The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Quito / Zagreb
#31
(02-02-2015, 11:29 PM)buurs Wrote: Hij heeft al 5 Mp gemist

6 MP zelfs.
Reply
#32
Tuurlijk de break voor Jano. Het is zo lachwekkend dit !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Hoppa, break op love, dat kon je verwachten.
Nu uitserveren, Poolse vriend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Stille 2.0

Update?  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Ja, maar 4 voor de deadline, dat telt natuurlijk niet echt.
Daardoor ging ik er juist vanuit dat Jano de derde eenvoudig zou winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
phoe...het zit een keer mee
Kei Nishikori





Reply
#37
(02-02-2015, 11:31 PM)buurs Wrote: Stille 2.0

Update?  Wink

Zitten alweer in 2.1 Smile
Ach boeiend. Het is Ad zijn leven. Mag ie hebben deze
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
Mooi, lekker begin zo. Maar 20 is natuurlijk nog niet genoeg. Volgende ronde moet ook te doen zijn en dan over die lamme Simon heen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
(02-02-2015, 05:47 PM)_Tampie Wrote: Verschillen kunnen wel wat groter worden denk ik.

Als ik de calculator invul, word ik 6e en jij 76e en daar zit maar 205 punten verschil tussen.
En dan vul ik niet eens heel gunstig voor me in (bijv Kohl finale en Karlo SF).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
(03-02-2015, 08:54 AM)Ad Wim Wrote:
(02-02-2015, 05:47 PM)_Tampie Wrote: Verschillen kunnen wel wat groter worden denk ik.

Als ik de calculator invul, word ik 6e en jij 76e en daar zit maar 205 punten verschil tussen.
En dan vul ik niet eens heel gunstig voor me in (bijv Kohl finale en Karlo SF).

Ivo presteert hier al 9 jaar dramatisch...dus zelfs halve finale is positief.

Maar ja ik heb hem niet Wink
Kei Nishikori





Reply
#41
Dat dacht ik ook en dan is ie te duur.
Ook geen eenvoudige loting met Baghdatis en dan Stakh/Youzhny.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Go Soeda!
Bachinger stond natuurlijk hoog op de lijst, maar wilde niet 3 man nemen in dat stukje in een week waarin je juist moet kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Aijj Bachinger verliest de gelijk opgaande set in de tb...Aantal matige services nekken hem.
Kei Nishikori





Reply
#44
Mooi. Troicki moet natuurlijk ook gewoon even winnen, want heb ik als finalist staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
(03-02-2015, 01:14 PM)Ad Wim Wrote: Mooi. Troicki moet natuurlijk ook gewoon even winnen, want heb ik als finalist staan.

Ik snap dat uiteraard wel dat je hem als finalist hebt, maar wordt hij nu niet een beetje overschat hier? Net terug, die gaat echt niet even alle toernooien oprapen lijkt mij
Kei Nishikori





Reply
#46
Klopt, hij gaat niet opeens zomaar weer richting top 20. Maar is nog goedkoop en behoorlijk in vorm.
En het deelnemersveld is zwak in Zagreb, dus finalist lijkt me reëel.
Ik zie hem zelfs als titelfavoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ik kan ook niemand een grotere kans toedichten, maar er zijn er best veel die een reële kans maken op toernooiwinst. Dat zijn zomaar 8-10 man.
Reply
#48
Nou Bachie geeft het toch aardig weg, maar ja als Troicki daar tegenover staat vind ik het ok.
Kei Nishikori





Reply
#49
Prima Go.
Troicki moet nou niet gaan kutten, anders ligt er wel veel druk op Berrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
(03-02-2015, 02:08 PM)_Tampie Wrote: Ik kan ook niemand een grotere kans toedichten, maar er zijn er best veel die een reële kans maken op toernooiwinst. Dat zijn zomaar 8-10 man.

Klopt, helemaal mee eens. Denk dat Seppi, Muller, Karlo en Troicki wel echt de duidelijkste zijn gezien hun vorm.
Maar daarachter heb je er nog een paar die zomaar kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Troicki mist wel een hoop kansen zeg. Stond toch ook 2-0 voor deze set?
Tb dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(03-02-2015, 02:33 PM)Ad Wim Wrote: Troicki mist wel een hoop kansen zeg. Stond toch ook 2-0 voor deze set?
Tb dan maar.

Klopt inderdaad...Beetje sloom oogt hij
Kei Nishikori





Reply
#53
Mooi, nu 6-2 graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Klasse Kenny...Op naar Gael
Kei Nishikori





Reply
#55
Haha Troicki plaatst de "beslissende break" om vervolgens weer terug gebroken te worden. Dit geeft GGL toch mogelijkheden in dit deel van het schema.
Kei Nishikori





Reply
#56
Doe eens, Troicki.
Nieminen mag er wel af trouwens (leek me op voorhand een 50-50 pot) en ERV ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
(03-02-2015, 03:25 PM)Ad Wim Wrote: Doe eens, Troicki.
Nieminen mag er wel af trouwens (leek me op voorhand een 50-50 pot) en ERV ook.

prima inderdaad.

Jammer dat troicki deze er nog net uit pielt
Kei Nishikori





Reply
#58
Weer een break voor en niet uitgeserveerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Dan weet je wel hoe het gaat aflopen....

Nieminen idd 50-50 of hooguit héééél licht favoriet, maar zie hem indien hij wint wel leuke dingen doen.
Reply
#60
Hij komt iig goed terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: