The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Shanghai
Helaas... Ik had natuurlijk aanvankelijk ook Simon in m'n team, maar kwam steeds een paar euro tekort voor m'n ideale team.

Toen gekozen voor paar spelers onder de 1000 en kon ik Simon als enige speler weglaten.
Wawrinka heeft het verkloot voor mij....
En klizan had die partij moeten uitserveren....
En Federer die 5 mp overleeft...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Gilles. Nu Roger nog even de wedstrijd van z'n leven spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Gilles. Wat een clinic. Ik denk dat ie de finale ook wint.

Hup Djoko voor nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Top15 :-) .... en door...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En de break, klasse Roger. Lekker agressief.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer heeft een voorsprong, maar heeft de nodige moeite met zijn servicegames. Nog genoeg kansen voor Djoko.
Reply
En dan een clean love game voor Federer in minder dan een minuut Idontgetit
Reply
Gewoon 4 aces op rij. Knap!
Reply
Hop, set. Nog eentje, vriend.
Reply
Je zou bijna denken dat adwim Federer heeft Wink
Reply
En alweer de break. Federer duidelijk de betere, staat op de baseline te tennissen en dicteert.
Reply
In Hamburg was L Mayer mijn held. Nu gaat hij mij een rotweek bezorgen zo. Kom op Djokovic!!
Reply
Klasse Roger, goat.
Reply
Wat een pech! andre kruipt weer door oog van de naald. Gefeliciteerd! Ad koop een lolly en vier het haha
Reply
Buurs 2, met je pech. Waar dan? Doe anders nog een paar van die premature uitspraken over op hoeveel punten van Andre je komt.
Reply
Doodziek. Weer verneukt die Djoko het voor me in een grote wedstrijd.
Ik durf niet eens uit te rekenen hoeveel die 5 gemiste mps van Mayer me nu kosten tov m'n concurrenten met Federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De pech zit duidelijk in de wedstrijd van Mayer. Deze wedstrijd was Federer beter.
Reply
Ja dat is een hele dure zo! Hopen op een stuntje van Simon voor een mega topweek.
Reply
(11-10-2014, 03:50 PM)maartendinkelman Wrote: Wat een pech! andre kruipt weer door oog van de naald. Gefeliciteerd! Ad koop een lolly en vier het haha
Als, als, als, inderdaad. Deze wedstrijd was Djokovic duidelijk favoriet, mooi voor mij (t.o.v. jou, antomeno heeft Federer) dat het anders afloopt. Bij Berdych-Simon was Berdych duidelijk favoriet, daar was het mooi voor jou dat het anders afliep.
Reply
Damn, Simon serveerde voor de set. Buursweek!
Reply
Die constante fixaties op Buurs cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prachtig voor goat, wat een held.
Gewoon weer nummer 2.
Reply
Goeie finale van Simon, maar FedEx just too good. Knap van hem, laten we hem nog maar even niet afschrijven.
Reply

Forum Jump: