The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#61
(23-04-2014, 09:19 PM)centre court Wrote: Na Wimbledon staan André tampie Atlanta stille Buurs ad ondergetekende en wellicht nog wat forummers gewoon in de top 15. En een aantal op zeker in de top 5/10. Aangevuld met een enkele goede nieuwkomer. De gelukszoekers van de AO zijn dan wel opgerookt.

Stille in de top 15.Was je dronken CC?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Op naar de top 75!!!!Smiley_emoticons_baby_taptapIcon_mrgreenIdontgetit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Rain in Bucaresti
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Nou Kei ik hoopte al dat je de finale zou halen met Ferrer er nog in dus dan moet het nu helemaal een zekerheidje zijn. Tegen Golubev niet teveel energie verspelen aub.
Reply
#65
We gaan toch niet meemaken dat fucking Montanes hier achtereenvolgens Dolgo en Gulbis gaat verslaan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Nee jij hebt Gulbis dus dan weet je het wel.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Kom op Nico!
Reply
#68
en dat is 0 uit 2 voor de dag. Ungur wordt 0 uit 3?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
Prima Nico! Prima Kohl!

Ungur mag eruit
Reply
#70
We gaan toch niet meemaken dat Nishikori hier diep gaat komen in een groot graveltoernooi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
(24-04-2014, 04:05 PM)Ad Wim Wrote: We gaan toch niet meemaken dat Nishikori hier diep gaat komen in een groot graveltoernooi?

Ik hoop dat ie wel robredo/Cilic pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Haase gaat toch weer een 250-graveltoernooi winnen. Mooi moment.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Prima Cilic. Nu eraf tegen Nishi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Heeft Thiem de wedstrijd niet gepakt? Hoe kan dat nou? Hij stond in de derde set met 5-3 40-0 voor! Benieuwd hoeveel matchpoints hij totaal gehad heeft.
Niet ontevreden mee, Giraldo maakt meer kans tegen Kohlschreiber.

Verdasco en Robredo vandaag mooi verloren (veel gekozen spelers). Wat was het trouwens een heerlijke partij om te kijken tussen Cilic en Robredo.

Monfils ruim gewonnen, klasse! Trouwens ook knappe overwinning van 'coachloze' Haase.
Hij heeft een mooie loting om de finale te halen...

(24-04-2014, 07:09 PM)centre court Wrote: Prima Cilic. Nu eraf tegen Nishi.

Dat ligt wel voor de hand, want ze hebben een wedstrijd gehad van bijna 3uur. Daarnaast spelen morgen de tweede partij van de dag (erg vroeg op de dag)
Gelukkig heeft Giraldo wat meer rust en mag hij de avondpartij spelen!
Reply
#75
Allemachtig, de laatste weken valt letterlijk elke cruciale close pot fout. Zie net dat Thiem 5 MPs had op eigen service en Robredo 5-3 voorstond in de 3e set TB. Heb bij FTM nog nimmer zoveel pech gehad in zo weinig weken Angry
Reply
#76
Wat is die Cilic nog veel gekozen zeg, ik dacht daar toch een supertroefje mee te hebben als hij langs Robredo kon komen.
Reply
#77
(24-04-2014, 08:36 PM)Atlanta Wrote: Allemachtig, de laatste weken valt letterlijk elke cruciale close pot fout. Zie net dat Thiem 5 MPs had op eigen service en Robredo 5-3 voorstond in de 3e set TB. Heb bij FTM nog nimmer zoveel pech gehad in zo weinig weken Angry

Als jij wint is het managen en als je verliest is het pech?
Reply
#78
Je probeert veel te makkelijk te scoren, kooltje. Maar ik zal het nog eens uitleggen. Er is een verschil tussen dik verliezen en op het nippertje verliezen. Dat laatste heeft ook met pech te maken, en dat overkomt mij de laatste weken meer dan ik lief heb. Vandaar mijn bericht. Cool
Reply
#79
(25-04-2014, 07:17 AM)Atlanta Wrote: Je probeert veel te makkelijk te scoren, kooltje. Maar ik zal het nog eens uitleggen. Er is een verschil tussen dik verliezen en op het nippertje verliezen. Dat laatste heeft ook met pech te maken, en dat overkomt mij de laatste weken meer dan ik lief heb. Vandaar mijn bericht. Cool

Waarom is dat dan pech? Het is toch juist een kwaliteit van een speler om zo een wedstrijd eruit te slepen. Daar is toch niks gelukkigs aan. De 6-2 6-1 potjes zijn een stuk makkelijker te managen.
Reply
#80
Nou ja, het is inderdaad een kwaliteit van de tegenstander dat diegene de wedstrijd eruit sleept. Maar twee wedstrijden van je eigen speler waarin de ene in de 3e set 5*-3 40-0 voorstaat en de ander 5-3 in de TB, en dat ze allebei verliezen, is gewoon pech voor de manager. Dat weet jij ook heel goed.

Maar bon, genoeg gepraat over pech en geluk. Uiteindelijk gaat het om de keiharde punten Smile
Reply
#81
Robredo mag blij zijn dat het een derde set werd.
Cilic speelde als een beest en had zelfs een mp in de tweede set.

De nummers 1 t/m 41 hebben geluk...Wink
De nummer 42 heeft al wekenlang pech
En vanaf plek 43 kun je niet managen...Wink

Oh nee, we zouden het niet meer over geluk en pech hebben Tongue
Reply
#82
Goed samengevat Maarten. Nee hoor, gekkigheid Big Grin

Zometeen een belangrijk potje, Rosol-Simon. Rosol licht favoriet bij de bookies. Allez Gilles!
Reply
#83
Haha jouw reactie kan ik dan wel weer waarderen...Wink
Al zit in ieder grapje een kern van waarheid!

Ik vrees voor je dat Simon dat niet gaat winnen. Die maakt het hele jaar al geen beste indruk.
Al vind ik Rosol ook maar een matige speler over het algemeen.
Ik denk echt dat Haase de finale gaat halen!

Monfils tegen Mathieu vind ik wat belangrijker vandaag.
Reply
#84
(25-04-2014, 09:15 AM)maartendinkelman Wrote: Robredo mag blij zijn dat het een derde set werd.
Cilic speelde als een beest en had zelfs een mp in de tweede set.

De nummers 1 t/m 41 hebben geluk...Wink
De nummer 42 heeft al wekenlang pech
En vanaf plek 43 kun je niet managen...Wink

Oh nee, we zouden het niet meer over geluk en pech hebben Tongue

Je doet het ook een keer meer dan behoorlijk?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#85
(25-04-2014, 10:10 AM)Bocaloca Wrote:
(25-04-2014, 09:15 AM)maartendinkelman Wrote: Robredo mag blij zijn dat het een derde set werd.
Cilic speelde als een beest en had zelfs een mp in de tweede set.

De nummers 1 t/m 41 hebben geluk...Wink
De nummer 42 heeft al wekenlang pech
En vanaf plek 43 kun je niet managen...Wink

Oh nee, we zouden het niet meer over geluk en pech hebben Tongue

Je doet het ook een keer meer dan behoorlijk?

Vorig seizoen ook in top 4 gestaan hoor!
Alleen wimbledon ging toen helemaal mis, maar uiteindelijk gewoon top 15 hoor. En tja, het is pas derde seizoen dat ik meedoe...
Reply
#86
Kutspel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Heb net voor het eerst sinds maandag weer durven kijken naar de stand, en zie dat ik in vergelijking met anderen niet eens heel dramatisch ga deze week, zoals ik dacht. Geen spelers meer in Barcelona, maar wel nog 5 over in Boekarest.
Reply
#88
Waarom heb je zoveel spelers in Boekarest Atlanta?
Je zou zeggen dat je toch voor meer spelers in Barcelona gaat aangezien je daar dubbele punten krijgt.

Na vandaag heb je sowieso 2 spelers minder. Ik hoop voor jou dat Simon wint. Anders heb je net zo'n rampweek als ik..
Reply
#89
Weet ik. Ik heb ook veel meer in Barcelona geinvesteerd (Robredo, Fognini, Ferrer, etc.), maar al m'n spelers gingen er daar vroeg uit. In Boekarest zijn bijna alle spelers die ik daar heb door naar de kwartfinales.
Reply
#90
In barcelona kreeg je nauwelijks dubbele punten. De eerste 3 overwinningen zijn het aantal punten zelfs gelijk. 4e overwinning = 30 punten meer, 5e = 50 punten meer. Nauwelijks interessant dus.

Achteraf had ik eigenlijk nog meer in Boekarest moeten investeren maar ja das achteraf...
Reply


Forum Jump: