5-2 nu. Kom op Grigor!
Die Haas mist me een kansen trouwens en wordt nu op 4-4 gebroken.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2013
|
5-2 nu. Kom op Grigor!
5*-3 voorstaan en dan 3 DF's slaan
4 DF's
13-03-2013, 12:49 AM
Djokovic NID natuurlijk
Buurs had groot gelijk, je moet dit niet willen kijken. Wat een drol joh.
Ondertussen mist Almagro MP op eigen service en staat het daar inmiddels ook 5-5. Dimitrov houdt gelukkig wel op love nu en maakt er 6-5 van.
13-03-2013, 12:57 AM
Dimitrov begint de TB met... jawel... een DF.
13-03-2013, 01:03 AM
Haas wint alsnog, knap hoor, oude vechter!
(12-03-2013, 10:38 PM)Overdune Wrote:(12-03-2013, 08:10 PM)_Tampie Wrote: Dan rijst de vraag: bij welke bookmaker? Lijkt me een prima idee OD...aangezien Pinnacle blijkbaar de beste quotes geeft lijkt me dit de beste optie..iedereen eens dat OD dan een account aanmaakt?
13-03-2013, 05:48 AM
Nishi er af in twee easy sets tegen berlocq! Mooi meegenomen maar maakt het wel eenvoudig voor Murray.
13-03-2013, 08:02 AM
(13-03-2013, 05:48 AM)kooltje Wrote: Nishi er af in twee easy sets tegen berlocq! Mooi meegenomen maar maakt het wel eenvoudig voor Murray. Dat was Ad zn zekerheidje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
13-03-2013, 08:28 AM
Wat is dit dan weer? Zeker weer geblesseerd die knakker.
Djoko prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-03-2013, 08:56 AM
Ik denk eerder dat Berlocq een nieuwe snoeppot heeft aangesproken.
Tot zover was het allemaal vrij voorspelbaar. Laat de verrassingen dan nu maar komen!
(13-03-2013, 08:56 AM)mindlight Wrote: Ik denk eerder dat Berlocq een nieuwe snoeppot heeft aangesproken. Hopelijk heeft ie nog wat snoepjes over voor z'n wedstrijd van vandaag
13-03-2013, 10:44 AM
Berlocq speelde uitmuntend goed.
En Nishikori kan niet veel meer dan terugbrengen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-03-2013, 10:51 AM
13-03-2013, 11:07 AM
De Murray van het laatste jaar probeert de wedstrijd op eigen kracht naar zich toe te trekken.
Murray speelde vannacht ook beter dan Djokovic, net als in de vorige ronde. Hopelijk belooft dit wat bij een eventuele confrontatie in de halve finale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-03-2013, 11:51 AM
(13-03-2013, 11:07 AM)buurs Wrote: De Murray van het laatste jaar probeert de wedstrijd op eigen kracht naar zich toe te trekken. Je gaat voor het gemak even langs Del Potro? Verwacht namelijk dat hij Murray pakt gezien het wedstrijdritme van beide.
13-03-2013, 11:54 AM
Daarom zeg ik ook eventuele halve finale.
13-03-2013, 12:11 PM
Buurs doet net alsof ie alles heeft gezien vannnacht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
13-03-2013, 12:41 PM
(13-03-2013, 12:11 PM)Stille Wrote: Buurs doet net alsof ie alles heeft gezien vannnacht Wat denk jij Ik heb de hele nacht opgenomen en vanmorgen de belangrijke punten in 45 minuten gekeken.
13-03-2013, 09:38 PM
Wat een belangrijke pot staat op het punt van beginnen...Kom op Jo!
Anderson heeft de break in de derde te pakken...
13-03-2013, 09:52 PM
raonic mist een bp in de 3e game.
kan 4x uithalen, maar Jo weet zich te redden.
Raonic is aan het hakken. Tsonga brengt vooralsnog alleen terug.
Dit gaat een fijn potje worden. Tsonga last van het knietje, zo lijkt het. Ze laten herhalingen zien.
13-03-2013, 09:58 PM
Zelfs die 2e service van Raonic is zo goed he...
Tsonga niet eens kans op de tweede service van Raonic...dit wordt zwaar
En de break..dit wordt helemaal niks...verdomme!
13-03-2013, 10:06 PM
Raonic had er gister al uit moeten liggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
13-03-2013, 10:06 PM
Lekker Raonic, door!
slachtpartij
|
« Next Oldest | Next Newest »
|