The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Klasse Jano. De eerste pot met belangen die goed valt. Next... Mannarino. Leuke grasspeler. Zal aan Brown liggen. Kan hij t wel 2x of pakt ie z'n oude niveau weer op?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb de hele 3e set van Mannarino-Brown gezien. Die Mannarino was echt bizar goed. Brown werd helemaal gek van die returns op zijn voeten en al die passings. Allez!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker Hewitt!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gulbis FU
Reply
Dood geërgerd aan die gulbis weer. Gaat weer slecht vandaag. Spaarzaam hoogtepuntje is Qbot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ha ha die cc Idontgetit

Bizar hoeveel mazzel jij en stille hebben met al die prutsers. Normaal verlies je daar 1000 punten mee en nu pak je 1000 punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog weer een klassiekertje. Helemaal niks aan de hand voor tomic tegen gasquet. 7-6 5-4* 0-40. Dan mist ie die 3 sps, waarvan 2 grote kansen, vervolgens nog één en toch 5-5. 5 min later was het 5-7. Sureeeeee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dodig Sijsling 6-0???
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-0 6-1 en nu al een break tegen in 3e. Gaat niet best Sad
Reply
(29-06-2013, 03:55 PM)buurs Wrote: Ha ha die cc Idontgetit

Bizar hoeveel mazzel jij en stille hebben met al die prutsers. Normaal verlies je daar 1000 punten mee en nu pak je 1000 punten.

ja buurs zeg het nog 1000 x
Hoe zit het trouwens met de zekere punten van Nadal en Cilic Bduh (over pech gesproken)

Gewoon voor groot team gegaan met goede goedkopere grasspelers dus mondje dicht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse tomic. Nu Berdych er nog ff af, Anderson pakt ie wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Apart dat wedstrijden van vandaag wel zijn bijgewerkt en die van gisteren niet Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
We zijn (waarschijnlijk) in de laatste game en Djokovic staat op: 42 winners en 1 unforced error.

(29-06-2013, 03:55 PM)buurs Wrote: Ha ha die cc Idontgetit

Bizar hoeveel mazzel jij en stille hebben met al die prutsers. Normaal verlies je daar 1000 punten mee en nu pak je 1000 punten.
In het meest waarschijnlijk scenario komen jullie allebei op 2670 punten uit.
Reply
Ben benieuwd of ze Serena nu op centre court zetten. Als ze vandaag klaar wil komen, zou dat wel moeten.
Reply
Nou Andre!

Bij finale Djo-Mur word ik hoogstens 42e. Stille week!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gewoon Djoko-Murray in de finale, dan is er nog niets aan de hand.
En ik verwacht dat eerlijk gezegd ook wel.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zoals ik al dacht, duidelijke overwinning voor Haas.

Gelukkig falen de alternatieven voor Djoko verder bijna allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scoreboardjournalistiek Ad Wim

Lopez had in set 4 2x 0-40. Maakt ie de break dan krijg je gewoon een 5e set waarin alles mogelijk is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haas is gewoon een koning.
Reply
Haas is één van de weinige die Djoko het echt lastig kan maken. Zie het maandag echter niet gebeuren. Djoko veel te steady.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik verwacht een spannendere pot dan op RG, maar wel met Djoko als winnaar inderdaad.
Reply
DJoko scheen weergaloos te zijn gisteren. Maar Haas is een beetje een angstgegner voor hem.
Ik denk DJoko in 4 lastige sets.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, heb Djoko gezien en het was inderdaad extreem goed. Met name zijn returns en slechts 3 UE. Chardy was alleen wel erg slecht, en hielp Djoko in het zadel.
Reply
(29-06-2013, 08:47 PM)andre Wrote: We zijn (waarschijnlijk) in de laatste game en Djokovic staat op: 42 winners en 1 unforced error.

(29-06-2013, 03:55 PM)buurs Wrote: Ha ha die cc Idontgetit

Bizar hoeveel mazzel jij en stille hebben met al die prutsers. Normaal verlies je daar 1000 punten mee en nu pak je 1000 punten.
In het meest waarschijnlijk scenario komen jullie allebei op 2670 punten uit.

Je vergelijkt stille met mij, neem ik aan?

Het gebeurt wellicht eens in de 20 jaar dat spelers als kubot en mannarino gezamenlijk 540 punten halen in het kwart van Federer en Nadal. Verder pakt Janowicz waarschijnlijk 720 punten Bduh

Je bent toch wel met me eens dat dit puur geluk is?
Ze hebben kubot en mannarino aangeklikt voor 45 punten en Jano wellicht voor 180...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach ik had nadal voor minstens 1200 en cilic voor 360 aangekruist

Het gokken met maar 1 topper loopt uiteindelijk nog helemaal fout aangezien ik bij een finale djo-mur niet eens in de top 40 van de week eindig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
We beginnen zo met Jano!

Ook direct Ferrer-Dodig. Beest moet daar maar halve finalist worden maar ik denk dat Dodig hem pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Akkoord gekregen om vanmiddag vrij te nemen. Lekker bankhangen en tennis/tour kijken Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker begin Jano : 0-3
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Melzer al wel in 2 van de 3 games bp tegen gehad. Dat houdt ie nooit vol.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer ondertussen al 8 BPs gemist in 4 (!) verschillende servicegames.
Reply


Forum Jump: