The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Keyzer Wrote:FC Utrecht is met Tom Caluwé rond over een overgang naar de Domstad. De club onderhandelt momenteel met Willem II over de transfersom voor de speler die in Tilburg nog een contract tot de zomer van 2007 heeft. FC Utrecht ziet in Caluwé de ideale opvolger voor de transfervrij naar Heracles Almelo vertrokken Stefaan Tanghe.

dus Caluwe is binnen afzienbare tijd bankzitter en vertrekt dan ook transfervrij naar Heracles????
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Quote:17/1/2006 - Feyenoord bevestigt contractverlenging Lodewijks
(Gepost door K)

Feyenoord heeft zojuist officieel bevestigd dat het een akkoord heeft met Patrick Lodewijks over contractverlenging van een seizoen. Aanstaande donderdag zal nog gesproken worden over de details van het nieuwe contact, maar problemen worden daarbij niet meer verwacht.
Feyenoord Netwerk
Pim Doesburg zal nog een jaar doorgaan als keeperscoach.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Reply
Nando Rafael naar Heerenveen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Nando Rafael naar Heerenveen?

Nee, denk het niet
Reply
Linksback Pablo Caceres heeft overeenstemming bereikt met FC Twente. De jonge Uruguayaan wordt in eerste instantie aangetrokken voor het beloftenteam, al zal hij wel met het eerste elftal meetrainen. Caceres beschikt over een goed linkerbeen, een vinnige tackle en heeft snelheid. Het is de verwachting dat Caceres zich eind januari in Enschede meldt, aldus de officiële Twente-site. De speler die kortgeleden nog in zijn thuisland uitkwam voor Danubio liep afgelopen zomer al stage bij Twente en maakte toen veel indruk.

------------------------------------------------

Het hoge woord is eruit: Vidarsson komt per direct naar Twente. In het Belgische Nieuwsblad zegt de IJslander: "Het doet pijn maar ik moet aan mezelf en mijn gezin denken. Ik ben Lokeren dankbaar voor alles". De 27-jarige linkpoot tekent in Enschede een contract voor 3,5 jaar. "Twente is voor mij financieel én sportief interessant. Het is een grotere club dan Lokeren, dit is een kans om hogerop te geraken", zei de IJslander gisteren al tegen de Belgische teletekst. Het enige dat een overgang nu nog in de weg kan staan is de medische keuring, die voor vanmiddag gepland staat.
Reply
Quote:Datum: 17-01-2006 Tijd: 11:10
Van Hooijdonk vertrekt bij NAC

Het tweede huwelijk tussen van Hooijdonk en NAC is niet zo succesvol gebleken als het eerste. Als gevolg hiervan vertrekt van Hooijdonk uit Breda.
De lange spits zal sowieso zijn contract niet verlengen, wat betekent dat hij na dit seizoen in ieder geval niet meer in Breda te bewonderen zal zijn.
Er bestaat zelfs een grote kans dat hij nog deze transferperiode naar een andere club vertrekt. Er hebben zich op het moment van schrijven nog geen clubs officieel bij NAC gemeld, maar geruchten gaan dat Tottenham Hotspur en Feyenoord belangrijke gegadigden zijn.
Gisteren al wist Johan Derksen in Voetbal Insite te melden dat Feyenoord in hem een ideale pinchhitter ziet, nadat eerder een overgang van Erik Meijer afketste.

Van Hooijdonk en NAC hadden zich de terugkeer van de populaire spits anders voorgesteld. Enige tijd geleden liet van Hooijdonk in Sportweek het volgende weten: "Het plezier dat ik heb, zal een belangrijke rol spelen in mijn keuze. Niet dat ik het verwacht, maar als NAC in een negatieve spiraal terechtkomt, heb ik geen zin daar nog tegen te gaan vechten."
Dat moment is nu dus gekomen. Waar van Hooijdonk bij zijn presentatie nog liet weten zielsgelukkig te zijn met zijn terugkeer, mag na een dramatisch verlopen eerste seizoenshelft worden geconstateerd dat zijn terugkeer niet geworden is wat men ervan gehoopt had.
Ook speelt in deze beslissing mee dat Cees Lok geen basisplaats zou willen garanderen aan Van Hooijdonk. En dat is iets wat wij eerlijk gezegd alleen maar toejuichen.
Ondanks alle negatieve reacties gericht aan zijn adres en ondanks het feit dat NAC met hem niet dat heeft weten te brengen wat vooraf werd gehoopt, is van Hooijdonk voor ons nog steeds één van de grote helden uit de NAC-historie.
Mocht hij deze transferperiode inderdaad nog vertrekken (waar het op dit moment dus zeker op lijkt en we vertrouwen de bron voor de volle 110%), dan wensen wij hem heel veel succes bij zijn nieuwe club en hopen we dat hij alsnog een passend slot aan zijn fantastische carrière kan geven.

bron: b-side rats (nac-fansite)

goh, gek dat lok hem geen basisplaats garandeert. :roll: als het waar is: het is weer wegloopgedrag, waarom blijft hij nou niet gewoon en doet hij er alles aan om er een succes van te maken? wel een mooi stukje van de nac-fans.
Reply
Akkoord leverkusen en ado den haag over Lazovic. Ze wachten alleen af of er evt nog meer interesse komt...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.adofans.nl/">http://www.adofans.nl/</a><!-- m -->
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Akkoord leverkusen en ado den haag over Lazovic. Ze wachten alleen af of er evt nog meer interesse komt...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.adofans.nl/">http://www.adofans.nl/</a><!-- m -->
Lijkt me een fantastische aanwist, nietwaar EJR?

Hier het hele bericht:
Quote:Laatste wijziging: 17-01-2006, 11:46
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ADOfans.nl">http://www.ADOfans.nl</a><!-- w -->

'Akkoord Leverkusen en Ado Den Haag over Lazovic'
De Feyenoord Krant meldt dat Bayer Leverkusen en Ado Den Haag een akkoord hebben bereikt over de verhuur van Danko Lazovic. De Servische aanvaller is dit seizoen door Feyenoord verhuurd aan Leverkusen. Bij de Bundesligaclub komt Lazovic niet aan spelen toe waarop Leverkusen met succes aan Feyenoord permissie vroeg de speler weer door te verhuren tot het einde van het seizoen. Leverkusen zou echter andere interesse afwachten voordat er daadwerkelijk een beslissing wordt genomen over Lazovic.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Als hij nou ff snel komt, dan kunnen ze nog van NEC winnen :wink:
Bangkok resident.
Reply
Quote:'H'veen denkt aan Rafael'

Afonso Alves en Rick Hoogendorp werden al genoemd als nieuwe aanvalsleiders bij SC Heerenveen. Het Dagblad van het Noorden komt nog met een nieuwe naam: Nando Rafael (Hertha BSC) wordt gezien als de opvolger van Georgios Samaras, die zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Manchester City. Nando Rafael werd recent ook in verband gebracht met AZ.

Rafael doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar kwam daar niet aan de bak omdat hij geen recht had op een verblijfsvergunning. In Duitsland was de spits wel welkom. Bij Hertha BSC speelde hij tot nu toe zeventig wedstrijden. Daarin kwam hij zestien keer tot scoren. Nando Rafael maakte ook al zijn debuut voor Jong Duitsland.

Van voetbalzeun, dus nog lang niet zeker.
Reply
Nigel de jong en Escude samen naar Sevilla?
Reply
'Van Hooijdonk kan NAC per direct verlaten'

17/1/2006 20:39

Het tweede huwelijk tussen Pierre van Hooijdonk en NAC Breda lijkt voortijdig tot een einde te komen. De 36-jarige spits mag per direct weg. De directie van NAC én coach Cees Lok hebben hem dat toegezegd, zo meldt het AD.
Sommige clubs kunnen hem transfervrij inlijven, andere niet. Mocht Ajax, AZ, Feyenoord, SC Heerenveen of PSV tot een akkoord komen met de aanvaller, dan hoeven ze geen afkoopsom te betalen voor Van Hooijdonk. Voor buitenlandse clubs geldt hetzelfde. De overige Nederlandse clubs zouden zijn contract, dat loopt tot de zomer, wel moeten afkopen.

Van Hooijdonks terugkeer naar NAC is tot nog toe op een teleurstelling uitgelopen. Sportief gezien presteert de Brabantse club zeer matig, met een veertiende plaats en het ontslag van trainer Ton Lokhoff als gevolg. Van Hooijdonk zelf overtuigde evenmin. Hij scoorde vijf keer in zeventien duels.

Tien wedstrijden geleden, toen NAC nog negende stond in de Eredivisie, klaagde Van Hooijdonk al over de volgens hem veel te negatieve houding van een deel van de aanhang van NAC. 'Het pannetje kookt al vanaf het begin van het seizoen. (…) Toen ik hier tien jaar geleden speelde, was dat niet zo', vertelde hij toen in BN De Stem.

Die onvrede kwam bij NAC's laatste wedstrijd, waarin het thuis met 4-0 ten onder ging tegen Roda JC, nogmaals naar boven. Van Hooijdonk ging bij het verlaten van het veld geïrriteerd in discussie met een toeschouwer op de tribune.

==
Die gaat dus nog voor het weekend weg.. PSV had hem beter kunnen halen dan die Thompson, gratis en kan iig een vrije trap nemen dus is al beter dan Sibon. Maar hij zal wel pinchhitter bij Feyenoord worden. Ze zijn goed bezig daar in Rotterdam als ze m halen.
Reply
Misschien moet je eerst de pagina doorlopen voordat je iets post...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
De grote clubs hoeven niks te betalen, de kleinere wel...dus die kunnen hem sowieso niet halen.
Bangkok resident.
Reply
ADO Den Haag ontkent komst Lazovic
17 januari 2006

Danko Lazovic is voorlopig nog niet op weg naar Den Haag. Verschillende media wisten vandaag te melden dat ADO Den Haag met Bayer Leverkusen een akkoord heeft bereikt om de Servische spits op huurbasis over te nemen, maar in Den Haag weet men nergens van. "De berichten dat Lazovic naar ADO komt, zijn helaas niet juist", laat persvoorlichter Tonny Dijkhuizen weten tegen FCUpdate.nl.





Lazovic is eigendom van Feyenoord, maar speelt dit seizoen op huurbasis bij Bayer Leverkusen. Ook in Duitsland komt de jonge Serviërs echter amper aan spelen toe, waardoor hij liefst deze maand nog zou vertrekken naar een nieuwe ploeg. ADO Den Haag werd direct genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van Lazovic en enkele bronnen meldden vandaag dat de transfer zelfs al in kannen en kruiken zou zijn.

Tegenover FCUpdate.nl benadrukt de ploeg uit de Hofstad echter dat van een transfer nog lang geen sprake is. "We doen in principe geen uitlatingen over transfers, maar ik kan in ieder geval zeggen dat de berichten over Lazovic niet juist zijn. Ik heb het ook gelezen, maar helaas is het niet waar. Of we nog wel met hem bezig zijn? Dat kan ik niet zeggen, we zeggen nooit of wel of niet met bepaalde transfers bezig zijn. Maar feit is in ieder geval dat de berichten over Lazovic niet juist zijn", aldus persvoorlichter Dijkhuizen.
Bangkok resident.
Reply
'PSV niet geinteresseerd in Van Hooijdonk'
De Telegraaf meldt dat PSV heeft laten weten niet geinteresseerd te zijn in Pierre van Hooijdonk. Gisteren werd duidelijk dat de spits per direct en transfervrij mag vertrekken uit Breda. Feyenoord wordt nadrukkelijk genoemd als nieuwe club. PSV zou hebben laten weten voldoende aanvallers te hebben met Kone, Sibon, Thompson en Vennegoor of Hesselink.


Goeie zaak, bij elke club waar hij kwam vertrok hij met ruzie, bovendien is het geen speler die de bank wil warm houden.
Reply
Kezmania Wrote:'PSV niet geinteresseerd in Van Hooijdonk'
De Telegraaf meldt dat PSV heeft laten weten niet geinteresseerd te zijn in Pierre van Hooijdonk. Gisteren werd duidelijk dat de spits per direct en transfervrij mag vertrekken uit Breda. Feyenoord wordt nadrukkelijk genoemd als nieuwe club. PSV zou hebben laten weten voldoende aanvallers te hebben met Kone, Sibon, Thompson en Vennegoor of Hesselink.


Goeie zaak, bij elke club waar hij kwam vertrok hij met ruzie, bovendien is het geen speler die de bank wil warm houden.

hij is wel beter dan sibon. :wink:

ik denk dat het goed voor hem is om te laten zien dat hij een ideale pinchhitter is. dat is de enige rol waarmee hij duitsland kan halen. fainoid heeft wel zo'n speler nodig, maar als je hem haalt loop je wel het grote intrigerisico. ik denk dat fainoid beter de rust niet moet laten verstoren, hoewel het als pinchhitter de ideale oplossing zou zijn.

ik heb het voorgevoel dat hij voor een hereniging kiest met paultje bosvelt, ook omdat heerenveen wel een spits kan gebruiken.
Reply
Bij Fnooit zal hij ook niet in de basis komen lijkt me, net als bij Ajax. AZ heeft hem ook niet nodig. Heerenveen zal hem misschien willen als overbrugging voor het geval Samaras weggaat, zodat ze voor het nieuwe seizoen samen met Boersma nog 1 of 2 nieuwe spitsen kunnen contracteren.
Reply
waf Wrote:ik heb het voorgevoel dat hij voor een hereniging kiest met paultje bosvelt, ook omdat heerenveen wel een spits kan gebruiken.

Als ook Samaras vertrekt lijkt me dat niet een hele ongelukkige keuze. Maar dan moet er nog wel minimaal 1 talent(je) bij komen. Volgens mij loopt er hier in Groningen nog wel een aardige, niet te dure, scandinavische spits rond en in Amsterdam hebben ze ook nog een boze bankzitter die graag naar het WK wil... :wink:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:en in Amsterdam hebben ze ook nog een boze bankzitter die graag naar het WK wil... :wink:

dat willen we allemaal, maar griekenland heeft zich nu eenmaal niet gekwalificeerd. :wink:
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:en in Amsterdam hebben ze ook nog een boze bankzitter die graag naar het WK wil... :wink:

dat willen we allemaal, maar griekenland heeft zich nu eenmaal niet gekwalificeerd. :wink:

Ene Ryan Babel wil vast wel bij Heerenveen in de punt van de aanval spelen. Ik hoorde dat hij afgelopen maandag tegen PSV een hele goede wedstrijd speelde! :wink:
Reply
Op wie doel jij, waf? Ryannos Babelos?
Reply
Mukkus Wrote:Op wie doel jij, waf? Ryannos Babelos?

Speelt die ook voor Griekenland?
Reply
Kezmania Wrote:
Mukkus Wrote:Op wie doel jij, waf? Ryannos Babelos?

Speelt die ook voor Griekenland?

:roll: ja, net als nikolas miteas.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:'PSV niet geinteresseerd in Van Hooijdonk'
De Telegraaf meldt dat PSV heeft laten weten niet geinteresseerd te zijn in Pierre van Hooijdonk. Gisteren werd duidelijk dat de spits per direct en transfervrij mag vertrekken uit Breda. Feyenoord wordt nadrukkelijk genoemd als nieuwe club. PSV zou hebben laten weten voldoende aanvallers te hebben met Kone, Sibon, Thompson en Vennegoor of Hesselink.


Goeie zaak, bij elke club waar hij kwam vertrok hij met ruzie, bovendien is het geen speler die de bank wil warm houden.

hij is wel beter dan sibon. :wink:

ik denk dat het goed voor hem is om te laten zien dat hij een ideale pinchhitter is. dat is de enige rol waarmee hij duitsland kan halen. fainoid heeft wel zo'n speler nodig, maar als je hem haalt loop je wel het grote intrigerisico. ik denk dat fainoid beter de rust niet moet laten verstoren, hoewel het als pinchhitter de ideale oplossing zou zijn.

ik heb het voorgevoel dat hij voor een hereniging kiest met paultje bosvelt, ook omdat heerenveen wel een spits kan gebruiken.

Uiteraard is hij beter dan Sibon.. Ik ken weinig aanvallers die ik slechter vind dan de Sibon van PSV (bij Heerenveen deed hij het wel uitstekend).

Met Pierre weet je wat je in huis haalt. Je weet dus ook dat hij altijd zijn mondje klaar heeft, en als hem iets niet zint hij naar de pers stapt.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
Mukkus Wrote:Op wie doel jij, waf? Ryannos Babelos?

Speelt die ook voor Griekenland?

:roll: ja, net als nikolas miteas.

Da's toch een Roemeniaan?
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
Mukkus Wrote:Op wie doel jij, waf? Ryannos Babelos?

Speelt die ook voor Griekenland?

:roll: ja, net als nikolas miteas.

Da's toch een Roemeniaan?

nee, je bent in de war met angeloan charisteaua.
Reply
Ja, tuurlijk! Maar welke duitser bedoel je dan, die naar het WK gaat? Weschley Schneider?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ja, tuurlijk! Maar welke duitser bedoel je dan, die naar het WK gaat? Weschley Schneider?

Nee, Nando Rafaël Fanderfart
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Vreven defintief uit selectie Vitesse gezet

18/1/2006 12:41

Tussen Stijn Vreven en Vitesse komt het niet meer goed. De Belgische verdediger was na zijn verwijdering uit de A-selectie weer even teruggekeerd maar maakt nu defintief geen deel meer uit van de hoofdmacht.
'Deze beslissing moesten we nemen, het klikte absoluut niet meer tussen beide partijen', legde algemeen directeur Jan Streuer uit aan VI.nl. 'Dit is heel vervelend omdat het weer voor onrust zorgt.'

Vreven zelf wilde niet veel kwijt. 'Ik ben boos en diep teleurgesteld. Ik weet niet meer hoe het verder moet.' Een transfer lijkt nu de enige oplossing. 'We moeten gaan meedenken over een transfer. Zo'n speler kun je niet in het tweede elftal laten spelen', aldus Streuer.

Vreven botste met de clubleiding nadat hij kritiek had geuit op de toewijding van zijn medespelers, bij wie hij een gebrek aan passie constateerde. De Arnhemmers bestraften hem omdat hij zoiets binnenskamers had moeten houden.

Youssouf Hersi overkwam ongeveer hetzelfde. De aanvallende middenvelder van Vitesse liet zich volgens de club te negatief uit over onder meer coach Edward Sturing. Hersi traint en speelt vooralsnog bij Jong Vitesse.
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: