The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#31
Ik sta er niet helemaal achter, maar toch maar voor Murray gegaan. Met kleintjes kwam ik er niet dus wilde toch een grote jongen voor de laatste 5000. Dan kom je al snel op Beest, maar die kan niks in IW, Nishi of Murray. Ondanks zijn slechte vorm, toch maar voor hem gegaan door zijn goede record hier en zijn prestatie in grote toernooien. En zijn loting is ook vrij eenvoudig tot de qf.
Vervelende is dat ik daardoor een paar kleintjes, waaronder Kokkinakis, niet kon nemen.

Federer en Nadal waren voor mij duidelijk, dan heb je al geen geld meer voor Djokovic. En Tomic, Muller en Gasquet wilde ik ook heel graag, dus ondanks dat het logisch was geweest, toch geen Djoko. Nu maar hopen dat Federer hem weer pakt in de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Gaat iets mis met de stats, maar iig een heel ander team dan andre, dus leuk!

Tampie en ik weer vrijwel hetzelfde team, zoals zo vaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Goede record hier?
Reply
#34
Djokovic en Federer !  Big Grin
Reply
#35
Gekke verschillen hoor!

Ik zit zelf met Djokovic Nishikori en Raonic. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Gaat niet goed met stats idd....staat een heel ander team als ik gekozen heb maar zal nog wel aangepast worden neem ik aan.
Murray juist geen goed record hier de laatste jaren.....
Reply
#37
djo nis rafa. 3 hf is het doel en paar kleintjes civard sprokkelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
Slecht geformuleerd, excuus.
Bedoelde beter record dan even dure jongens Ferrer en Nishi.
Plus dat er hier altijd een top 4-jongen wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
(12-03-2015, 11:12 PM)centre court Wrote: Gekke verschillen hoor!

Ik zit zelf met Djokovic Nishikori en Raonic. 

Raonic kwam bij mij echt niet uit. Nishi snap ik, ik ben daar voor Murray gegaan.

Djokovic kan ik ook nog inkomen, maar verliest gewoon van Federer in Dubai. Daarvoor vind ik het verschil van 4000 euro veel te groot, dus Federer moet je hebben imo. En beiden kan eigenlijk niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Al de topmanagers zonde Muller, ik zie alweer wie mijn dark horse is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
(12-03-2015, 11:22 PM)Ad Wim Wrote:
(12-03-2015, 11:12 PM)centre court Wrote: Gekke verschillen hoor!

Ik zit zelf met Djokovic Nishikori en Raonic. 

Raonic kwam bij mij echt niet uit. Nishi snap ik, ik ben daar voor Murray gegaan.

Djokovic kan ik ook nog inkomen, maar verliest gewoon van Federer in Dubai. Daarvoor vind ik het verschil van 4000 euro veel te groot, dus Federer moet je hebben imo. En beiden kan eigenlijk niet.

Dubai was erg snel. Hier is het traag. Ik denk daf Djoko hier van Fed wint in de finale. Als Fed die al haalt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Djoko is op voorhand de favoriet, maar niet voor dat geld imo.
Het is hier inderdaad niet snel, maar ook weer niet retetraag, zoals in Miami.
En leuk feitje: Federer heeft dit jaar nog niet verloren in best-of-three, Djoko al 2x.
Ik heb het gevoeld dat Djoko meestal piekt in Miami, en hij is dit jaar niet zo dominant als andere jaren.

We zullen het zien. Sowieso een leuke week met, zo het er naar uitziet, weer echt grote verschillen.
Finale Djoko-Federer zou een prachtig affiche zijn voor 800 punten tussen veel managers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Er gaan managers een hele goede week hebben én managers een hele slechte. Je kan zomaar 3 HF hebben of geen één. Dan gaat het hard. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
(12-03-2015, 11:34 PM)centre court Wrote: Er gaan managers een hele goede week hebben én managers een hele slechte. Je kan zomaar 3 HF hebben of geen één. Dan gaat het hard. 

In een uiterst geval kan het zeker, maar het zal vooral gaan om Djokovic-Federer.

Mensen die Murray niet hebben, hebben Nishikori. Die hebben beiden zo'n makkelijke loting op papier dat ze QF halen en SF verliezen ze van Djokovic. Dus daar ligt het verschil niet in. Meesten hebben ook wel Nadal en met de kleintjes maak je het verschil waarschijnlijk niet.

Voor mijn gevoel kunnen de mensen met Djokovic echt verliezen, en zitten de mensen met Federer iets meer safe. Stel dat het de verwachte finale Djoko-Federer wordt en Djokovic wint, hebben de mensen met Federer voor die 4000 euro extra waarschijnlijk nog wel een paar honderd punten kunnen kopen om dat te compenseren.
Wint Federer die finale, lijden de managers met Djoko forse verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ad weet dat Federer eerst nog moet winnen van jano, seppi, waw/berdych en raonic/dimi/Nadal?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Troicki begint al weer lekker. Neem je omdat hij redelijk zeker was eerste twee rondes...

Federer Murray aub
Kei Nishikori





Reply
#47
Thiemo is een drol (stond 4-2 met kansen op dubbele break) en Groth is een slechte keus. Wilde eigenlijk hanescu en kokk, maar kwam niet uit. Groth stond ook wel hoog op het lijstje, maar slecht gevoel bij. Heb nog geprobeerd om Muller te laten vallen, maar dat kwam ook niet uit. Hopelijk verliest Kokkinakis gewoon volgende ronde.
Maar goed, Groth moet zo'n pot tegen fucking Gimeno natuurlijk gewoon winnen, en daarna tegen Gulbis...

Melzer, erv en Harrison prima, maar ook wel nid. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Man man man man Smiley_emoticons_baby_taptap Smiley_emoticons_baby_taptap Smiley_emoticons_baby_taptap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Eigenlijk best een goede nacht. Veel kleine rukkers door. 

Sommige dingen veranderen echter nooit. Eerste speler die na de deadline speelt verliest, de Bakker. 

En een speler van Ad en Buurs die een 3e set tb wint na 2 mps tegen gehad te hebben. Bps daar: Harrison 3/3, Fish 3/15. 

Game on. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Stats werken. Kokkinakis is nu een misser, maar een bewuste en ik kan wel leven met 25 punten, zelfs wel met 45 punten.
En kun je ook ERV of Harrison een misser noemen bij anderen.
Nishi mag er zsm uit, tegen Harrison zou al heel leuk zijn, maar dat lijkt me vrij kansloos.

Murray, Nadal en Federer toch wel heel veel gekozen in de top 20.
Djokovic dan weer heel weinig, maar dat is best logisch gezien bovenstaande redenatie.
Sterkt me wel dat andre en tampie hem ook niet hebben.

Kleintjes die door zijn gegaan vannacht weinig gekozen, mooi. En zijn al rendabel met 25 punten.
Muller troef, hopelijk kan ie Bautista pakken, maar in zijn vorm maakt ie goede kans. Denk dat veel mensen hebben gemist dat ie verplaatst is in de draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Altijd hetzelfde met die Buurs. Niet te filmen weer...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Ad, die kleintjes zijn toch helemaal niet relevant als er deze week verschillen gemaakt worden die om honderden punten gaan. Djoko/Fed, Nishi/Murray en Raonic/Nadal bijv. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Vannacht zijn er zelfs legio wedstrijden en er zit geen interessante pot bij. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Klopt, het gaat vanaf de QF pas echt belangrijk worden, maar er zijn genoeg teams met veel grote jongens, dus dan moeten die kleintjes bij elkaar opgeteld wel wat punten sprokkelen. 8x 25 en misschien zelfs een paar wel 45 schiet aardig op. 

En het is leuk om in de eerste dagen wat te volgen te hebben en om te kijken of je goede keuzes hebt gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
die igor Eusa_clap
Kei Nishikori





Reply
#56
Sijsling geeft een set en break voorsprong weg

Bakker stond gister voor met 5*-4 30-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
(13-03-2015, 10:36 PM)buurs Wrote: Sijsling geeft een set en break voorsprong weg

Bakker stond gister voor met 5*-4 30-0

What's new?  Xtragaap4de
Reply
#58
Sijsling en Haase beide door, gekkenhuis!
Reply
#59
Mooi! Levert mij ook nog 50 puntjes op. 
Prima uitslagen op hanescu na, slappe drol youzhny
Kei Nishikori





Reply
#60
Inderdaad een weinig enerverende nacht.
Brown en Lu eruit is wel fijn, stonden hoog op m'n lijstje.
Hanescu en Sijsling helaas ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: