The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Canada 2012
Je hebt gelijk ja, ik was iets te voorbarig met die punten. En ik neem hem idd niet voor max 180.
Bovendien was het ook meer een keuze van hem niet willen missen dan hem heel graag willen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Wellicht gaan ze deze week ook niet vol gas, dat kan ik me prima voorstellen. Paar wedstrijdjes spelen op HC om in te komen voor Cincy en de US Open. Maar zodra ze dan twee keer winnen en het loopt weer lekker, zie je ze toch niet vaak meer tanken. Voor Potro komt dan ook de pot tegen Djokovic en die test zal ie wel aan willen gaan. En wat je zegt, ze hebben nog een week rust voor de US Open. En die jongens hebben tussen Wimbledon en de OS ook allemaal niks gespeeld, dus kan me niet voorstellen dat ze heel vermoeid zijn. Na drie weken rust, 1 week spelen en dan een paar dagen later weer. Bovendien had Potro 2 dagen later al nauwelijks meer last van de pot tegen Federer, dus ik denk nu al helemaal niet meer. Fysiek lijkt het me dus geen probleem, eerder mentaal. Maar Djoko zit met de nummer 1-positie en dat ie hier titelverdediger is en Potro is eindelijk weer lekker in vorm, en laat eindelijk weer zien bij de top te horen.
Murray verwacht ik alleen echt niet door de gekte die ie had tijdens de OS en kort na zijn medailles. Die zit ook op een roze wolk en heeft voorlopig niet echt de druk van presteren. Djokovic zeker wel.

Voor gasten als Tsonga telt ook nog mee dat dit een uitgelezen mogelijkheid is om een TMS te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potro meteen om 5 uur. Dan is toch nu al wel bekend of ie gaat spelen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat ozu je zeggen, iig bij de organisatie. Maar vaak zie je het bij late afmeldingen pas echt als er iemand anders op het SB komt te staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze spelen allemaal denk ik, want er staan foto's op internet dat ze gister aan het trainen waren daar....
Tsonga heeft zelfs al een handtekeningsessie gegeven en Djoko heeft al 2x getraind.
Lendl gooit ballen aan bij de training van Murray...
alleen van Potro heb ik nog niks gezien.

Lijkt me raar dat ze zich dan nog afmelden.

Ik heb dus gegokt en verloren...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-08-2012, 01:26 PM)buurs Wrote: Ze spelen allemaal denk ik, want er staan foto's op internet dat ze gister aan het trainen waren daar....
Tsonga heeft zelfs al een handtekeningsessie gegeven en Djoko heeft al 2x getraind.
Lendl gooit ballen aan bij de training van Murray...
alleen van Potro heb ik nog niks gezien.

Lijkt me raar dat ze zich dan nog afmelden.

Tenzij DelPo zich toch afmeldt.
Reply
Als hij onzeker zou zijn, zouden ze hem dan al zo vroeg plannen?

Ik denk het niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Juan is iig wel gewoon aanwezig en zal dus ook wel de baan op gaan zo:

[Image: Azx_b3wCMAAhZGl.jpg:large]
Reply
Mooi zo. Verwacht veel van hem dit HC seizoen.

Wat een belangrijke dag wordt dit. Wie blijft er toch nog weg, wie tankt, wie is het hc nog niet gewend? Om 5 uur meteen cruciaal met cilic en del potro.
Reply
En we gaan los. Hup Baghdatis, Potro en Granollers (in die volgorde). Youzhny-Tipsa is me om het even.
Reply
(08-08-2012, 01:26 PM)buurs Wrote: Lijkt me raar dat ze zich dan nog afmelden.

Dat is redelijk voorbarig..... Hoewel, voor jouw doen valt het nog best mee.

Hup Radek dan maar.... Jammer dat Dolgo hier niet staat, dan was het helemaal een pot met grote belangen geweest.

Meteen de break voor Radek. Op zich is dat te verwachten, maar als Radek z'n spelletje goed speelt heb je die niet zomaar terug.
Reply
Potro meteen gebroken. Steppie gaat toch nog ineens weer goed tennissen deze week?
Reply
En uiteraard hup Cilic!
Daarnaast mag Mayer er wel uit, maar kan ook de volgende ronde. Youzhny-Tipsa is niet zo relevant.
Reply
Leuk hoor, we zijn weer begonnen. Cilic een break achter, Potro een dubbele break zelfs. Tegen 2 gasten die over the hill zijn en al tijdens niets hebben laten zien.

Oh Potro nou opeens weer 1-2*.
Reply
Stepanek mist een 0-40 voor 3*-0 Idontgetit

Dan weet je het wel weer.

Baghdatis verspeelt een break voorsprong en Mayer mist ook bps.... Idontgetit

Reply
Kom eens op Potro!
Reply
En Mayer wordt dan wel gebroken Idontgetit

Reply
Potro er hier af is misschien wel weer goed voor Haas, maar die moet eerst maar eens voorbij Simon zien te komen.
Reply
En Youzhny mist ook bp...

al mijn spelers verspelen bp of break voorsprong...

Reply
Lekker Nollie!
Reply
En weer de rebreak, klote. Potro ook nog geen kans gehad op de service van Step, geen goed nieuws.
Reply
Eindelijk dan de break, maar meteen weer 0-30.
Reply
Toch belangen bij Tipsa-Youzhny. Troef Cilic wint altijd van Tipsa en verliest meestal van Youzhny. Hup Tipsa. En ga eens knallen Pony!
Reply
Ongelofelijk hoe al mijn 3 spelers de 1e set weer verliezen Idontgetit

En Baghdatis en Mayer geven het in de 2e set ook weg, terwijl Stepanek een aantal gp mist en wordt gebroken Big Grin Hakkuh

Reply
Potro breakt dan eindelijk eens, wordt ie meteen weer teruggebroken. Kom op eens man. Ook Cilic gaat te goed, maar dat is niet zo verrassend. Wel knap dat Cilic er meteen staat.

(08-08-2012, 06:06 PM)centre court Wrote: Toch belangen bij Tipsa-Youzhny. Troef Cilic wint altijd van Tipsa en verliest meestal van Youzhny. Hup Tipsa. En ga eens knallen Pony!

Denk niet Cilic wint van de Tipsa van die seizoen.
Reply
ongelofelijk zeg, die mayer FU

baghdatis mist nog maar even een 15-40...

Reply
Mayer er iig uit, matige keuze die gelukkig niet goed uitpakt.
Maar die was de minst belangrijke. Potro houdt zn service niet eens meer.
Reply
Alles gaat goed, alleen Potro moet eens normaal gaan serveren.
Reply
En Youzhny geeft het ook weg met een paar df FU

Reply
3 vd 4 zijn al door de goede speler gewonnen. Nu de belangrijkste nog. Hup Potro!

6-5 Potro. Hij zal toch zo die TB wel winnen?

Tipsa heeft nog geen zin in douchen en laat zich nog even terugbreaken.
Reply
(08-08-2012, 06:17 PM)Ad Wim Wrote: Potro breakt dan eindelijk eens, wordt ie meteen weer teruggebroken. Kom op eens man. Ook Cilic gaat te goed, maar dat is niet zo verrassend. Wel knap dat Cilic er meteen staat.

(08-08-2012, 06:06 PM)centre court Wrote: Toch belangen bij Tipsa-Youzhny. Troef Cilic wint altijd van Tipsa en verliest meestal van Youzhny. Hup Tipsa. En ga eens knallen Pony!

Denk niet Cilic wint van de Tipsa van die seizoen.

Maar de Cilic van dit seizoen is toch top-10 materiaal? Ik zie het wel zitten hoor!
Reply

Forum Jump: