens mij nooit erg ver gekomen.
Threads: 21
Die laatste 2 gun ik inderdaad ook wel een keer een grote titel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 40
Nadal, Ferrer, Monfils en Verdasco zijn iig al OUT.
Roddick en Ferrero ook al. En er zullen er nog wel wat volgen. Maar het gaat uiteindelijk om de toppers. Denk niet dat die officieel af zullen zeggen voor de deadline, dus dan wordt het redelijk gokken. Wordt een leuk toernooi voor het klassement denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 31
Wawrinka ook, gaat lekker zo.
Threads: 131
Federer komt ook niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Murray ook niet lijkt me.
Threads: 31
Dank Atlanta. Dankzij jouw post is de DB nu ook geopend!
Toch wel erg lastig komende week. Niet alleen of de drie halve finalisten komen opdagen, maar ook Tsonga en Gasquet hebben bijvoorbeeld op zaterdag nog gespeeld.
En Haas, Dolgo en Querrey zijn nog moe van Washington, Berdych is uit vorm, Simon, Cilic en Tipsa hebben een lastige loting, Kohl trok zich vorige week terug.
06-08-2012, 08:26 AM
(This post was last modified: 06-08-2012, 08:30 AM by Ad Wim.)
Team staat. Ik zie dat Ebden LL is geworden, maar die krijg ik er echt niet meer in, helaas. De enige echte keuze was voor mij Potro of Tipsarevic.
Ben benieuwd naar de keuzes van Atlanta en hoe het toernooi gaat verlopen.
Ebden is idd LL, stond als Q in het schema maar heb ik even aangepast.
Threads: 166
Ik ga risico's nemen. Ik weet niet waarom, maar voel dat ik wat moet doen.
Gaan voor die 1e plaats en dan maar 10e worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Erg lastig deze week inderdaad, bijna alles is ook een risico.
Krankzinnig eigenlijk.... Djoko, Murray en Delpo, in principe de 3 grootste favorieten in dit veld, hebben alledrie tot en met gisteren op het Olympisch gras gespeeld. Ik acht het bijna onmogelijk dat ze alledrie mee gaan doen.... maar wie valt er af en wie komt wel de TMS titel ophalen?
Wie heeft zich afgemeld eigenlijk op de plaats van Ebden?
Threads: 105
06-08-2012, 09:56 AM
(This post was last modified: 06-08-2012, 09:57 AM by Overdune.)
Er waren 7 q spots, dus sowieso 6 q's plus een ll.
Edit: maar dat zal dan mss Lopez geweest zijn. Die plek stond wel als (q) in het schema, vandaar mijn verwarring.
Stille vergeten in te vullen?
(06-08-2012, 08:48 AM)kuiper Wrote: Ik ga risico's nemen. Ik weet niet waarom, maar voel dat ik wat moet doen.
Gaan voor die 1e plaats en dan maar 10e worden.
Wat is het risico dan? Ik rekende nu op Djoko of Murray.
Threads: 105
06-08-2012, 10:04 AM
(This post was last modified: 06-08-2012, 10:04 AM by Overdune.)
(06-08-2012, 10:02 AM)Atlanta Wrote: Stille vergeten in te vullen?
Nou gaan we het krijgen hoor.
(06-08-2012, 10:02 AM)Atlanta Wrote: Stille vergeten in te vullen?
dat is niks voor stille....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi, leuke verschillen met vriend Atlanta.
Ik zie Tsonga als tweede favoriet hier, hopelijk staat ie fit genoeg aan de start.
Een eventuele Gasquet-Berdych wordt een zinderende pot.
Vanavond vanaf 17 uur live op sport1
Ik heb alleen maar troeven
Alles of niks deze week.
Gegokt op het laten lopen of niet op komen dagen van de olympiërs.
Threads: 328
Ja ik ben het echt vergeten. Ik zit helemaal in de OS en ben echt nergens anders mee bezig.
Veel succes verder dit jaar. Had er toch sowieso geen zin meer in, die dagelijkse teleurstellingen. Motivatie is heel ver te zoeken momenteel
Ik zet alles op CTM, LTM en Zweeler jaarspel waar ik leuk mee doe
Zal misschien af en toe nog wel een team maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 6
ik dacht ook dat de deadline vanavond 22.00 uur was.... gelukkig had ik al wel wat ingevuld...
Ik ben het ook vergeten. Wel wat namen aangeklikt gisteren incl. een paar qualies die niet meedoen en wat budget over. Voor Scholten staat er nu een blanco team. Fuck my life.
|