The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier Vina del Mar en Zagreb
Riskant???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-02-2013, 12:47 PM)Ad Wim Wrote: Haase gaat pimra. Riskante, maar mooie keus, die goed uit gaat pakken als Seppi zich afmeldt.

Of Petje wordt een must-have!
Reply
Dat was ie sowieso al. En Seppi eigenlijk ook in mijn ogen.
Zeker in zo'n zwak stuk met Haase die niks presteert en Klizan die ook heel onzeker is op zo'n ondergrond.
En ook bij Seppi is het niet zo dat ie marathons heeft gespeeld dit weekend. En die heeft nog langer rust gehad. Dus hup, niet miepen en gewoon die finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Troicki, dat is wel een belangrijke voor me.

Lekker begin...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Held DevVarman gaat ook weer goed. Die man is goed op de terugweg!

Hup Hajek.

Simon moet de week redden. Simon. cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(07-02-2013, 01:14 PM)Ad Wim Wrote: Hup Troicki, dat is wel een belangrijke voor me.

Lekker begin...

5-0!
Reply
Nu door, Martin!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar gaat buurs weer met Klizan. Haase miste 4 bps op 4-4 en nu 6-4 Klizan...

(07-02-2013, 01:31 PM)kooltje Wrote:
(07-02-2013, 01:14 PM)Ad Wim Wrote: Hup Troicki, dat is wel een belangrijke voor me.

Lekker begin...

5-0!

Tja, die zal zo wel opgeven. Past mooi in de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Held Kavcic gaat zometeen Baghdatis afsmeren.
Somdev *5-1 tegen Melzer. Eusa_clap
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Melzer is ook niet echt in vorm he...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-02-2013, 01:37 PM)Ad Wim Wrote: Melzer is ook niet echt in vorm he...

Eens. Maar dat zal DevVarman niet zoveel uitmaken lijkt me. Die wil punten. Hajek, Phau verslagen en bijna Janowicz. Hij komt eraan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(07-02-2013, 01:31 PM)Ad Wim Wrote: Daar gaat buurs weer met Klizan. Haase miste 4 bps op 4-4 en nu 6-4 Klizan...

(07-02-2013, 01:31 PM)kooltje Wrote:
(07-02-2013, 01:14 PM)Ad Wim Wrote: Hup Troicki, dat is wel een belangrijke voor me.

Lekker begin...

5-0!

Tja, die zal zo wel opgeven. Past mooi in de week.

Vreemd... hij heeft er maar 3 gehad in de hele 2e set Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pff, Melzer kan idd beter stoppen.
Reply
Ad ignored jou nog steeds? Dan kan ie het niet lezen he Smile
Wel beetje jammer dat het zo moet terwijl er naar mijn mening al maanden niet raars gezegd wordt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Troicki, enorme kneus... Ik ga gewoon een paar honderd punten aan de broek krijgen in deze poepweek. Ik zit er nog niet helemaal in, maar dat is wel heel matig.
Reply
Als je er volgende week maar in zit, ouwe rekenaar Wink

Maar ik ga ook dramatisch. Gelukkig gaan er weinig echt goed. Behalve buurs dan natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klizan mist een 15-40 Doh

(07-02-2013, 02:02 PM)Ad Wim Wrote: Als je er volgende week maar in zit, ouwe rekenaar Wink

Maar ik ga ook dramatisch. Gelukkig gaan er weinig echt goed. Behalve buurs dan natuurlijk.

Wat een triest gedoe...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk, daar is de opgave van Troicki al. Homo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een DC'er die heeft opgegeven. Maar ik klaag er niet over hoor. Smile
Reply
Nee, en terecht, wat DC betreft valt het verdomde goed voor je. Ramos en Berlocq die wel presteren, en Monaco, Lacko en Troicki heb je niet.
Maar dat geeft wel hoop voor Seppi en Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kwestie van de juiste keuzes maken he.
Reply
Haha, grapjas. Heb je ze persoonlijk gesproken tijdens de DC?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase wint, valt me toch mee van m
Reply
Prima overwinning van Haase trouwens, mag ook wel eens gezegd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat niet, maar ik heb er wel research naar gedaan hoe ze andere keren hebben gepresteerd in het toernooi na een DC weekend.
Reply
(07-02-2013, 02:13 PM)Ad Wim Wrote: Prima overwinning van Haase trouwens, mag ook wel eens gezegd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zou leuk zijn als Devvarman die 2e set ff binnen tikt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(07-02-2013, 02:14 PM)Atlanta Wrote: Dat niet, maar ik heb er wel research naar gedaan hoe ze andere keren hebben gepresteerd in het toernooi na een DC weekend.

Ben ik benieuwd wat daar uit is gekomen dan.
Volgens mij is er geen pijl op te trekken.

De enige overeenkomst zal zijn dat er in een post DC-week relatief veel verrassingen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaan we weer.... Melzer van 3-5 naar 7-5 in de TB

Moet je eens naar Roffaboy zijn team kijken. Zoveel geluk als deze week gaat ie dit jaar niet meer krijgen Puke
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kan me best voorstellen dat er bepaalde spelers uit naar voren komen die na DC structureel falen, en andere niet. Ik ben ook wel benieuwd naar je bevindingen, Atlanta. Nog niet eens alleen uit FTM oogpunt.

Haase netjes hoor, mag idd weleens vermeld worden.
Reply


Forum Jump: