The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
De Walden, inderdaad. Vreemd gebied als je het mij vraagt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat kun je wel zeggen ja... #-o
Reply
goa Wrote:Is Mukkus een Woudfries? Zo kennen wij er ook nog 1 nietwaar Bor? Die is ook levensgevaarlijk.

Deze neger buigt voor niemand, maar voor die Woudfries loop ik toch een blokje om...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
goa Wrote:Is Mukkus een Woudfries? Zo kennen wij er ook nog 1 nietwaar Bor? Die is ook levensgevaarlijk.

Dat vat ik maar op als compliment!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Heerenveen heeft Klimovicz van Wolfsburg op de korrel, als vervanger van Huntelaar en Samaras (die zeker weggaat):

Mooi, wat ik vernam onlangs dat ze ook geintresseerd zouden zijn in onze Jap :letitallout:

Die wouden ze in Rotterdam ook niet hebben, waarom het oppermachtige Heerenveen wel dan?

In Rotterdam keurden ze Howard ook wel af.
En ja hoor, even later speelde hij voor het grote man utd.
Sota Hirayama komt er wel, wilskracht, techniek, hij kan goed koppen.
Feyenoord gaat zich zondag flink achter de oren krappen als Hirayama de winnende maakt!
Reply
AZ vindt Da Silva te duur

AZ heeft volgens Talpa geïnformeerd naar de diensten van David Mendes da Silva. De veelzijdige speler heeft nog een contract tot medio 2008 bij NAC Breda. Maar de vraagprijs voor Da Silva zou de Alkmaarders enigszins hebben doen afschrikken.

De 23-jarige geboren Rotterdammer zou volgens zijn huidige club 2.4 miljoen euro waard zijn. AZ-voorzitter Dirk Scheringa wenst niet meer dan een bedrag van anderhalf miljoen euro over te maken voor Mendes da Silva.

De verdediger speelde in het verleden al voor Sparta Rotterdam, Ajax en NAC Breda. Het is nog onduidelijk of AZ een poging gaat wagen om hem over te nemen.

===================

'AC Milan komt voor Sneijder'

Volgens het veelal goed ingelichte Football Italia zou Ariedo Braida van AC Milan gisteren naar Amsterdam zijn gevlogen. De algemeen directeur zou namens de Milanezen de onderhandelingen met Ajax willen openen over Wesley Sneijder. De 21-jarige middenvelder van Oranje is een gewild object in Europa.

Sneijder zou komende zomer de Rossoneri moeten gaan versterken. Een transfer naar AC Milan zou Ajax veel geld opleveren, aangezien de middenvelder recentelijk nog zijn contract verlengde tot medio 2009.

Het is echter nog maar de vraag of Ajax het talent wil laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel bouwt namelijk aan een elftal, waarin Wesley Sneijder een belangrijke schakel moet worden. Bovendien gaf de Utrechter zelf aan het liefst 'nog jaren' bij zijn rood-witte liefde te willen spelen.

===================

Zaak Samaras dient vanavond

Vanavond om 19:30 uur wordt in Zeist de zaak van de Griekse aanvaller Georgios Samaras behandeld. Manchester City zou vandaag het bod naar 8,5 miljoen euro verhoogd hebben, in de hoop om een arbitragecommissie te ontlopen. De vraagprijs van de aanvaller zou rond de dertien miljoen euro liggen.

Lang werd gedacht dat de transfersom zo rond de tien miljoen euro zou liggen, maar naar verluidt heeft Heerenveen de twintig procent die een speler ontvangt bij dit bedrag opgeteld. Daardoor is er een verschil van 4,5 miljoen euro tussen vraag en aanbod.

De arbitragecommissie komt vrijdag met een uitslag, maar dit is slechts een advies. Maar Riemer van der Velde, voorzitter van de Friezen, heeft al gemeld dat hij het advies zal accepteren.

De leidraad van vanavond zal liggen op het feit dat Samaras bij een transfer naar Manchester City aan 'positieverbetering' ondergaat. Het financiele gedeelte speelt geen rol, ondanks dat hij bij een overstap naar de Engelsen negen keer zijn huidige salaris zal gaan verdienen.

===================

Hiddink overdenkt 'England job'

In de Engelse media is hij één van de belangrijkste kandidaten om de vertrekkende Sven-Göran Eriksson op te volgen. Volgens zijn zaakwaarnemer heeft Guus Hiddink ook grote interesse in het Engelse bondscoachschap.

"Er is nog geen enkel contact geweest, maar hij zou beslist willen luisteren naar de FA", aldus zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen tegenover BBC Radio Five Live.

Het probleem bij Eriksson is met name de media, maar volgens Van Nieuwenhuizen heeft Hiddink daar geen problemen mee. "Hij heeft al bij Real Madrid en Valencia gewerkt, dus hij heeft ervaring met de druk van de media. Het zou voor hem geen reden zijn om op voorhand al 'nee' te zeggen."

Ook zou geld niet de belangrijkste rol spelen voor Hiddink. "Voor hem is geld niet de belangrijkste reden om in te gaan op een aanbieding."

Oud-international Alan Shearer hoopt echter op een bondscoach met de Engelse nationaliteit. "In een ideale situatie zou het een Engelsman moeten zijn", aldus Shearer.

Ervaring maakt volgens de aanvaller niet het verschil. "Het gaat uiteindelijk om de resultaten. Marco van Basten en Jürgen Klinsmann hadden ook nog weinig ervaring voordat ze het roer overnamen bij respectievelijk Nederland en Duitsland, terwijl ze het beide toch goed doen."
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Volgens die AZ site zouden die Medjuhani (of zoeits) en Jenner naar Feyenoord gaan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Jenner naar Feyenoord? Die hebben al genoeg voor de rechter kant!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Pi-air kon bij NAC niks met zn voorzetten, dat duo nu bij Feyenoord voorin zetten lijkt me zinloos.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Heerenveen heeft Klimovicz van Wolfsburg op de korrel, als vervanger van Huntelaar en Samaras (die zeker weggaat):

Mooi, wat ik vernam onlangs dat ze ook geintresseerd zouden zijn in onze Jap :letitallout:

Die wouden ze in Rotterdam ook niet hebben, waarom het oppermachtige Heerenveen wel dan?

In Rotterdam keurden ze Howard ook wel af.
En ja hoor, even later speelde hij voor het grote man utd.
Sota Hirayama komt er wel, wilskracht, techniek, hij kan goed koppen.
Feyenoord gaat zich zondag flink achter de oren krappen als Hirayama de winnende maakt!

Ik hoop het voor je.
Maar dan ook weer niet, anders komt misschien Ajax dichter bij Feyenoord in de buurt.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Heerenveen 'wint' waarschijnlijk de arbritragezaak tegen Samaras:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=com_content&task=view&id=1404&Itemid=1">http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... 4&Itemid=1</a><!-- m -->

Vooral het punt dat de speler met zijn volle verstand een contract getekend heeft is een goede zaak voor de voetballerij, lijkt mij. Het is ook lastig vast te stellen of een overgang van Heerenveen naar Manchester City een sportieve verbetering is.

Vrijdag is de definitieve uitspraak. Van der Velde had al aangekondigd dat hij het advies zou overnemen (de uitspraak is niet bindend nl.). Een overgang kan alleen rondkomen als Manchester City de vraagprijs van Heerenveen wil betalen, die is 13 miljoen euro (mits Samaras afziet van zijn aandeel in de transfersom, 20%). Samaras heeft recht op deze vergoeding, maar Heerenveen zegt: 'Wij willen je niet kwijt, jij wilt weg, dus moet je maar een concessie doen" Niet meer dan logisch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:In Rotterdam keurden ze Howard ook wel af.
En ja hoor, even later speelde hij voor het grote man utd.
Sota Hirayama komt er wel, wilskracht, techniek, hij kan goed koppen.
Feyenoord gaat zich zondag flink achter de oren krappen als Hirayama de winnende maakt!

en waar speelt die gilles de la tourette coward nu? komt bij dat hij een exorbitant salaris vroeg, voor een beter prijsje hadden ze de gok eventueel wel gewaagd. pimmetje had prijs-kwaliteit prima in het vizier.

sota is een leuke speler, komt beter tot z'n recht bij koleracles dan bij fainoid. de enige reden dat we daar punten zouden laten liggen zal dat irritante en kwalitatief matige stinkkunstgras zijn.
Reply
Mukkus Wrote:Heerenveen 'wint' waarschijnlijk de arbritragezaak tegen Samaras:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=com_content&task=view&id=1404&Itemid=1">http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... 4&Itemid=1</a><!-- m -->

Vooral het punt dat de speler met zijn volle verstand een contract getekend heeft is een goede zaak voor de voetballerij, lijkt mij. Het is ook lastig vast te stellen of een overgang van Heerenveen naar Manchester City een sportieve verbetering is.

Vrijdag is de definitieve uitspraak. Van der Velde had al aangekondigd dat hij het advies zou overnemen (de uitspraak is niet bindend nl.). Een overgang kan alleen rondkomen als Manchester City de vraagprijs van Heerenveen wil betalen, die is 13 miljoen euro (mits Samaras afziet van zijn aandeel in de transfersom, 20%). Samaras heeft recht op deze vergoeding, maar Heerenveen zegt: 'Wij willen je niet kwijt, jij wilt weg, dus moet je maar een concessie doen" Niet meer dan logisch.

prima uitspraak. samaras speelt dit knap dom. en dat voor zo'n matige club en, laten we eerlijk wezen, zo goed is hij nu ook weer niet.

ik zat trouwens in het middenoosten in een engelse sportsbar naar 6 wedstrijden tegelijk te kijken, onder meer naar city tegen nog wat (city stond achter en speelde onthutsend slecht). zit er zo'n lichtblauw shirtje naast me, en ik vroeg wat hij eigenlijk van bosvelt vond en waarom hij weg moest. prima speler, maar hij werd te oud. oh, zei ik, hij speelt nog prima nu hoor. lachend: oh yeah? where is it, hurnfeen or so? nou vriend, ik denk dat hurnfeen kwalitatief een stuk beter is dan dat zakie ongeregeld dat ik hier voorgeschoteld krijg (einde gesprek, en voor de goede orde, toen hadden jullie huntelaars nog :wink: ).
Reply
waf Wrote:(einde gesprek)

Waarschijnlijk dankzij het flessie Boddy's dat je vlak daarop tegen je harses kreeg :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Georgios Samaras gaat nog niet naar Manchester City. De arbitragecommissie van de KNVB stelde SC Heerenveen in het gelijk waardoor een directe transfer van de jonge Griek vooralsnog geen doorgang vindt.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w -->
Reply
de nieuwe Wrote:Georgios Samaras gaat nog niet naar Manchester City. De arbitragecommissie van de KNVB stelde SC Heerenveen in het gelijk waardoor een directe transfer van de jonge Griek vooralsnog geen doorgang vindt.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w -->

Bedankt voor het nieuws! Hadden we hier nog niet gelezen... :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Vette bek die Waf.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Spelen in de premier league is sowieso een verbetering ten opzichte van spelen in NL!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
dat wordt feest in Heerenveen.. samaras die sikkeneurig over dat veld rondbanjert!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Quote:'Leonardo volgt Van Hooijdonk op bij NAC'

26/1/2006 9 :04

Leonardo Vitor Santiago heeft een nieuwe club gevonden. De bij Feyenoord in ongenade gevallen Braziliaan onderhandelt met NAC over een contract, meldt het Algemeen Dagblad. Hij moet in Breda de opvolger worden van Pierre van Hooijdonk die afgelopen week juist de omgekeerde weg bewandelde.
Voor de 22-jarige Leonardo komt daarmee een einde aan een lijdensweg. In het najaar van 2000 was hij nog de revelatie bij Feyenoord. Een paspoortaffaire en veel blessureleed later, moest de Braziliaan weer op nul beginnen.

Een klein jaar geleden tekende hij nog een nieuw contract bij Feyenoord en mocht hij zich nogmaals bewijzen. Na Ruud Gullit zag ook de nieuwe trainer Erwin Koeman het niet in Leonardo zitten. De coach verweet de linkspoot een luie instelling.

'Dat ik te weinig heb gedaan, is onzin', weerlegt Leonardo de kritiek in het AD. Veel meer dan dat Gullit spelers naar beneden haalde, wil de Braziliaan niet zeggen. Over Koeman doet hij zelfs helemaal geen uitspraken.

'Ik ben er klaar mee. Ik heb elf jaar bij Feyenoord gespeeld en ga weg met pijn in mijn hart. Dit is niet mijn beslissing geweest. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar kan het nu wel accepteren.'

Ondanks het magere aantal van elf wedstrijden in vier seizoenen is Leo zijn bravoure nog niet verloren. 'Een speler met mijn kwaliteiten hoeft zich niet meer te bewijzen. Dat moet ik alleen als ik naar Barcelona of Real Madrid zou gaan.' Voorlopig wordt het NAC.

=D> =D>

Hij kan natuurlijk fantastisch voetballen, maar die laatste 3 zinnen zeggen toch wel wat over zijn karakter denk ik. Natuurlijk moet je je bewijzen, dat moet elke speler bij elke nieuwe club en bovendien is hij nou niet (mede door blessures) in de positie om zulke dingen te zeggen.
Reply
Ben benieuwd of ie er 15 (gedeeld door 2) in gaat knallen. En volgens mij ontbeert het hem idd aan een stukje mentaliteit.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik voorspel dat hij nog een hoop gaat laten zien, en in de zomer al weer vertrekt bij NAC.
Dat hij een stuk mentaliteit mist, ligt ook aan zijn trainers en de mensen om hem heen. Dat is dus niet alleen zijn eigen fout.
Reply
'Van der Leegte kiest voor VfL Wolfsburg'

26/1/2006 8 :42

Tommie van der Leegte verhuist nog in januari van ADO Den Haag naar VfL Wolfsburg. De 28-jarige middenvelder tekent voor 2,5 jaar bij de nummer dertien van de Bundesliga.
'Om negen uur moet ik bij mijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma zijn en een beslissing nemen, maar ik ben eruit: ik ga', vertelde de gewilde linkspoot aan De Telegraaf. In Nederland aasden veel clubs op hem, waaronder Feyenoord.

Van der Leegte zou komende zomer sowieso transfervrij mogen vertrekken omdat zijn contract bij ADO afloopt. Nu ontvangen de Hagenaars nog een afkoopsom voor de ex-PSV'er.

Bij Wolfsburg wordt Van der Leegte de tweede Nederlander in de selectie. Kevin Hofland speelt al sinds de zomer van 2004 voor de Duitse club. RKC Waalwijk-aanvaller Rick Hoogendorp maakt het trio binnenkort waarschijnlijk compleet.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Kezmania Wrote:Ik voorspel dat hij nog een hoop gaat laten zien, en in de zomer al weer vertrekt bij NAC.
Dat hij een stuk mentaliteit mist, ligt ook aan zijn trainers en de mensen om hem heen. Dat is dus niet alleen zijn eigen fout.

ik weet niet waar je het op baseert. de laatste keren dat ik hem zien spelen na zijn blessure miste hij de explosiviteit, snelheid en sluwheid die hem als jeugdspeler dat extra gaven. eigenlijk wist ik niet wat ik zag. ik vond het zo onthutsend slecht dat het niet anders kon of het lag aan zijn instelling. maar dat ontkent hij dus. maar het is toch 1 van de twee? :|
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Ik voorspel dat hij nog een hoop gaat laten zien, en in de zomer al weer vertrekt bij NAC.
Dat hij een stuk mentaliteit mist, ligt ook aan zijn trainers en de mensen om hem heen. Dat is dus niet alleen zijn eigen fout.

ik weet niet waar je het op baseert. de laatste keren dat ik hem zien spelen na zijn blessure miste hij de explosiviteit, snelheid en sluwheid die hem als jeugdspeler dat extra gaven. eigenlijk wist ik niet wat ik zag. ik vond het zo onthutsend slecht dat het niet anders kon of het lag aan zijn instelling. maar dat ontkent hij dus. maar het is toch 1 van de twee? :|

Mario Been vertelde zondagavond dat hij het absoluut gaat halen als hij bij een andere club terecht komt. Sterker nog hij zei dat Leo een club als NAC er zo weer bovenop zou helpen, verder zou hij er bij een club als Twente 15 per seizoen inschieten.

En ik denk dat het wel degelijk aan zijn instelling ligt. Maar dat heeft niet alleen met Leo te maken. Jij zou ook minder hard werken als je het niet naar je zin hebt op je werk. Ik denk dat hij beetje bij beetje gesloopt is door blessures, de affaire rond zijn paspoort en door het weinige vertrouwen van zijn trainers.

Ik denk dat de juiste trainer hem zo weer aan het voetballen heeft.
Die gasten moet je op de juiste manier weten te raken, en dan doen ze alles voor je. Blijkbaar is dat Gullit en Koeman niet gelukt. Overigens niks ten nadele van deze trainers!
Reply
en van marwijk ook niet. mariodonna kan zoveel zeggen, maar ook hij heeft hem getraind, als assistent en ook bij jong fainoid. en hij is er niks beter van geworden.

hij heeft vertrouwen genoeg gehad. hij mocht in alle rust herstellen van zijn blessures en heeft zelfs nog contractverlenging gehad. het enige dat hij gaf was stank voor dank. dan ligt het wat mij betreft alleen aan hem zelf.

maar ik heb al begrepen dat hij graag achter de blackjacktafel zit. met niet de kleinste bedragen. het zou me niets verbazen als hij gewoon gokverslaafd is en dat het helemaal niets wordt met deze jongen. als hij opeens wel kan voetballen kan hij ook doodvallen, want dan heeft hij gemuit bij fainoid, de club die hem uit de kansloze favela's trok.
Reply
Said Bakkati per direct naar ADO Den Haag.

Samaras verscheen vandaag niet op de training bij Heerenveen. Hij had een verzoek ingediend om een vrije dag (om de uitspraak te verwerken) en heeft die gekregen.
Reply
Mukkus Wrote:Samaras verscheen vandaag niet op de training bij Heerenveen. Hij had een verzoek ingediend om een vrije dag (om de uitspraak te verwerken) en heeft die gekregen.

Die is gewoon stiekem solliciteren
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:de enige reden dat we daar punten zouden laten liggen zal dat irritante en kwalitatief matige stinkkunstgras zijn.

Ach die mat, Heracles heeft d'r sportief gezien alleen nadeel van.
Vorig jaar werden er in uitwedstrijden veel meer punten gehaald als in thuiswedstrijden. Technische ploegen met snel combinatie voetbal zouden in het voordeel moeten zijn op kunstgras. Heracles moet het hebben van werklust. Zo is het altijd al geweest.
Overigens niet geheel toeval, Heracles is een Griekse halfgod die strijdend zijn tegenstanders dode.

En wat betreft het kwalitatief matige 'stink'kunstgras, het is wel de beste kunstgras mat wat je kunt krijgen in Europa!
Onze mat valt niet te vergelijken met het kunstgras van Omniworld of iets dergelijks.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Heracles moet het hebben van werklust.

Feyenoord moet dat al jaaaaaren, dus dat zal me een partij zweten worden dit weekend!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: