The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo (TMS)
Onbegrijpelijk dat fognini deze set verliest. Hij is zoveel de betere (gravel)speler. Nu in discussie met umpire en hoofd scheidsrechter. Hij wil een andere lijnrechter.

Als ie het mentaal weer op een rijtje kan krijgen wint ie alsnog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha typisch Fognini, die wint nog wel
Reply
Typisch Fognini. Wordt weer direct op love gebroken. Is het helemaal kwijt na die lange game met al die gemiste bps. Laatste 3 games op love naar Tsonga.

Fysio op de baan voor fog. Heeft uiteraard niks maar mss kan de fysio iets aan z'n mentale problemen doen.
Reply
lekker JWT!
Reply
17 punten op rij voor Tsonga. Tegen Sousa ging het net zo. Hij kan zo toch ineens weer de geest krijgen. En dan is ie beter.

Je weet dat het kan gebeuren in een pot van fognini maar je weet niet wat je ziet. 6 games op rij voor Tsonga. En dat alles omdat fog op 7-5 3-3 enkele 100% breakkansen mist. Vanaf toen helemaal gebeurd.
Reply
Weer een week (net als alle voorgaande) dat grote teams slecht scoren.
Dom van mij om voor zo'n groot team te gaan. Al is er nauwelijks of geen schade als Nadal straks de finale van Djokovic wint.
Reply
Hmm, toch geen Ad-week dus. Erg matig van Fognini en Robredo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fognini maakte 4 van de laatste 36 punten. Klassieke tank.

(17-04-2014, 10:37 AM)centre court Wrote: Volgens Unibet beginnen de spannendste wedstrijden op voorhand nu direct. Robredo en Fog favoriet op 1.65.
Verder in elke pot een grote favoriet, waarbij ik de quote op Ferrer wel laag vind, 1.28.

Ze zaten er dus naast.

Zo zijn er dus nog 5 potjes. Nadal Djoko Federer zullen allemaal wel dik winnen. Berdych en Ferrer kunnen nog wel wat moeite krijgen met GGL en Dimi.
Reply
Pfff dit is niet best zo.
Reply
Iemand nog wat spelers voor Maartendinkelman en Andre?
Reply
Niet zo heel verrassend van Almagro natuurlijk, maar had wel een paar rondes eerder gemogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetje jammer, maar Fognini was wel een mustpick en heeft iedereen wel. Almagro was supertroef maar gaf ik ook weinig kans. Robredo is een tegenvaller maar meeste concurrenten zullen hem wel hebben.
Reply
Lekkere dag zover.. Fognini, Robredo en Almagro out..
Reply
De Spaanse beesten gaan prima
Reply
Ferrer is klaar voor Rafa...Vorig jaar op HC, dit jaar op gravel Cool

Federer kijkt tegen een break achterstand aan.
Reply
Berdych moet deze wel even winnen hoor. En Djoko als laatst uiteraard ook.
Reply
Djoko spaart iig z'n krachten in de eerste dagen.
Reply
Pakken Buurs en co nog 90 bonuspuntjes ook. Berdych heeft een rugblessure. Wel weer gunstig voor Djoko zou je kunnen zeggen.
Reply
En dan werd er gisteren nog gesproken over een tampie-week.... Confused
Reply
Djoko heeft iets aan z'n pols, hopelijk niet te ernstig.
Vandaag lukt nog wel, maar daarna moet ie toch wel topfit zijn.
Reply
Ben je je aan het indekken?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(18-04-2014, 07:44 AM)Ad Wim Wrote: Djoko heeft iets aan z'n pols, hopelijk niet te ernstig.
Vandaag lukt nog wel, maar daarna moet ie toch wel topfit zijn.

Daar heeft ie de hele week al last van. Schijnt steeds beter te gaan. En als ie er mee kan spelen zoals de afgelopen dagen dan vind ik het prima.
Reply
1,2,3,4 in de halve finales...Of weet er iemand te verrassen?

Ik hoop op Ferrer al is die kans nihil
Reply
Denk gewoon 1, 2, 3, 4
Reply
Als er dan toch een verrassing komt zou ik Raonic de beste papieren daarvoor geven. Van enige constantheid is bij Wawrinka geen sprake.
Reply
Federer blijft natuurlijk op gravel ook kwetsbaar tegen goede spelers. Tegen Fognini had ik het vandaag wel willen zien. Jo is te onrustig om het hem echt lastig te maken.

Kleine verrassing. Ferrer gaat een set pakken van Nadal.
Reply
Klasse Stan. Scheelde niet veel.
Reply
Toch altijd lastig tegen Milos. Nu regen, dus de tweede set zal een makkie worden denk ik.
Reply
Regen?
Reply
Geef Tsonga de grootste kans op een stunt, maar ga ook gewoon uit van 1-2-3-4.
Reply

Forum Jump: