The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

München / Oeiras
Wil jij nooit meer over laffe keuzes praten stille.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waarom is hanescu een laffe keuze?
Reply
paire is een laffere keuze naar mijn idee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blijkbaar heb ik een aardige troef met Dolgopolov. Fijne zege en nu doorknallen dan maar!
Reply
Pfff kleine saaie week wordt een grote verliesweek
Reply
(01-05-2013, 04:31 PM)roffaboy Wrote: waarom is hanescu een laffe keuze?

De goedkope variant in een stuk met Ferrer. Paire kies je om Ferrer uit vorm ook te kloppen. Hanescu ook al door en aardige kans om een beetje rendabel te worden. Vrij laffe pick, die gaat natuurlijk beest niet kloppen.
Reply
hanescu was dus nog niet door...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(01-05-2013, 05:04 PM)centre court Wrote:
(01-05-2013, 04:31 PM)roffaboy Wrote: waarom is hanescu een laffe keuze?

De goedkope variant in een stuk met Ferrer. Paire kies je om Ferrer uit vorm ook te kloppen. Hanescu ook al door en aardige kans om een beetje rendabel te worden. Vrij laffe pick, die gaat natuurlijk beest niet kloppen.

ik heb hem in me team genomen omdat ik verwachte dat hij 45 punten ging pakken. Ik vond hem namelijk vorige week al goed spelen en paire kan van iedereen verliezen dus daarom ben ik voor hanescu gegaan.
ik geef hanescu ook kans tegen ferrer wat ik net zag vond ik ferrer echt niet goed
Reply
Matige week idd, heb echt geen troef meer over.
Maar dat hebben weinigen, volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even off-topic: de deadlines voor Madrid en Rome staan momenteel nog op maandag om 22 uur. Zou het niet leuker zijn om deze deadlines te verschuiven naar een vroeger tijdstip, bijvoorbeeld om 10 uur 's ochtends? Aangezien de draws al op vrijdag uitkomen, moet dit haalbaar zijn.
Reply
Die discussie is aan het begin van het jaar al gevoerd (en laatste bij MC).
Ik ben het ermee eens, maar de organisatie wil één lijn trekken, dus maandag 22 uur (behalve GSs en IW & Miami).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-05-2013, 12:04 PM)Stille Wrote: Dodig set en break voor tegen de veelgekozen Cilic....
break kwijt

Cilic is niet veelgekozen, dat maakt zijn nederlaag voor mij des te pijnlijker Doh
Reply
Hij was de 2e meest gekozen speler die ik niet had dus het komt lekker uit

(01-05-2013, 04:07 PM)centre court Wrote: Wil jij nooit meer over laffe keuzes praten stille.

Als je het bij het rechte eind hebt mag je me daar op aanspreken maar Hanescu was nog niet door (speelde gisteren tegen Machado) Ramos en Elias zijn zeker ook laf? Ben op Kohlschreiber en Fognini ook niet voor dure keuzes gegaan met oog op Madrid en Rome. Hoop morgen op een stuntje van Ramos tegen Wawrinka.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoever stond die fognini wel niet voor? 7-6 5-3? Nu 7-6 5-7 1-2. Sure.
Reply
Klopt. Enorme choke!

En 0-30. Net ook warning gehad en spoor helemaal bijster
Reply
Lekker Fog, gerechtigheid!
Reply
(01-05-2013, 06:53 PM)Stille Wrote: Hij was de 2e meest gekozen speler die ik niet had dus het komt lekker uit

Ik had vrij kort na de deadline gezien dat hij maar 3x gekozen was, dat vond ik al vreemd. Blijkbaar waren de stats toen nog niet correct. Valt idd wel mee, al was ik wel de enige in de top 5.
Reply
Wat een talent die Carreno!
Reply
Idd, nog lang niet klaar voor ATP-niveau...
Reply
Carreno laatste tijd gewonnen van:

- Haase (tja...)
- Goffin (raakt geen pepernoot)
- Benneteau (wint laatste tijd ook geen pot)
- Marti
- Andujar

Verloren tegen:

- Anderson (echte gravelbijter)
- Bellucci
- met 3-6 2-6 verloren van Haider Mauer...

Dit zijn nog geen echte graadmeters lijkt mij...

Reply
Nou, voor een kereltje die net komt kijken op ATP niveau heel behoorlijk, hoor. Valt me zeker niet tegen. Kende de voorgeschiedenis niet zo goed, maar zijn prestaties op de ATP tour bieden echt wel perspectief. Niet dat er nou gelijk een nieuwe top 10 kandidaat is opgestaan, overigens.

Vandaag redelijke uitslagen, nu nog Dodig er snel uit om de schade deze week een beetje binnen de perken te houden.
Reply
En iedereen blijft maar in die Clownfils trappen...
Reply
(02-05-2013, 09:42 AM)buurs Wrote: Carreno laatste tijd gewonnen van:

- Haase (tja...)
- Goffin (raakt geen pepernoot)
- Benneteau (wint laatste tijd ook geen pot)
- Marti
- Andujar

Verloren tegen:

- Anderson (echte gravelbijter)
- Bellucci
- met 3-6 2-6 verloren van Haider Mauer...

Dit zijn nog geen echte graadmeters lijkt mij...

Zo kan je iedereen omlaag praten Buurs. Hij heeft een aantal goede overwinningen behaald, maar het lijkt me normaal dat hij nog wat wisselvallig is af en toe en dan van rukkers verliest.
Reply
Prima Dodig, maak nog maar iets van de week.
Reply
Dodig had zeker al voor de deadline gewonnen? Ik snap niet waarom die anders zo veel gekozen is.
Mijn team staat al sinds maandag 13:30 ofzo. Leek er even op dat ik uitgerekend nu een goede week zou beleven, maar na de uitschakeling van Dolgopolov en Mayer toch middelmatig. Op zich prima zonder de maandaginfo.
Reply
Dodig had inderdaad zijn eerste ronde al voor de deadline gewonnen.
Reply
(03-05-2013, 02:56 PM)Mist Wrote: Dodig had zeker al voor de deadline gewonnen? Ik snap niet waarom die anders zo veel gekozen is.
Mijn team staat al sinds maandag 13:30 ofzo. Leek er even op dat ik uitgerekend nu een goede week zou beleven, maar na de uitschakeling van Dolgopolov en Mayer toch middelmatig. Op zich prima zonder de maandaginfo.

Zou maar zorgen dat je maandag wel tijd hebt aangezien er dan al een wedstrijd of 15-20 gespeeld is Blush
Reply
Fognini verprutst het even. Hoeveel kansen...
Reply
Fognini en tipsa killen m'n ambitie een medaille te halen.
Reply
(03-05-2013, 03:30 PM)Stille Wrote:
(03-05-2013, 02:56 PM)Mist Wrote: Dodig had zeker al voor de deadline gewonnen? Ik snap niet waarom die anders zo veel gekozen is.

Zou maar zorgen dat je maandag wel tijd hebt aangezien er dan al een wedstrijd of 15-20 gespeeld is Blush

Angry
Reply

Forum Jump: