07-09-2012, 05:05 PM
Dus met andere woorden, niemand gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Davis Cup 2012
|
07-09-2012, 05:05 PM
Dus met andere woorden, niemand gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-09-2012, 06:00 PM
Zullen wij samen gaan, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ik ben die vrijdag niet vrij, zaterdag zou evt kunnen, afhankelijk van de speeltijden.
Vrijdag is al uitverkocht, zaterdag is natuurlijk dubbelspel, daar ga ik niet naar kijken.
07-09-2012, 06:32 PM
Ik had het voornamelijk over zondag. Ik ga denk ik sowieso wel.
09-09-2012, 03:32 PM
Ik ben er sowieso, maar ga al met mn competitieteam
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
11-09-2012, 12:23 PM
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
11-09-2012, 12:23 PM
Leuk 0-5 wordt dat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
11-09-2012, 12:28 PM
Fedje zien spelen is meer dan genoeg.
11-09-2012, 12:33 PM
Iemand idee of Federer zondag de 1e of 2e partij speelt?
11-09-2012, 12:43 PM
Fed speelt zondag natuurlijk niet meer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-09-2012, 12:46 PM
Als hij de eerste partij zou spelen wil ik het risico wel nemen en hopen op een winst in de dubbel. Tweede partij is idd vrij kansloos
11-09-2012, 12:48 PM
(11-09-2012, 12:33 PM)Mac Wrote: Iemand idee of Federer zondag de 1e of 2e partij speelt? De nummers 1 van hun land spelen op zondag altijd als 1e
11-09-2012, 12:51 PM
thanks
11-09-2012, 01:00 PM
(11-09-2012, 12:43 PM)buurs Wrote: Fed speelt zondag natuurlijk niet meer. Ja op zondag kan je waarschijnlijk genieten van topwedstrijden Haase-Chiudinelli en De Bakker-Laaksonen
11-09-2012, 07:58 PM
Dat zal dan zelfs nog Sijsling-Chiudinelli zijn.
13-09-2012, 01:41 PM
De Bakker en Haase, dat lijkt me wel verstandig ook al is Sijsling onwijs in vorm. De Bakker is dat ook, en beter op gravel.
Maar dat wordt wel gewoon 3-0 na zaterdag, dus ik ga er geen 35 euro voor neertellen op zondag.
13-09-2012, 01:43 PM
Sijsling is niet fit
Ik lees nu idd dat ie ziekjes is. Maar dan nog lijkt het me prima om De Bakker te laten spelen op gravel.
14-09-2012, 11:44 AM
14-09-2012, 12:13 PM
En dan reageren alsof er niks gebeurd is... Mooie video
14-09-2012, 01:55 PM
Toch mooi dat de goat hier gewoon 50 meter van mijn wwerk staat te sspelen.
14-09-2012, 02:31 PM
jje ggaat er hhelemaal van stttttotteren!
14-09-2012, 02:51 PM
En het wordt aardig nat in A'dam...
14-09-2012, 05:52 PM
Ik kan toch nooit echt voor die Haase zijn. Speelt ook gewoon een dramatische tb.
14-09-2012, 05:53 PM
Ik heb dat dus met de Bakker, Haase kan ik nog wel symphatie voor opbrengen.
14-09-2012, 06:10 PM
Ik heb met beide heren bijzonder weinig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
14-09-2012, 07:24 PM
Itt mijn held Nico natuurlijk, kom op vriend!
Mooie potje hoor. Nico al 2 mps gemist. Mooie sfeer.
Isner serveert geweldig, dat houdt hem voorlopig op de been. Nico haalt echt alles.
Isner kan al een half uur niet meer. Almagro moet het eens afmaken.
Het werd tijd, mooie pot!
14-09-2012, 07:59 PM
Vamos!
Isner verliest twee belangrijke 5-setters in korte tijd, niets voor hem.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|