The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Quito / Zagreb
#1
Database is geopend. In het onderwerp van de mail staat per abuis dat de deadline zondag is. Dit is echter gewoon op maandag om 22u. Jullie zullen hierover een nieuwe mail krijgen.
Reply
#2
Donskoy is per abuis niet verkiesbaar in Quito. Kost 425.

Moet dan het budget ook aangepast worden. De 25% van Donskoy ontbreekt misschien.
Reply
#3
Komt helaas af en toe voor. Daarvoor passen we het budget normaalgesproken niet aan. Iedereen werkt gelukkig met hetzelfde budget.
Reply
#4
Mooie week wel! Alle toernooien matig bezet en veel winnaars mogelijk.
Reply
#5
En mooi weinig budget. Belangrijkste wordt wel of geen Karlovic.
Doet echt nooit iets in Zagreb, maar is nu wel een goedkope topseed.

Wel weer even wennen dat er dan maar verschillen ontstaan van 100-200 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Verschillen kunnen wel wat groter worden denk ik.
Reply
#7
In de top toch niet?
Zagreb is interessant, maar die andere twee zijn redelijk duidelijk, volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
We zullen zien, uiteraard zullen er veel overeenkomsten zijn. De finalisten zijn voor mij nog geen uitgemaakte zaak, en daarmee zijn toch de punten te verdienen.
Reply
#9
Je kunt inderdaad niet alle finalisten hebben met dit budget, maar ik denk dat de een die finalist heeft en de ander een ander, en dat daarom de verschillen niet zo groot zullen zijn.
Maar we zullen het zien idd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
JJ breekt nog even terug Big Grin
Reply
#11
pakt de set zelfs
Kei Nishikori





Reply
#12
Mooi, hoef ik niks te veranderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ik zat ernaast, toch wel flink wat verschillen.
Buurs en tampie zonder Monfils, te duur?
Toch wel dik de topfavoriet daar.

Weinig Janowicz ook, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Zo onbetrouwbaar, die Monfils. Maar kan ook het toernooi winnen. Ik ben voor Gasquet gegaan, en Kohl zou ook weleens finale kunnen spelen.
Reply
#15
Hup Brown! Dat is wel een hele belangrijke. Dacht dat ie al gewonnen had Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
(02-02-2015, 11:04 PM)_Tampie Wrote: Zo onbetrouwbaar, die Monfils. Maar kan ook het toernooi winnen. Ik ben voor Gasquet gegaan, en Kohl zou ook weleens finale kunnen spelen.

Klopt, maar in Montpellier toch niet echt. En Gasquet en Kohl zijn ook niet de betrouwbaarste. Maar duidelijke keuzes, heb ik ook overwogen. Toch maar voor de resultaten in het verleden gegaan.

Nieminen en Montanes geen standaard keuzes van je.
Ik had Baghdatis en Seppi ook wel bij je verwacht. Maar je bent voor Muller gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Damn, Janowicz mist bp. Liever geen TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
(02-02-2015, 11:01 PM)Ad Wim Wrote: Ik zat ernaast, toch wel flink wat verschillen.
Buurs en tampie zonder Monfils, te duur?
Toch wel dik de topfavoriet daar.

Weinig Janowicz ook, hup!


Monfils idd onbetrouwbaar en moet finale halen om rendabel te zijn.
Voor dat geld kun je veel goedkope spelers kopen die met 1 winstpartij al bijna rendabel zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Pouille gaat Gasquet pakken. En hopen dat Monfils thuis gewoon komt opdagen en ook presteert. 

Verder mag Verdasco wel weer eens falen. Zeker op gravel is ie niet zo goed. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Oei, Verdasco niet?! Dat is de grootste favoriet deze week.
Ideale snelle gravelbaan voor hem en wel heel makkelijke loting.

Ik hoop ook op Pouille trouwens, gekozen als opvullertje.
Lijkt me een tricky eerste tegenstander voor Gasquet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Hup kleintjes!
Kei Nishikori





Reply
#22
Break hem eens, Jano!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Quito gaat gek worden. Ligt op enorme hoogte en daar kan echt van alles gebeuren denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Tjonge, 3 bps gemist. Als dat maar goed gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Fox tennis Rolleyes  Qualies Quito live uitzenden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
brown mist 2 mp
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
In set 2 voor de wedstrijd serveren en ook MP gemist??? Zag dat ie serveerde voor de wedstrijd en 30-0 voor stond
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Poeh, 2 mps overleefd. Begint meteen spannend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Hij heeft al 5 Mp gemist
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Nou dan weet ik het wel....
Ik ben niet geboren voor dit spel...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: