The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2014
Met andere woorden... Geen slimme keuze
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat denken jullie van de finale?
Reply
Roger!
Djokovic zie ik teveel glijden en sets inleveren
Kei Nishikori





Reply
Ik gun het GOAT zo he. Laatste kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
FTM technisch hoop ik Djokovic, ik heb ze allebei, maar Djokovic is minder gekozen.
Persoonlijk HOOP ik op Federer, maar ik DENK dat Djokovic toch aan het langste eind zal trekken.
Reply
Ik vrees ook dat het Djoko in 4 wordt. Maar los van FTM, moet Federer dit gewoon winnen. Zou zo prachtig en zo verdiend zijn. En dan eind dit jaar stoppen.

Maar Djoko is te solide en retourneert te goed. Dus hopen op een mindere dag en een geweldige dag van Roger. Als ie hem ergens kan pakken, is het hier. Hopelijk gaat het dak dicht, zou helpen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi man, Federer-Djoko finale en Edberg en Becker als coaches.
Reply
Poeh, fijn dit zeg.
Maar hij is er nog lang niet. Djoko kan nog stukken beter namelijk, maakt veel fouten, terwijl ik dat van Federer niet denk.

Erg spannende set, maar niveau nog niet geweldig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Slechte tb van Fed, nu wordt het wel heel lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Enige kans is als Djoko nog es door zn enkel gaat in een van die glijpartijen van em.
Reply
Goat overleeft. Deze set pakken en het kan een aardige classic worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 5-2 naar 5-5 0-40...
Reply
Wow! Beetje Chokovic wel, maar ook blijven geloven van Roger.
Doet de oude meester nog 1 kunstje?

Djokovic volgens mij de laatste drie gs-finales verloren, dat gaat nu ook wel doorwerken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 5-7, ongelooflijk.
Reply
Wat een pot nu. Dat bp waar ie een geweldige volley speelt na serve-volle 2e service.

Fed speelt zo goed deze vijfde, maar toch is het nog compleet open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen een eerste service en dan is het opeens klaar.
Zuur, maar waardige winnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtige uitreiking. Djoko onwijs emotioneel, Federer sportief en gelaten.

Mensen zeggen altijd over Nadal dat het zo'n vechter is, maar Djokovic is dat nog veel meer. Wat een held, prachtige winnaar. En weer nummer 1 waar ie thuis hoort. Veruit de beste dit jaar.

Ik hoop oprecht dat Roger ooit nog een GS wint, maar ik vrees het ergste. Hij was op z'n best dit jaar, maar toch wint ie niet. En het gaat bij hem alleen maar achteruit natuurlijk. US Open lijkt me kansloos, tenzij Djoko geblesseerd raakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik acht de kans dat Federer nog een grand slam haalt net zo groot als de kans dat Nadal er nog één haalt. Op Wimbledon is de kans het grootst. Op de US Open en de AO moet alles meezitten. Als Djokovic daar niet in vorm is, is hij met Wawrinka, Dimitrov, Murray, Nadal en evt. Del Potro kanshebber om een titel te pakken.
Reply
Nadal wint gewoon weer RG in 2015
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: