The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2013
Die gravelaar Andrey Kuznetsov, heeft op challengerniveau 0 uit 4 en op ATP niveau 1 uit 9 op hardcourt. En dan wint ie van Top 15-speler Monaco Idontgetit
Reply
Monaco geblesseerd.

Daarom ben ik ook voor Anderson gegaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(14-01-2013, 02:50 PM)buurs Wrote: Monaco geblesseerd.

Daarom ben ik ook voor Anderson gegaan.

Anderson ging met mazzel door vandaag.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wist niet dat Monaco geblesseerd was, mazzeltje. Had gewoon gehoopt dat Anderson hem sowieso had gepakt, aangezien Anderson in redelijke vorm verkeerde. Nu pakt hij Kuznetsov en Malisse ook uiteraard, en wordt het Berdych-Anderson
Reply
(14-01-2013, 02:53 PM)DaanvL Wrote: Wist niet dat Monaco geblesseerd was, mazzeltje. Had gewoon gehoopt dat Anderson hem sowieso had gepakt, aangezien Anderson in redelijke vorm verkeerde. Nu pakt hij Kuznetsov en Malisse ook uiteraard, en wordt het Berdych-Anderson

Malisse uiteraard?
Reply
Malisse pakt Verdasco gewoon, lijkt me duidelijk
Reply
Was Tipsy dat ook niet? Wink
Reply
(14-01-2013, 03:02 PM)rhubarb Wrote:
Was Tipsy dat ook niet? Wink

Ad moet je niet geloven Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(14-01-2013, 02:42 PM)rhubarb Wrote: Die gravelaar Andrey Kuznetsov, heeft op challengerniveau 0 uit 4 en op ATP niveau 1 uit 9 op hardcourt. En dan wint ie van Top 15-speler Monaco Idontgetit

Jij was toch altijd zo op de hoogte?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben ik ook. Zo weet ik ook dat Simon een lichtere blessure heeft.
Reply
Dan is die verlies van Monaco toch niet verrassend?
Verwacht ook niet veel van Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase kansloos en ook sijsling eraf na winst eerste set...triest gesteld.
Berankis doet het goed tegen stak...verder veel damespotjes met weinig spanning...mooi moment om nog even te slapeb
Reply
Allemaal standaard uitslagen...Federer meteen weer overtuigend. Raonic verloor de eerste set aan Hajek haha maar daarna easy. Tonga nog een stukje gezien, llodra speelde niet verkeerd.

Porto nu aan de gang...en hoe...5-0 in een kwartier
Reply
Del potro wint wel heel overtuigend zeg. 6-1 6-2 6-2
Reply
Nu even die qualis eruit, maar ze beginnen alle drie helaas goed.
Reply
Klizan en davydenko lijken zich te herstellen. Nu garcia-lopez nog
Reply
Klizan en Davy zijn warm idd. GGL gaat hem niet worden vrees ik. Was kiezen tussen Bemelmans en Ram, jammer.

Leuk potje tussen Nieminen en Haas trouwens, constante momentumshifts.
Reply
Lekker Ram.
Reply
Hup Dudi.

Heb zo'n hekel aan Nieminen. Laat die gast aub sneuvelen.
Tomic gaat easy. nid.
Reply
Pfff, hoeveel sps mist Monfils nu al?

Klizan loopt weer te kutten.
Reply
Kwestie van verkeerde keuzes maken. Twijfel tussen Bemelmans en Ram en neem de verkeerde. Monfils zal het ook wel verkloten

Gelukkig gaan mijn dames als een trein met als hoogtepunt Muguruza Blanco
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tyfus Monfils!
Reply
Voorlopig is deze AO een en al ellende. En dan LTM. Volgens mij heb ik alleen djoko, ferrer, tomic en monfisl nog. En daar kan je totaal geen verschil mee maken. Maar ja een slecht begin....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Monfils verliest de eerste set, dat zou een hele gunstige zijn!
Reply
Zolang Davy en Klizan maar winnen, kan ik met de rest nog wel leven. Monfils was een bewuste keus, waarvan je weet dat ie heel goed verkeerd kan vallen.
Reply
Lekker Ram!
Kom op Brands, tik zo die 3e set binnen.
Reply
(15-01-2013, 11:00 AM)Stille Wrote: Voorlopig is deze AO een en al ellende. En dan LTM. Volgens mij heb ik alleen djoko, ferrer, tomic en monfisl nog. En daar kan je totaal geen verschil mee maken. Maar ja een slecht begin....

ga je nu alweer klagen, terwijl er niks aan de hand is...

Reply
Vecht je terug Dudi!
Reply
Lol, tuurlijk Dolgo! Hakkuh
Reply
Rebreakje Dudi!
Reply

Forum Jump: