The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Buenos Aires
Maar dan geef je de forumbezoekers wellicht weer een voordeel tov de rest.

Interessante discussie dit. Wat doet een admin als hij het bijvoorbeeld om 21:30 uur ziet?
Dus misschien is een tijd waarna een niks meer aangepast wordt wel aan te raden. Dan weet iedereen dat in ieder geval.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor de deadline past een admin het aan lijkt me. Wat gebeurt ertrouwens met mensen die bijvoorbeeld een Kohlschreiber al gekozen hadden en daarna niet meer inloggen? Die hebben gewoon pech?
Enerzijds is het eigen verantwoordelijkheid om alles te checken tot de deadline, anderzijds is het aardig als mensen het (desnoods aan een groepje forumbezoekers, of meer in het openbaar op de chat) melden als een speler zich teruggetrokken heeft. Maarja, je kan het ook zien als een voordeel voor jezelf als je het niet doet en het blijft tenslotte een competitie...
Reply
Het werd in ieder geval wel meteen vermeld op de chat op de website dat Kohlschreiber was vervangen door Coric, dus rond 19u had iedere speler die informatie in principe kunnen lezen. 

Wat Ad zegt, als een admin het om 21.30u ziet, dan zou ik er nog steeds voor zijn om het aan te passen. Het merendeel van de deelnemers is online rond de deadline. Als het niet zou worden aangepast, zouden al deze deelnemers een nadeel hebben t.o.v. een selecte groep managers die het zelf hebben uitgezocht.
Reply
Ik had coric niet eens kunnen kiezen omdat ik maandag om 18.50 weg was en hij toen niet als potentiële ll onderaan het schema stond. Uiteraard is het mijn eigen verantwoordelijkheid om in de gaten te houden wie er allemaal meedoen, maar dat was in dit geval niet genoeg geweest.  Ik zou zeggen: de laatste paar uur voor deadline geen nieuwe selecties toevoegen, wel schema's aanpassen als spelers al selecteerbaar waren.
Reply
En sowieso altijd alle mogelijk te kiezen ll's er onderaan bijzetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat Stakh niet kon stunten, maar Berdych pakt hooguit 8 games tegen Djokovic in deze vorm, dus dat is prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gewoon zo laten als het nu is....onderdeel van het spel.
Kan je niet online zijn rond de deadline dan heb je gewoon pech.
Reply
Ad, je moet bij Unibet (afdeling tennis) gaan werken Wink Kun je de hele dag met tennis bezig zijn.
Nu moet je helaas nog een uurtje per dag werken.
Groeten een gelegenheidsmanager Wink
Reply
Niet dat Berdych deze week de vorm heeft Djokovic te verslaan, maar oh wat zou dat leuk zijn! Smile
Of een W/O zoals vorig jaar... doe maar hoor!
Reply
Haha, Gasquet houdt het maar meteen voor gezien.
Prima joh, 90 punten was (net aan) genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fognini weer terug naar het tanken. Toch Buurs die hem heeft.
Reply
Vrij nid dit, maar prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Karlovic is jammer, maar als er iemand mocht verliezen...
Nishi en Anderson top.

Gaan ze nou echt dezelfde fout maken als vorige week en nog de baan op om 0:30 uur?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Karlo jammer, maar niet erg zolang Tomic maar wint.
Reply
Prima begin, David. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, zeldzaam bp gemist op 3-3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu wordt ie zelf uit het niets gebroken. Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Probeer je deze maand de 54.000 posts nog te halen, Ad? Wink
Reply
Als het zo goed blijft gaan wel ja. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben je zo'n type ja? Druk op je werk?
Reply
Volg je dit forum niet?
En ja, behoorlijk, bedankt dat je het vraagt. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse David. Laat iedereen je hier maar onderschatten, je blijft mijn held. 
Morgen nog even winnen en het is prima. Tegen Keii heb je sowieso niet zoveel kans. Nu snel slapen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, toch fijn dat je nog "iets" van het tennis mee kan krijgen. Fijne werkdag! Smile
Reply
Na de slechtste week ooit deze week een topweek. Ik schiet van voor naar achter en nu weer naar voren.
Baal nog steeds van die 5 opgaves vorige week.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi team, stille  Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan hoop je dat de Nishi-Ferrer niet de finale wordt. Godver.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die Ferrer speelt elke wedstrijd ruk en dan krijgt ie ook nog Harrison ipv Dr Ivo in de SF. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer pas 1 nederlaag dit jaar. 2 toernooizeges en zo fit als nu ie volgens eigen zeggen nooit geweest. Heeft na afgelopen jaar bijna alleen meer op fysiek getraind.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Coric 3 games tegen Federer. Geeft nog maar eens aan hoe slecht Murray was.
Reply
Hup Cuevas! Partij van de dag.

Djoko nid. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: