The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2013
Nee maar wel ongemotiveerd/moe. En Kamke speelde zowaar een paar aardige games.
Reply
(22-03-2013, 11:00 PM)mindlight Wrote: Nee maar wel ongemotiveerd/moe. En Kamke speelde zowaar een paar aardige games.

Aangezien het tot zover MLjaar is, gaat Kamke dit winnen Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(22-03-2013, 10:58 PM)Haggie Wrote:
(22-03-2013, 10:43 PM)kooltje Wrote: Ongelofelijk dat dit gelijk staat...

Potro! Watje!

Je hebt Potro niet eens Wink

Haha nee zo was het ook niet bedoeld.
Watje omdat hij zo een zielig hoofd trok bij het voelen aan de baan.

Ongelofelijk omdat hij in ieder punt ziet dat hij beter is

Maar ga vooral zo door zou ik zeggen
Reply
Potro staat gewoon goed te spelen maar Kamke haalt veel / alles. Zijn lichaamstaal is altijd een beetje lusteloos, dat zegt niet zo veel.
Reply
(22-03-2013, 11:03 PM)Haggie Wrote:
(22-03-2013, 11:00 PM)mindlight Wrote: Nee maar wel ongemotiveerd/moe. En Kamke speelde zowaar een paar aardige games.

Aangezien het tot zover MLjaar is, gaat Kamke dit winnen Smile

Ik mag niet echt klagen nee, en winst van Kamke hier zou wel erg goed uitkomen.
Reply
Lol, tot ziens Potro! Hakkuh
Reply
6-1!
Je zal hem vorige week niet hebben en nu wel...
Reply
Wat een gekut wee, jaar van de verkeerde keuezs tot nu toe.
Ik zei nog dat het tegen mn principes in was en potro was minn grootstebtwijfel. Maar toch ga ik voor hem. Teringzooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
☺Kamke
Reply
(23-03-2013, 04:34 AM)Ad Wim Wrote: Wat een gekut wee, jaar van de verkeerde keuezs tot nu toe.
Ik zei nog dat het tegen mn principes in was en potro was minn grootstebtwijfel. Maar toch ga ik voor hem. Teringzooi.

Alleen daarom al ging ik weer voor Djoko. Liever er weer naast zitten met hem dan nu Potro nemen omdat hij vorige week goed was en er dan alsnog naast zitten.
Reply
Tuurlijk is Djoko nu weer de grote favoriet, maar vorige week had je Murray die niet goed is in IW, en vond ik Federer en Nadal te riskant. Dus toen ben ik duidelijk voor hem gegaan. En dan kost een dosis pech je waarsch zo'n 600 punten.

Nu wilde ik gewoon echt niet gaan voor Potro, omdat dat altijd mijn tactiek is in deze toernooien. Het is maar zelden zo dat iemand 2x achter elkaar in de finale komt.
Ik had gewoon een hele hoop qualis en Malisse klaar staan ipv Potro en dit scheelt gewoon weer een paar honderd punten. Al is dit totaal geen pech, en echt compleet aan mezelf te wijten.
Het kwam alleen heerlijk uit zo. Nu maar hopen dat Berdych en Murray iig de SF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geniaal dit. Djoko ziet er qua score ook stukken beter uit dan vorige week.
Reply
FU Potro FU
Reply
Allez Richard! Finale deze week!
Reply
Zit nou niemand Bellucci-Janowicz te kijken. Kijk al een jaar of 28 tennis maar wat hier allemaal gebeurt...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tomic 32 UE in 13 games
Reply
(23-03-2013, 09:31 PM)Stille Wrote: Zit nou niemand Bellucci-Janowicz te kijken. Kijk al een jaar of 28 tennis maar wat hier allemaal gebeurt...

Zo goed of zo slecht? Het laatste lijkt mij? Of iets heel anders?
Reply
Kom op nou long John
Reply
Haha die Tomic...4 DF en 37 UE in 16 games...Bduh
Reply
Die isner...wat een drol
Reply
(23-03-2013, 09:56 PM)_Tampie Wrote:
(23-03-2013, 09:31 PM)Stille Wrote: Zit nou niemand Bellucci-Janowicz te kijken. Kijk al een jaar of 28 tennis maar wat hier allemaal gebeurt...

Zo goed of zo slecht? Het laatste lijkt mij? Of iets heel anders?

Schelden, spugen, uitjouwen. Was een feest op court 1 met allerlei Brazilianen die Janowicz helemaal gek maakten

Wedstrijd Berdych wordt nu om 2315 op CC gespeeld. Venus Williams speelt daar niet vanwege een blessure (nr 13 al dit toernooi)
Reply
Alles over Janowicz-Bellucci

https://twitter.com/RD_Tennistalk

Na de ruzie tussen Paire en llodra dus weer een wedstrijd vol incidenten Confused
Reply
Die dodig wordt toch genaaid zeg. Slaat bij 6-5 voor en bp tegen een winning serve die uit wordt gecalled. Isner raakte hem nog maar kon er niets mee. Hawk eye zegt serve in maar umpire zegt overnieuw spelen. Dodig razend en verliest vervolgens het punt en misschien ook wel de partij
Reply
Tjonge, die Dodig, maak het gewoon af man.

Murray wel easy, nid natuurlijk.
Reply
belachelijke keuze van de scheids...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, lekker Berdych. Wtf...
Reply
Milos pakt de 1e set!
Reply
Jammer, zo dichtbij. Het zit nog niet mee dit jaar. Undecided
Reply
Odds voor DGT nu weer stuk hoger, maar ik geloof niet dat hij het Berdych nog erg lastig kan gaan maken de derde set. Wat denken de andere kijkers?
Reply
Berdych zwaar de favoriet.
Reply

Forum Jump: