The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam Sao Paulo San Jose
Als mensen voor deze wedstrijd hebben gekozen zijn ze voor Davydenko gegaan, Mayer slechts 4x.
Hup Mayer!
Reply
Zeker hup Mayer!
Reply
Daar gaat mn eerste alweer, vlak na de deadline.
Robredo - Bolelli 2-6 0-2. Sure.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oud gediende robredo laat me compleet in de steek...gelukkig is Malisse op tijd wakker
Reply
Robredo en Monfils zijn toch wel een soort helden voor me. Alleen bij Robredo is het de vraag of hij ooit terug komt op zijn niveau en deze week moet ik hopen dat Monfils er gewoon uit vliegt tegen Del Potro..
Reply
hehe mooi gisteravond. Moest zelf ook Tsonga er nog als een malle uithalen en mn team omgooien. Zat nog even bij de statistieken te kijken van de site en er waren maar liefst 87 mensen online!! Mooi om te zien
Reply
Het kwam mooi uit rond de deadline: Simon, Klizan en Sijsling erin, Tsonga en een prutser die ik eigenlijk toch niet wilde eruit.
Reply
(12-02-2013, 09:56 AM)andre Wrote: Het kwam mooi uit rond de deadline: Simon, Klizan en Sijsling erin, Tsonga en een prutser die ik eigenlijk toch niet wilde eruit.

Precies, zo ging t ongeveer ja. Moest ook nog Pipo eruit halen dacht ik.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben er niet trouwens, morgen. Programma voor de middag zal matig zijn, dus ik bespaar me de moeite om mijn middag vrij te spelen.
Reply
Ik ga morgen wel stille.

Misschien dat ik samen met een maat kom.
Dat hoor ik straks.

Laat ik je nog weten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is goed!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jammer dat ik rond de deadline niet online was, enige reden om Klizan niet te nemen was Tsonga.
En nu dus zowel Sijsling als Klizan niet. Maar goed, wel Simon en Viola in dat kwart.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Come on Thiemo!

Echt verdomde leeg daar..pff
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En maar volhouden dat er meer kaarten zijn verkocht.... Het is echt stukken leger dan vorige jaren #politiek
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De Bakker kansloos in de openingsfase.
Reply
Het is maandags en dinsdags altijd rustig overdag.

Ook de woensdag valt in principe wel mee.
Niet voor niks dat ze al die kids uitnodigen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In San Jose heeft Harrison met Isner gespeeld tegen Farah en Falla. De Colombianen wonnen in 37 minuten. Weet iemand hier meer van?
Reply
(12-02-2013, 01:09 PM)buurs Wrote: Ik ga morgen wel stille.

Misschien dat ik samen met een maat kom.
Dat hoor ik straks.

Laat ik je nog weten.

Alleen voor mij een kaart, stille.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bagger Llodra!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kutzooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(12-02-2013, 02:21 PM)buurs Wrote:
(12-02-2013, 01:09 PM)buurs Wrote: Ik ga morgen wel stille.

Misschien dat ik samen met een maat kom.
Dat hoor ik straks.

Laat ik je nog weten.

Alleen voor mij een kaart, stille.

Ok dan gaan we met zijn drietjes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Thiemo wint de 2e set in een tb Eusa_clap
Reply
En een break in de derde!
Reply
Youzhny geeft op
Reply
youzhny had vorige week al last van zijn rug
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Leuk voor de Bakker, mag hij tegen Federer.
Reply
Haase gaat er hard af tegen Gulbis. Voorlopig dan.
Reply
6-2 3-0 al, lekker voor eigen publiek ondanks dat Gulbis sterk speelt.
Reply
6-2 6-1 Lekker Robin...top-50 speler van helemaal niks!!
Reply
Ernests stond ook wel ff lekker te vegen zeg pffff....
Reply


Forum Jump: