The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier Vina del Mar en Zagreb
#61
Berrer en Viola begonnen zo aardig, maar helaas.... Sijsling netjes hersteld, NID. Nu Youzhny, ik denk dat hij hem wel moet kunnen pakken op een goede dag. Youzhny niet zo best meer....

Vanavond Filip Veger.... Mooie naam voor een tennisser.
Reply
#62
Dit lijkt me zijn team van deze week Wink

Klasse Hajek.

Serra maakt ook weinig kans tegen Jarkko. Gelukkig maar. Snel weg met die gast.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#63
Dit krijg je als al die kleintjes neemt in zo'n week. Veel verliezen er vroeg en als ze een rondje winnen, heb je er nog niet heel veel aan.
De echte punten in zo'n week worden in het weekend uitgedeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Maar voor een kans op een medaille moet je vaak op maandagen en dinsdagen goed presteren.
Reply
#65
(05-02-2013, 03:52 PM)Atlanta Wrote: Maar voor een kans op een medaille moet je vaak op maandagen en dinsdagen goed presteren.

Idd. Dat doen Ad en ik nu ook, door jullie verliespartijen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Idd, maar ook die medailles worden pas in het weekend verdeeld. De hele weekstand wordt in zo'n weekend door elkaar geschud. Je maakt pas echt kans als je minimaal 4 finalisten hebt.

Nieminen gaat wel heel makkelijk, gevaarlijke klant altijd, in zulk soort toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
(05-02-2013, 04:02 PM)Ad Wim Wrote: Idd, maar ook die medailles worden pas in het weekend verdeeld. De hele weekstand wordt in zo'n weekend door elkaar geschud. Je maakt pas echt kans als je minimaal 4 finalisten hebt.

Nieminen gaat wel heel makkelijk, gevaarlijke klant altijd, in zulk soort toernooien.

Nieminen is blacklisted. Die kan ik nooit meer nemen. Ook nooit meer voor of tegen met weddenschappen. Zal me niks verbazen wanneer hij Davydenko pakt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Paire heeft er zin in...na 18 minuten de eerste set binnen
Reply
#69
Prima van Paire. Petje ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Dimitrov zakt ff door t ijs hier. Wordt eens wakker joh!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
Wat doe je nou man?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
tiebreakje zo weer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#73
Verliezen van Karlo..dacht dat het niet meer kon
Reply
#74
Verschrikkelijke dag vandaag. Dimi er ook al af.
Reply
#75
Tja, dit was natuurlijk NID.... duidelijk een tank.

3 davis cup wedstrijden gespeeld in 3 dagen en dan 2 dagen later opnieuw aan de bak...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Nou ja, hopelijk winnen Monfils, Mathieu, Berlocq, Robredo, Zeballos, Delbonis en Rosol vandaag nog.
Reply
#77
(05-02-2013, 08:34 PM)Atlanta Wrote: Nou ja, hopelijk winnen Monfils, Mathieu, Berlocq, Robredo, Zeballos, Delbonis en Rosol vandaag nog.

Moet makkelijk kunnen, toch?

Karlo wel erg lekker, hopelijk kan hij een diepe run maken.
Reply
#78
Je zou zeggen van wel. Maar ik had ook verwacht dat Berrer en Dimi zouden winnen. Niets is zeker.
Reply
#79
Haase/Sijsling toppertjes...

(05-02-2013, 08:34 PM)Atlanta Wrote: Nou ja, hopelijk winnen Monfils, Mathieu, Berlocq, Robredo, Zeballos, Delbonis en Rosol vandaag nog.

5vd7.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Ik ben alleen tevreden met 7 uit 7 Smile
Reply
#81
Alleen Zeballos en Delbonis kunnen het zwaar krijgen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
De 16-jarige Christian Garin wint zojuist een ATP-wedstrijd Exclamation
Reply
#83
(05-02-2013, 09:16 PM)buurs Wrote: Alleen Zeballos en Delbonis kunnen het zwaar krijgen.

Ik zie Berlocq en Mathieu ook niet als zekerheidjes.
Reply
#84
Haase en Sijsling zijn ook weer terug op aarde.
Reply
#85
Kom op PHM. Ga tennissen!

Kijk, dat is beter.

Edit: Dat had ik beter niet kunnen zeggen Doh
Reply
#86
Die PHM ook weer.

Hup Bonie en Schwartzmann.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
PHM spijt van. Die jongen heet prive grote problemen. Snap ook niet dat hij speelt momenteel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Klasse Bonie, die kerel is mentaal wel zo sterk he. Graziano stond helemaal niet beroerd te spelen. Schartzmann begint ook prima. Zeballos mag er vlot uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Lol, die Dimitrov. Laat me raden, buurs heeft hem niet?
PHM ook bijzonder matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Buurs had ook klizan vs mijn mp missende Viola. Whenwillitend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: