The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Quote:Georgios Samaras meldt zich ziek bij Heerenveen

27/1/2006 10:22

SC Heerenveen traint vandaag zonder Georgios Samaras. De Griek meldde zich ziek bij de clubleiding en zal in ieder geval niet meespelen in de wedstrijd tegen RBC Roosendaal.
De arbitragecommissie van de KNVB bepaalde woensdagavond dat Heerenveen zijn Griekse spits niet aan Manchester City hoeft te verkopen. Samaras probeerde een transfer af te dwingen. Hij vond het tijd om verder te gaan en bovendien lag er in Engeland een vorstelijk salaris op hem te wachten.

De teleurstelling bij de Griek is zo groot dat hij zich vrijdag ziek heeft gemeld. Donderdag had hij van zijn club al een dagje vrijaf gekregen om de uitspraak te verwerken.

Volgens de lezers van VI.nl moet Georgios Samaras zich schikken naar de uitspraak van de arbitragecommissie en het seizoen bij SC Heerenveen gewoon afmaken. Op de vraag hoe het verder moet met de Griek bij Heerenveen koos 71 procent (ruim 23.000 stemmen) voor de optie dat de spits het seizoen in Friesland af moet maken. Ruim 9.000 stemmers vinden dat de relatie tussen club en speler zodanig is verstoord dat Samaras toch maar beter kan vertrekken.

Net als de lezers van VI.nl denkt trainer Gertjan Verbeek ondanks de ziekmelding, dat Samaras op een professionele wijze het seizoen uit zal spelen. 'Daar is Sam een te goede prof voor', zegt de coach in De Telegraaf. 'En als hij het niet op kan brengen zich voor honderd procent te geven, zet ik hem gewoon op de bank. Wil hij in de zomer alsnog een transfer verdienen, dan zal hij goed moeten presteren en dat kan alleen als hij speelt.'

wat een paardenzwengel zeg. toont zich een nogal slecht verliezer..... :|

Ik kan me wel er wel iets bij voorstellen: Als mij verteld zou worden, dat ik de vernegenvoudiging van mijn huidige salaris, op mijn omvangrijke buik zou kunnen schrijven, zou ik daar waarschijnlijk ook wel enkele daagjes misselijk van zijn.
Zijn ziekmelding komt op mij dus niet over als paardenzwengelarij, maar meer als goede kennis van het eigen lichaam. :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Ik kan me wel er wel iets bij voorstellen: Als mij verteld zou worden, dat ik de vernegenvoudiging van mijn huidige salaris, op mijn omvangrijke buik zou kunnen schrijven, zou ik daar waarschijnlijk ook wel enkele daagjes misselijk van zijn.
Zijn ziekmelding komt op mij dus niet over als paardenzwengelarij, maar meer als goede kennis van het eigen lichaam. :wink:

Kortom: een sloeber. :8:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:Ik kan me wel er wel iets bij voorstellen: Als mij verteld zou worden, dat ik de vernegenvoudiging van mijn huidige salaris, op mijn omvangrijke buik zou kunnen schrijven, zou ik daar waarschijnlijk ook wel enkele daagjes misselijk van zijn.
Zijn ziekmelding komt op mij dus niet over als paardenzwengelarij, maar meer als goede kennis van het eigen lichaam. :wink:

Kortom: een sloeber. :8:

Jij werkt vast voor je plezier, maar het merendeel van de denkende bevolking doet dat, met name, voor het geld!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Quote:Tottenham Hotspur wil volgens het Engelse tabloid The Sun Dirk Kuijt volgende zomer kopen. De aanvoerder en spits van Feyenoord wordt al langere tijd gelinkt met de club van trainer Martin Jol. De Spurs maakten afgelopen zomer zelfs al een bod op de Katwijkse spits, dit bod werd echter te laag bevonden door Feyenoord en dus bleef Kuijt nog voor een seizoen.

Intentie van Tottenham zou zijn om Kuijt na het WK in Duitsland over te hevelen naar de selectie. The Sun zegt dat Kuijt nog steeds Spurs' 'top target is. Verrassend, want eerder leek Jol zijn interesse te hebben verlegd naar de Italiaanse spits Vicenzo laquinta. Deze werd echter (nog) niet losgeweekt bij zijn club Udinese en dus blijft Kuijt in beeld als toekomstig spits op White Hart Lane.
Make tea, not war
Reply
Quote:Talent amateurs (17) naar Ajax

Ajax heeft Vito Wormgoor voor de neus van onder andere Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC en FC Twente weggekaapt. De 17-jarige jeugdspeler komt over van de amateurs van DOVO.

De verdediger cq middenvelder was bijna akkoord met Vitesse en kon tekenen bij elke betaald voetbal-club in Nederland, maar koos voor Ajax. "Dit is mijn club, mijn droomclub", reageerde Wormgoor, die in de A1 zal beginnen.

:lol: A-MA-TEURS! Wie vond het ook alweer sloeberig dat Heerenveen een amateur-spits aantrok voor komend seizoen? Van een subtopper als Heerenveen kan ik het nog begrijpen, maar als zelfs Ajax al amateurs aantrekt...
Reply
joep Wrote:
waf Wrote:
Quote:Georgios Samaras meldt zich ziek bij Heerenveen

27/1/2006 10:22

SC Heerenveen traint vandaag zonder Georgios Samaras. De Griek meldde zich ziek bij de clubleiding en zal in ieder geval niet meespelen in de wedstrijd tegen RBC Roosendaal.
De arbitragecommissie van de KNVB bepaalde woensdagavond dat Heerenveen zijn Griekse spits niet aan Manchester City hoeft te verkopen. Samaras probeerde een transfer af te dwingen. Hij vond het tijd om verder te gaan en bovendien lag er in Engeland een vorstelijk salaris op hem te wachten.

De teleurstelling bij de Griek is zo groot dat hij zich vrijdag ziek heeft gemeld. Donderdag had hij van zijn club al een dagje vrijaf gekregen om de uitspraak te verwerken.

Volgens de lezers van VI.nl moet Georgios Samaras zich schikken naar de uitspraak van de arbitragecommissie en het seizoen bij SC Heerenveen gewoon afmaken. Op de vraag hoe het verder moet met de Griek bij Heerenveen koos 71 procent (ruim 23.000 stemmen) voor de optie dat de spits het seizoen in Friesland af moet maken. Ruim 9.000 stemmers vinden dat de relatie tussen club en speler zodanig is verstoord dat Samaras toch maar beter kan vertrekken.

Net als de lezers van VI.nl denkt trainer Gertjan Verbeek ondanks de ziekmelding, dat Samaras op een professionele wijze het seizoen uit zal spelen. 'Daar is Sam een te goede prof voor', zegt de coach in De Telegraaf. 'En als hij het niet op kan brengen zich voor honderd procent te geven, zet ik hem gewoon op de bank. Wil hij in de zomer alsnog een transfer verdienen, dan zal hij goed moeten presteren en dat kan alleen als hij speelt.'

wat een paardenzwengel zeg. toont zich een nogal slecht verliezer..... :|

Ik kan me wel er wel iets bij voorstellen: Als mij verteld zou worden, dat ik de vernegenvoudiging van mijn huidige salaris, op mijn omvangrijke buik zou kunnen schrijven, zou ik daar waarschijnlijk ook wel enkele daagjes misselijk van zijn.
Zijn ziekmelding komt op mij dus niet over als paardenzwengelarij, maar meer als goede kennis van het eigen lichaam. :wink:

Samaras, je wordt bedankt. Puke
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Quote:Talent amateurs (17) naar Ajax

Vito Wormgoor... dat klinkt als een boef uit Paling & Ko :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Quote:Talent amateurs (17) naar Ajax

Vito Wormgoor... dat klinkt als een boef uit Paling & Ko :roll:


Paling & Ko :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Even een diepteinterviewtje met Vito opgesnord:

http://www.d-sidedovo.nl/seizoen%202005-...112005.htm
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Balthazar Wrote:
Treesong Wrote:
Quote:Talent amateurs (17) naar Ajax

Vito Wormgoor... dat klinkt als een boef uit Paling & Ko :roll:


Paling & Ko :lol:

En niet te vergeten: professor Bacterie!

[Image: Bacterie1.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zijn moeder heet Dickie??? :razz: :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Zijn moeder heet Dickie??? :razz: :eeeek:

:lol:
Reply
Het zijn gewoon twee kerels!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Lurling per direct naar RKC WAALWIJK

RKC WAALWIJK heeft overeenstemming bereikt met FC Köln over de onmiddellijke overgang van Anthony Lurling naar RKC WAALWIJK voor de rest van dit seizoen, met een optie tot koop.

De 28-jarige aanvaller heeft 325 wedstrijden in het betaalde voetbal op zijn naam staan, waarin hij 104 keer scoorde. Hij speelde voor FC Den Bosch, SC Heerenveen, Feyenoord en NAC Breda. Lurling staat nog tot en met juni 2008 onder contract bij FC Köln.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Lurling zat daar al weer op de bank...
Bangkok resident.
Reply
Lurling zat daar niet eens meer bij de eerste 24, mocht niet eens meetrainen.
Reply
Robbie Fowler van Manchester City naar Liverpool.

City heeft nu een spits nodig en geld teveel, terwijl het nog geen 1 februari is.
1+1+1=3. :wink:

AD meldt dat Sibon bijna rond is met Heerenveen.... :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Robbie Fowler van Manchester City naar Liverpool.

City heeft nu een spits nodig en geld teveel, terwijl het nog geen 1 februari is.
1+1+1=3. :wink:

AD meldt dat Sibon bijna rond is met Heerenveen.... :roll:

Lijkt Afonso Alves te worden.


Volgens De Telegraaf rekent SC Heerenveen er op dat het dit weekend nog Afonso Alves kan presenteren als nieuwe versterking. De aanvaller komt over van het Zweedse Malmö FF.

De 24-jarige Braziliaan was gisteren met zijn zaakwaarnemer Martin van Ophuizen in Friesland om een kijkje te nemen. Bij Heerenveen moet hij de naar Ajax vertrokken Klaas-Jan Huntelaar doen vergeten.

Alves heeft in Zweden een goede staat van dienst. Hij scoorde voor Malmö FF 26 goals in 26 duels.
Reply
Grappig, een Braziliaan in zweedse dienst heeft een nederlandse zaakwaarnemer. Maar 26 uit 26 is een leuk gemiddelde. DOE MIJ DIE MAH!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Muk, hoe gaat het nu verder met Samaras ? Gaat ie voor de 31e toch nog weg ?
Reply
Alstublieft:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=content&task=view&id=1414">http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=1414</a><!-- m -->

Denk het wel. Nu Heerenveen een vervanger is huis heeft en City meer te besteden heeft, kunnen ze wat dichter tot elkaar komen. Plus: Samaras, die 'ziek' is.

1+1+1=3

edit: Het laatste bod van City was 8 miljoen euro, door de verkoop van Fowler zou de laatste poging van City een bedrag van 9,5 miljoen euro zijn.
Reply
Gerucht: Maxwell naar Inter voor 1 miljoen euro.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Schijnt al rond te zijn, eerste halve jaar verhuur aan Ascoli...
Inter heeft namelijk te veel non-eu spelers..!

Eigenlijk stom, nog een paar maanden en hij had z'n NL-paspoort gehad, alleen Inter moest snel handelen omdat Juve ook met een bod bezig is/was...
Jammer, deze fluwelen voetballer hoort niet bij zo'n klote club als Inter thuis.
Reply
Fabian Wrote:Jammer, deze fluwelen voetballer hoort niet bij zo'n klote club als Inter thuis.

I totally agree on that! Straalt helemaal niets uit dat Inter, kille club imo.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Inderdaad, net zoals Bergkamp en Jonk daar totaal niet thuishoorden, alleen geld hè, DE drijfveer...
Reply
Toch leuk dat hij een jaar lang op kosten van Ajax revalideert en dan zonder nog een wedstrijd te spelen vertrekt naar (inderdaad een klote club) Inter...

Ik vind 1 miljoen trouwens erg weinig... was dit niet ooit de voetballer van het jaar in de eredivisie??
Reply
Gaat zo veel weg bij Ajax en er komt te weinig geld binnen voor degelijke versterking. Escude, Lobont, De Jong en Maxwell zijn allemaal al voor een habbekrats vertrokken. En met de 9 miljoen voor Huntelaar is er al een aardig gat in hun transferbudget geslagen. Ben benieuwd waar dit heen gaat, aangezien er nou ook niet echt toppers in Jong Ajax spelen (getuige hun plaats op de ranglijst, normaal doen ze mee om de bovenste plaatsen, nu staan ze, teleteksttechnisch, dik in het rechterrijtje. Dat lijkt me toch een aardige graadmeter)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Gaat zo veel weg bij Ajax en er komt te weinig geld binnen voor degelijke versterking. Escude, Lobont, De Jong en Maxwell zijn allemaal al voor een habbekrats vertrokken. En met de 9 miljoen voor Huntelaar is er al een aardig gat in hun transferbudget geslagen. Ben benieuwd waar dit heen gaat, aangezien er nou ook niet echt toppers in Jong Ajax spelen (getuige hun plaats op de ranglijst, normaal doen ze mee om de bovenste plaatsen, nu staan ze, teleteksttechnisch, dik in het rechterrijtje. Dat lijkt me toch een aardige graadmeter)

Mukkus, natte wind, ga is wat nuttigs doen, zoals bijvoorbeeld het veld warm likken...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor, ga jij je eigen piemel en anus maar schoonlikken. Dat kunnen wolven toch?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Gaat zo veel weg bij Ajax en er komt te weinig geld binnen voor degelijke versterking. Escude, Lobont, De Jong en Maxwell zijn allemaal al voor een habbekrats vertrokken. En met de 9 miljoen voor Huntelaar is er al een aardig gat in hun transferbudget geslagen.

Maak je maar niet druk over financiële zaken binnen voetbalcubs, daar zit toch geen logica in. Sommige clubs geven veel geld waarvan je denkt, hoe komen ze eraan (Ajax,PSV), terwijl anders clubs ondanks flinke inkomsten nog steeds voor een dubbeltje op de eerste rang wilen zitten (Heerenveen).

Mukkus Wrote:Ben benieuwd waar dit heen gaat, aangezien er nou ook niet echt toppers in Jong Ajax spelen (getuige hun plaats op de ranglijst, normaal doen ze mee om de bovenste plaatsen, nu staan ze, teleteksttechnisch, dik in het rechterrijtje. Dat lijkt me toch een aardige graadmeter)

Jong Ajax is geen graadmeter voor wat er bij Ajax aan jeugd rondloopt. In de laatste wedstrijd stonden Vonk, Emanuelson, Manucharyan, Babel en Boukhari in de basis. Jong Ajax is meer een elftal voor A-spelers die terugkomen van een blessure en spelers die tussen de A1 en het eerste elftal inzitten. De toekomst van Ajax speelt in A1. Dat team staat nu bovenaan en heeft met spelers als Sarpong, Poepon, Goossens en Anita zeker spelers die het 1e kunnen halen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply


Forum Jump: