The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam Sao Paulo San Jose
Belangrijk dat rrh die laffe Q souza ff pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(13-02-2013, 06:23 PM)centre court Wrote: Belangrijk dat rrh die laffe Q souza ff pakt.

Scheelt dat RRH al in geen eeuwigheid meer een wedstrijd gewonnen heeft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geeft zelfs op nu...puntjes voor souza dus!

Zaballos heeft het zwaar maar ja die z'n jaar kan al niet meer stuk
Reply
En de opgave...hoe voorspelbaar
Reply
Vamos nalbi
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nalbi van 0-4 naar 7-5... Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(13-02-2013, 10:06 PM)buurs Wrote: Nalbi van 0-4 naar 7-5... Doh

Die moest duidelijk ff warm worden.
250pnt NID Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Net als stakhyWink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Dimi! Belangrijk!
Reply
Dubbel Nadal/Nalbi trekt zich terug terwijl Nalbi net wel gewoon z'n enkelspel gewonnen heeft. Nadal blesse/ziek?
Reply
(14-02-2013, 01:32 AM)Overdune Wrote: Dubbel Nadal/Nalbi trekt zich terug terwijl Nalbi net wel gewoon z'n enkelspel gewonnen heeft. Nadal blesse/ziek?

Misschien heeft dit er mee te maken?

http://www.tennis.com/pro-game/2013/02/n...Rw0QGd4-tI
Reply
Ivo verliest tb 3e set. klasse.
Jammer dat Isner won. 2bps tegen eerste game 3e set.

Nu eens volgen hoe een Levine een Haas vangt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die gaat niet ver komen.

Nadal dan he. Haas vast wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas wint in 3 en 1. Gelukkig kan dat oude lichaam geen 3 potten achter elkaar volhouden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tuurlijk wel kon hij voor GerryWeber ookWink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nadal moet wel gewoon even Sao Paulo winnen.... Of Almagro moet keihard falen, Fat Dave mag best winnen.
Reply
12.30 partij vd dag voor mij, Gasquet moet van Baghdatis winnen!
Bachinger die van Nieminen wint zou een leuke bonus zijn
Reply
Nieminen, Baghdatis en Gulbis please.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(14-02-2013, 10:18 AM)Mac Wrote: 12.30 partij vd dag voor mij, Gasquet moet van Baghdatis winnen!
Bachinger die van Nieminen wint zou een leuke bonus zijn

Baghdatis moet het voor mij doen.
De meeste concurrenten hebben Gasquet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ai, Karlovic gewoon 6-4 voor gestaan in de beslissende tb...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(14-02-2013, 10:53 AM)buurs Wrote: ai, Karlovic gewoon 6-4 voor gestaan in de beslissende tb...

Ricky Dimon ‏@RD_Tennistalk
Karlovic blows match point ON HIS OWN SERVE

Ricky Dimon ‏@RD_Tennistalk
OH MY GOD!!!!!

Ricky Dimon ‏@RD_Tennistalk
you wouldn't believe what happened in that tiebreaker even if I told you

Ricky Dimon ‏@RD_Tennistalk
that was an unacceptable miss. and the racket throw was pretty amateurish, too.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Aargh Chardy wat is dit nou weer.
(11-02-2013, 11:23 PM)Mist Wrote: Heb nu een nogal standaard team en ga alleen zakken als Gasquet wederom ver komt, mijn gok is dus van niet.
Hoe kun je je vergissen zeg... maar op Dimitrov na valt dan ook werkelijk alles fout sinds de deadline.
Reply
wel belangrijk dat delpo wint.
wordt erg close tegen gulbis
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(14-02-2013, 11:38 AM)buurs Wrote: wel belangrijk dat delpo wint.
wordt erg close tegen gulbis

Mooie pot! Gaan Ernests!
Reply
Hoe was het gisteren stille en buurs
Reply
(14-02-2013, 11:58 AM)Scholten! Wrote: Hoe was het gisteren stille en buurs

We hadden in ieder geval mooie plekken op de perstribune Cool

De partijen vielen tegen qua spanning.

Ik heb mijn grootste slag geslagen bij een tennisshop, waar ze bijna alle modellen tennisschoenen voor 50% korting hadden.

Ik heb het nieuwe nike model van Nadal gekocht voor op smashcourt ==> 125 euro
paar babolats voor op gravel ==> 125 euro

Normaal zou ik dus 125 euro betalen voor deze 2.

Ik heb gehandeld dat ik 3 paar kreeg voor 150 euro Big Grin
Dus nog een paar extra nike schoenen meegenomen voor smashcourt, aangezien ik daar het meest op speel.
Ik ben voor de komende 2 jaar weer klaar voor een prikkie Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(14-02-2013, 12:07 PM)buurs Wrote:
(14-02-2013, 11:58 AM)Scholten! Wrote: Hoe was het gisteren stille en buurs

We hadden in ieder geval mooie plekken op de perstribune Cool

De partijen vielen tegen qua spanning.

Ik heb mijn grootste slag geslagen bij een tennisshop, waar ze bijna alle modellen tennisschoenen voor 50% korting hadden.

Ik heb het nieuwe nike model van Nadal gekocht voor op smashcourt ==> 125 euro
paar babolats voor op gravel ==> 125 euro

Normaal zou ik dus 125 euro betalen voor deze 2.

Ik heb gehandeld dat ik 3 paar kreeg voor 150 euro Big Grin
Dus nog een paar extra nike schoenen meegenomen voor smashcourt, aangezien ik daar het meest op speel.
Ik ben voor de komende 2 jaar weer klaar voor een prikkie Smile

Nice. Mooi, zulke gasten die er tiptop uitzien op de baan maar ondertussen nauwelijks de bal tien keer over het net kunnen krijgen Big Grin
Reply
Wanneer gaan we tennissen? Big Grin

Deze zomer met Haggie en CC?

En misschien meer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Onze agenda's puilen uit, maar het moet er wat mij betreft maar van komen.
Reply


Forum Jump: