The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#1
Belooft een interessante week te worden. Je kunt alle kanten uit met je team.
Reply
#2
Ik vond het erg lastig. Lijkt me echt zo'n week die de toppers niet echt serieus nemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Valt me op dat AdWim na zijn tirade tegen grote teams vorige week nu met 17 man komt opdraven.
Reply
#4
Ik ben maar weer eens in Monfils getrapt. De andere toppers in Boekarest links laten liggen.
Reply
#5
Ga er stiekem gewoon van uit dat Vesely Dimitrov op zijn klote geeft. Onderste helft is onthutsend zwak. Youzhny, Simon en Pospisil zeg het maar.. Hopen dat Nieminen daar kan verrassen.
Reply
#6
Als Dimi zin heeft wint hij Boekarest wel, maar ik denk dat hij hier even het startgeld ophaalt en verliest van Vesely.

(21-04-2014, 10:20 PM)andre Wrote: Valt me op dat AdWim na zijn tirade tegen grote teams vorige week nu met 17 man komt opdraven.

Tja... wel logisch deze week.
Reply
#7
(21-04-2014, 10:20 PM)andre Wrote: Valt me op dat AdWim na zijn tirade tegen grote teams vorige week nu met 17 man komt opdraven.

Heel andere discussie. Nadal te duur voor winst, Ferrer te duur voor finale, en beiden niet meer zo zeker als vroeger.
Voor Dimitrov en Youzhny geldt min of meer hetzelfde. Dan hou je veel geld over voor een paar grote namen (Fognini, Robredo, Monfils) en de rest opvulling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Opvallend trouwens dat Almagro en Verdasco zo massaal zijn gekozen, omdat die normaal gesproken max. 90 punten halen.
Reply
#9
Ferrer te duur voor finale?

Vorige week had je ook al zo'n uitspraak dat Federer bij halve finale niet rendabel was Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Zit nog niet zo mee met de tiebreaks. Vooral die 2 van Bellucci zijn kut.

Hup Haase voor nu. Hij zal toch wel van Ebden op gravel winnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
wtf, volgens mij stond seppi *4-1 voor toen ik een meeting in ging
Reply
#12
Bellucci is toch wel een tegenvaller. Ik had hier toch wel op een finaleplaats voor hem gerekend.

(22-04-2014, 11:49 AM)Ad Wim Wrote: Heel andere discussie.
Het is helemaal geen andere discussie.
Ik snap dat jij deze week bepaalde inschattingen maakt waarop je baseert dat je beste met een groot team kunt komen. Vorige week maakten anderen inschattingen waarop ze hun grote team baseerden. Zij vonden toen b.v. Djokovic te duur voor een finaleplaats.
Wat is het verschil?
Reply
#13
En weer een cruciale tb fout bij Kohl-ERV.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Adje lacht, Adje huilt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
(22-04-2014, 04:35 PM)centre court Wrote: En weer een cruciale tb fout bij Kohl-ERV.

Je klaagt goed, maar volgens mij ben jij goed weggekomen met Gulbis
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Twee gravelwedstrijden zonder breaks...zo een snel gravel in Barcelona? Ik dacht van niet, maar wellicht droog.
Reply
#17
Gisteren was het erg traag geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Beide Spanjaarden trekken de eerste set naar hun toe...
Dolgo kom op nou!
Reply
#19
Tuurlijk Albertje!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Haha die dolgo ook. Zó wisselvallig. Klein voordeeltje bij dit nadeel. Iets meer kans voor Gulbis?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Laf voor safe keuze Nieminen gegaan. Hij verliest van Rosol die ik eigenlijk liever had. Terecht afgestraft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ferrer onderschat Gabas en staat binnen de kortste keren met 3-0 achter...slechts 3 puntjes tot op heden
Reply
#23
Simon er zo ook nog af tegen Hanescu. Kies deze week net overal de verkeerde. Schade beperken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Gabas mist bps voor 4-0 en dan staat het 3-3...Helaas maar voorspelbaar

Simon inderdaad ook weer drama Sad
Reply
#25
6-4 Gabas Cool
Reply
#26
En die CC maar klagen...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
6-0 Giraldo...Keuze voor Fognini wordt al snel afgestraft lijkt het
Reply
#28
Ferrer 4-6 2-5 achter tegen Gabashvili. Past prima in een stille jaar. Gelukkig wel veel gekozen maar natuurlijk niet door de klager van 2014
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Reply
#30
Haha dag Ferrer! Niet gekozen omdat hij er simpel afging tegen Wawie, maar dit had ik ook weer niet verwacht haha
Reply


Forum Jump: