The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Sao Paolo / Memphis
Come on Gilles!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het kan nog Andy! Dit was een prima game 
Reply
Haha, lekker dit. Murray dus toch blessee?
Goed gezien van de managers zonder hem. Gelukkig zijn het er niet zo veel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alles Gilles! Krijgen we toch gelijk mbt Murray.
Reply
Angry Eusa_think
Reply
6-4 6-2...au. Dat is een duidelijke uitslag. Ik had al zo'n voorgevoel dat andy er niet zoveel zin in zou hebben deze week.
Reply
(12-02-2015, 05:21 PM)Atlanta Wrote:
(12-02-2015, 05:19 PM)Ad Wim Wrote:
(12-02-2015, 05:18 PM)Atlanta Wrote: Jammer dat Pospisil zo matig speelde,  want Murray was zeker te pakken vandaag. 

Speelde geweldig mid tweede set, maar viel ver terug aan het eind.

Z'n service draaide goed, maar in de rally was het zeer matig wat hij liet zien, met name met z'n backhand (en aan het eind ook met z'n forehand). Het zou me niks verbazen als Simon morgen Murray verslaat.

Voorspellende gave  Smile
Reply
Murray out...je zou zeggen gunstig voor Berdych.
Helaas is H2H Simon-Berdych 6-3........ Undecided
Reply
(09-02-2015, 11:08 PM)centre court Wrote: Berdych ipv de meerderheid met Murray. Net als Australië. Toen ging het niet goed. Nu wel. Murray gaat er niet voor deze week denk ik. 

Ook weleens fijn dat het gewoon uit komt wat je verwacht. Nu waw nog richting finale please. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille, hoe verloopt je communicatie met Haase dan op twitter? #geblockt
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En dan zal Vanni dit potje ook nog wel weer gaan winnen, zo is dat verlies van Thiemo toch zuur. Hij had hier een mooie reeks kunnen neerzetten voor zichzelf.
Reply
(13-02-2015, 06:14 PM)Haggie Wrote: Stille, hoe verloopt je communicatie met Haase dan op twitter? #geblockt

Is al een maand of 8 dat ik geblockt ben. Zegt meer iets over hem dan mij Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
The Don!
Reply
Typische uitslagen die nergens op slaan. Tomic en Mayer, stelletje rukkers.
Reply
Het is dat ik mijn gokjes Raonic en Souza nog heb anders was ik gewoon al klaar geweest voor de halve finales.
Reply
(14-02-2015, 05:01 AM)Overdune Wrote: Het is dat ik mijn gokjes Raonic en Souza nog heb anders was ik gewoon al klaar geweest voor de halve finales.

Wawrinka & Giraldo nog hier. Arme, arme troef.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oei, dit wordt wel echt een dramaweek zo. Alleen Wawrinka kan me nog redden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij hebt Wawrinka nog; ) Ik moet het hebben van de nummer 149 van de wereld.  Cool
Reply
Het had zo mooi kunnen zijn. Mag niet klagen met Rotterdam (Berdych, Simon en Wawrinka) als Wawrinka Raonic pakt. Maar het had toch veel beter gekund en dat had ik wel kunnen gebruiken na de eerste twee dramaweken. Gisteren verprutsen Tomic, Mayer, Fognini en Almagro toch een mogelijke weekwinst. Vooral de laatste drie zijn zuur, in plaats van 3 halve finalisten nu gewoon niemand..
Reply
Je kan ook met 9 man beginnen gister en er nu nog 2 over hebben. Daar zaten ook Young en Tomic bij die tegen elkaar moesten. Wat een treurigheid!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Simon van de baan geveegd...klasse Tomas ! Eusa_clap
Reply
De naam is Tomas Berdych. Eindbaas van beroep. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(14-02-2015, 04:15 PM)centre court Wrote: De naam is Tomas Berdych. Eindbaas van beroep. 

Second that! Bier
Reply
Je bent fanatiek bezig Daniël. Je zit in Spanje toch? Volgen ze daar het tennis ook nog een beetje?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zit inderdaad in Barcelona tegenwoordig! Het is vooral voetbal wat hier de klok slaat, tennis wellicht als Nadal 'weer' gaat presteren. Naast het genieten van de stad, het lekkere weer, cervezas en af en toe een artikeltje schrijven heb ik enorm veel tijd over. Heb in jaren niet zoveel sport gezien/gevolgd. Ga ook minimaal twee dagen naar het ATP toernooi hier, benieuwd of er dan wat tennisharten sneller gaan kloppen in Barca.
Reply
Wat doen ze daar in Brazilie joh?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Braziliaans publiek is echt om te kotsen!
Reply
Vreselijk idd

Nog nooit gezien. Zelfs niet bij davis cup

Vanni aantal Mp gemist op eigen service
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heel vervelend ventje die souza. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Forza Vanni!
Reply


Forum Jump: