The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sportdreamzz Concert Agenda 2005
Ook 4 Februari in de Melkweg? Dan ga ik ze ook voor het eerst zien.. Reel Big Fish de dag ervoor in Tivoli misschien ook even meepakken, al heb ik die al eens gezien (in de Melkweg, met The Matches en Zebrahead :razz: )
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:Ook 4 Februari in de Melkweg? Dan ga ik ze ook voor het eerst zien.. Reel Big Fish de dag ervoor in Tivoli misschien ook even meepakken, al heb ik die al eens gezien (in de Melkweg, met The Matches en Zebrahead :razz: )

jeps 4 Feb. Misschien kunnen we wat afspreken daar :wink: al denk ik dat dat moeilijk word
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
PROGRAMMA FINALE NIJMEGEN 2000 STEEDS SPECTACULAIRDER
Het programma van de Finale van Nijmegen 2000 wordt nog feestelijker! Frans Bauer is als laatste grote naam toegevoegd aan het programma. Heel speciaal is dat Frans op 30 december net als Nijmegen zijn verjaardag viert. Het programma bestaat verder uit De Sjonnies, Lange Frans en Baas B, Jan Keizer en DJ Jochen Miller. Vanwege de uitbreiding van het programma begint de Finale al om 20.45 uur.

Grootste Nijmegenaar Naast deze optredens wordt op het grote podium bekendgemaakt wie de grootste Nijmegenaar aller tijden is en wie de Gelderlander Wijkprijs wint. Op het plein, voor de gelegenheid afgesloten voor verkeer, zijn nog allerlei verrassende activiteiten te beleven, met een knipoog naar het afgelopen jubileumjaar.

Randprogramma Zo zijn er films over Nijmegen te zien die meegedaan hebben aan de Stadsfilmwedstrijd, worden er gedichten voorgedragen uit verschillende bundels die naar aanleiding van het 2000-jarige bestaan van Nijmegen gepubliceerd zijn en worden de overgebleven Nijmegen 2000-vlaggen ter plekke tot tassen verwerkt door een team naaisters. Verder is er van alles te eten en drinken en lopen er tussen het publiek straattheateracts rond.

Agenda Kortom er is van alles te beleven op de Finale van Nijmegen 2000 op 30 december op het Keizer Karelplein. Het programma begint om 20.45 uur en duurt tot 23.00 uur. Schrijf het in uw agenda!

ik moet daar werken 28 t/m 30 dec

wie gaat er naar het feestje toe
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
9 en 10 juni: Bavaria-concerten onder leiding van Guusje Meeuwis. Ik hoop dat de rest van de gasten beter is maar goed VIP-kaartjes dus we gaan gewoon eens kijken Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Balthazar Wrote:
Aukinho Wrote:Ook 4 Februari in de Melkweg? Dan ga ik ze ook voor het eerst zien.. Reel Big Fish de dag ervoor in Tivoli misschien ook even meepakken, al heb ik die al eens gezien (in de Melkweg, met The Matches en Zebrahead :razz: )

jeps 4 Feb. Misschien kunnen we wat afspreken daar :wink: al denk ik dat dat moeilijk word

Als je ook vrolijk in de pit rondspringt kom ik je vast tegen :Big Grin het is nu uitverkocht, gelukkig heb ik wel een kaartje maar mn vriendin nog niet Sad (gelukkig een paar vrienden al wel). de dag ervoor toch nog maar een keer naar reel big fish, in de tivoli , misschien met zebrahead als voorprogramma :razz: .

en het zit er in dat 11 januari de combo servie-guus wordt aangedaan..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Marshall Wrote:9 en 10 juni: Bavaria-concerten onder leiding van Guusje Meeuwis. Ik hoop dat de rest van de gasten beter is maar goed VIP-kaartjes dus we gaan gewoon eens kijken Wink

Je kunt die kaartjes ook verpatsen voor een hoop geld en lekker een biefstukkie gaan eten met een uitstekende bourgogne erbij...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
7 januari 2006, Lagwagon in De Melkweg!

Heb de kaartjes voor 50,- te koop, per 4 alleen (12,50 per stuk). Verkopen we ze niet dan gaan we zelf ff na die punckshit toe.
Reply
zijn er nog luitjes die naar de Vrienden van amstel gaan of de Dijk of Golden Earing in Ahoy?
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Dugarry Wrote:7 januari 2006, Lagwagon in De Melkweg!

Heb de kaartjes voor 50,- te koop, per 4 alleen (12,50 per stuk). Verkopen we ze niet dan gaan we zelf ff na die punckshit toe.

niet toevallig fall out boy kaartjes over [-o< lagwagon al 2 keer gezien die ken ik nu wel
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Nein.... Maar Lagwagon 12,50 is geen geld.... zelfs voor de 3e keer niet. Je kunt het ook zo zien, een hele lekkere hoer heb je al 2x genaaid, nu mag je de 3e keer voor 12,50......

Voor de rest, eurocard mastercard.
Reply
is idd geen geld, maar ik kan zaterdag sowieso niet. veel plezier dus daar Icon_twisted
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Heb ze al verpatst, die knakker komt ze om 17.30 ff afhalen bij de shop in A'dam.

45 eurootjes voor 4 kaartjes, soms moet je gewoon je verlies nemen en eieren voor je geld kiezen. Verlies is slechts 66 -/- 45....
Reply
Dugarry Wrote:Heb ze al verpatst, die knakker komt ze om 17.30 ff afhalen bij de shop in A'dam.

45 eurootjes voor 4 kaartjes, soms moet je gewoon je verlies nemen en eieren voor je geld kiezen. Verlies is slechts 66 -/- 45....

prutser
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tjah, anders had ik zelf moeten gaan, dat trok ik niet met mn gescheurde enkelbanden.
Reply
Davydoff Wrote:Ik heb al kaartjes voor Kaiser Chiefs. Iedereen was laaiend enthousiast over hun optreden tijdens Lowlands. Helaas was ik daar niet bij en aangezien ze ook af hadden gezegd voor Werchter heb ik de heren nooit live in actie gezien.

Kaartjes te Koop!!! Icon_evil Icon_twisted Icon_evil

Ik heb 2 kaartjes te koop voor het concert van Kaiser Chiefs in HMH op 1 maart.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Davydoff Wrote:Ik heb al kaartjes voor Kaiser Chiefs. Iedereen was laaiend enthousiast over hun optreden tijdens Lowlands. Helaas was ik daar niet bij en aangezien ze ook af hadden gezegd voor Werchter heb ik de heren nooit live in actie gezien.

Kaartjes te Koop!!! Icon_evil Icon_twisted Icon_evil

Ik heb 2 kaartjes te koop voor het concert van Kaiser Chiefs in HMH op 1 maart.

Hoezo? Ga je eindelijk bevallen?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:lol:
Reply
26 mrt 2006 Heineken Music Hall

3 Doors Down

Voorverkoop start zaterdag. En ik moet heen :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Maar waarom mag je niet naar de Kaiser Tjiefs?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Maar waarom mag je niet naar de Kaiser Tjiefs?

Het vrouwtje moet op zakenreis naar Londen en ik mag mee aan de ketting.... Maar door een verschuiving van het tripje naar begin maart ipv half februari zit ik nu met 2 kaarten voor Fulham - WBA en met 2 kaartjes voor Kaiser Chiefs Sad

Voordeel is wel dat ik nu de Spurs in actie ga zien en dat lijkt me toch iets leuker.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Voordeel is wel dat ik nu de Spurs in actie ga zien en dat lijkt me toch iets leuker.

Dat DENK je... in werkelijkheid mag je mee naar de TopShop Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:Voordeel is wel dat ik nu de Spurs in actie ga zien en dat lijkt me toch iets leuker.

Dat DENK je... in werkelijkheid mag je mee naar de TopShop Icon_evil

Ik heb al 100 pleuro de prullenbak ingesmeten aan die Fulham kaartjes en op 6 februari koop ik nog voor 130 euro aan Spurs kaartjes....
Van mij part springt ze van de Big Ben af, maar ik ga naar een voetbalwedstrijd in Engeland. Icon_evil Icon_evil en dan snel door naar TopShop :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
In de TopShop te Londen is iedere vrouw minstens een paar uur zoet... dat moet goedkomen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Davydoff Wrote:
Davydoff Wrote:Ik heb al kaartjes voor Kaiser Chiefs. Iedereen was laaiend enthousiast over hun optreden tijdens Lowlands. Helaas was ik daar niet bij en aangezien ze ook af hadden gezegd voor Werchter heb ik de heren nooit live in actie gezien.

Kaartjes te Koop!!! Icon_evil Icon_twisted Icon_evil

Ik heb 2 kaartjes te koop voor het concert van Kaiser Chiefs in HMH op 1 maart.

Hoeveel vraag je er voor?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:9 en 10 juni: Bavaria-concerten onder leiding van Guusje Meeuwis. Ik hoop dat de rest van de gasten beter is maar goed VIP-kaartjes dus we gaan gewoon eens kijken Wink

Je kunt die kaartjes ook verpatsen voor een hoop geld en lekker een biefstukkie gaan eten met een uitstekende bourgogne erbij...

Je mist dus een potje ballen van Nederland?
Reply
zit nu al bijna 2 weken in ahoy met de vrienden van amstel gisteren ff de televisie show gehad(zondag op tellevisie , dus het feest kan beginnen, CREWPARTY met op de gastenlijst katja schuurman, Laat maar komen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Aukinho Wrote:
Davydoff Wrote:
Davydoff Wrote:Ik heb al kaartjes voor Kaiser Chiefs. Iedereen was laaiend enthousiast over hun optreden tijdens Lowlands. Helaas was ik daar niet bij en aangezien ze ook af hadden gezegd voor Werchter heb ik de heren nooit live in actie gezien.

Kaartjes te Koop!!! Icon_evil Icon_twisted Icon_evil

Ik heb 2 kaartjes te koop voor het concert van Kaiser Chiefs in HMH op 1 maart.

Hoeveel vraag je er voor?

de kostprijs..... Dave is geen profiteur, afzetter of oplichter.....
Reply
Dugarry Wrote:
Aukinho Wrote:
Davydoff Wrote:
Davydoff Wrote:Ik heb al kaartjes voor Kaiser Chiefs. Iedereen was laaiend enthousiast over hun optreden tijdens Lowlands. Helaas was ik daar niet bij en aangezien ze ook af hadden gezegd voor Werchter heb ik de heren nooit live in actie gezien.

Kaartjes te Koop!!! Icon_evil Icon_twisted Icon_evil

Ik heb 2 kaartjes te koop voor het concert van Kaiser Chiefs in HMH op 1 maart.

Hoeveel vraag je er voor?

de kostprijs..... Dave is geen profiteur, afzetter of oplichter.....

Dan maakt hij er iig geen verlies op zoals sommige andere sloebers alhier wel doen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ja, dat doet Dave op zn Fulham kaartjes wel. Mensen die handelen om er beter van te worden verdienen verlies! Mensne die helaas zelf niet kunnen en ze verkopen mogen gelijk spelen of zelfs een klein beetje winst mee pakken.
Reply
Maar als er meerdere gegadigden zijn om kaartjes van een uitverkocht concert over te nemen is het logisch dat de hoogste bieder ze krijgt.. ik heb er iig wel interesse in, maar wat was uberhaubt de aanschafprijs?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply


Forum Jump: