The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
(16-03-2015, 09:28 AM)centre court Wrote: Alles wat Andre aanraakt verandert al maanden in goud. Knap hoor!
In de scenario-calculator kom ik nog steeds op plek 151 uit, dus zo goed is het allemaal niet met een beetje een laf team.
En om de overwinning van Haase het geluk van de koploper te noemen? Het gaat om 20 punten, dus waar hebben we het over? Het is vooral leuk voor Haase dat hij toch nog een bal kan raken.
Reply
Lekker Kok lekker Tomic! 

Djoko hersteld slap begin, 3-3
Kei Nishikori





Reply
Kijk, eindelijk iets dat wel goed valt, klasse Tomic. 

En Djoko heeft last van z'n voet, zou ook niet gek zijn. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-03-2015, 01:26 AM)andre Wrote:
(16-03-2015, 09:28 AM)centre court Wrote: Alles wat Andre aanraakt verandert al maanden in goud. Knap hoor!
In de scenario-calculator kom ik nog steeds op plek 151 uit, dus zo goed is het allemaal niet met een beetje een laf team.
En om de overwinning van Haase het geluk van de koploper te noemen? Het gaat om 20 punten, dus waar hebben we het over? Het is vooral leuk voor Haase dat hij toch nog een bal kan raken.

Dat vergeet je even Dimitrov die op de rand van verlies stond, en nu 90 punten haalt ipv 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-03-2015, 08:45 AM)Ad Wim Wrote: Kijk, eindelijk iets dat wel goed valt, klasse Tomic. 

En Djoko heeft last van z'n voet, zou ook niet gek zijn. 

Waar had je dat gelezen Ad? Ik vind er niks over namelijk
Kei Nishikori





Reply
Prima Nole, Kei en Kokki
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(17-03-2015, 10:00 AM)kooltje Wrote:
(17-03-2015, 08:45 AM)Ad Wim Wrote: Kijk, eindelijk iets dat wel goed valt, klasse Tomic. 

En Djoko heeft last van z'n voet, zou ook niet gek zijn. 

Waar had je dat gelezen Ad? Ik vind er niks over namelijk

Interview na zijn 1e partij:


Quote:Q. You stretched out a little bit the leg at the beginning and in the middle of the first set. Any concerns there?
NOVAK DJOKOVIC: There is a minor problem with my left foot that I hope is going to fade away as the tournament goes.
Zal wel meevallen, maar toch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In m'n sc komen veel managers dichtbij elkaar uit. 

Ik ga dan nu uit van Djoko def Murray en Fed def Nadal en in de finale Djoko def Fed. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat denk ik nu ook ja. Grappig, want dan haal ik meer punten dan jij, terwijl ik echt dramatisch ga en jij zelfs nog Djoko als winnaar hebt.

Tampie wordt de grote winnaar, denk ik. In dit scenario pak ik zelfs nog punten op andre.
Maar dan moet de sleutelpartij Nishi-Murray wel goed vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In dat scenario laat ik behalve Djoko ook al mijn troeven snel verliezen he. Nishi en Raonic kunnen voor het zelfde geld op de plekken van Murray en Nadal staan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tampie weekwinnaar
Kei Nishikori





Reply
(17-03-2015, 12:36 PM)centre court Wrote: In dat scenario laat ik behalve Djoko ook al mijn troeven snel verliezen he. Nishi en Raonic kunnen voor het zelfde geld op de plekken van Murray en Nadal staan. 

Maar het is net zo waarschijnlijk dat Raonic verliest van Dolgo of Dimitrov, dus dat heft elkaar op.
En ik vind Djoko-Federer 55-45, dus ook dat is geen gelopen koers en natuurlijk uiteindelijk de belangrijkste.
Maar Murray-Nishi wordt ook interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benieuwd of Buurs nog verrassingen verwacht vanavond. Haase-Rosol is 50-50. De andere wedstrijden hebben wel duidelijk een favoriet. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De grootste kans op een verrassing: Dolgopolov def Raonic, vorig jaar bewezen dat het mogelijk is.
Reply
(17-03-2015, 02:19 PM)centre court Wrote: Benieuwd of Buurs nog verrassingen verwacht vanavond. Haase-Rosol is 50-50. De andere wedstrijden hebben wel duidelijk een favoriet. 

Eens, al zie ik Dolgo, Sock of Robredo (en wellicht Johnson) ook nog wel verrassen.
Reply
Jullie gaan er ook wel vanuit dat federer even wint van Nadal. Nadal lijkt inmiddels z'n niveau weer aardig te behalen en we weten allemaal hoe goed Federer het doet tegen Nadal. Ben eigenlijk bang voor een Nadal def Federer als dat de halve finale wordt.
Reply
Dat zou mooi zijn Mac. Een Djoko-Nadal finale en de week is gered
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vlak mijn held Berdych wederom niet uit. Daar gaat Fedex het aardig lastig mee krijgen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal doet het weer aardig tegen de kleintjes, maar zodra hij een beetje tegenstand krijgt, gaat het mis.
In de AO weggeslagen door Berdych, in Rio lastig met Cuevas en verloren van Fognini. En dat was nog op gravel.
Hij heeft een goede loting, maar ik denk dat ie nog niet ver genoeg is om Federer on fire te verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-03-2015, 02:36 PM)NickHop27 Wrote: De grootste kans op een verrassing: Dolgopolov def Raonic, vorig jaar bewezen dat het mogelijk is.

Eens, en in mindere mate Sock. De rest lijkt me onwaarschijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal zegt dat ie zich beter voelt dan een maand geleden en dat ie beter beweegt. Ga straks maar eens kijken wat ie doet tegen Young. Hopelijk gaan Johnson-Berdych en Serena-Stephens een beetje rap. Ik verwacht rond 22.30-22.45 start. Sowieso begint Serena niet voor 21.00 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Rosol mist 6 Mp  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haase mentaal sterk vandaag ? Wink
Reply
Ook zelf mp gehad helaas...in ieder geval stukken beter dan voorgaande toernooien
Kei Nishikori





Reply
Het komt gewoon echt nooit meer goed met die Haase. En maar roepen dat hij het meest professioneel is van alle Nederlandse spelers en 250k per jaar aan fysio etc uitgeeft. En je dan keer op keer als een klein kind laten gaan omdat je je ergert aan je tegenstander. 

DROL. 
Reply
(17-03-2015, 11:31 PM)Overdune Wrote: Het komt gewoon echt nooit meer goed met die Haase. En maar roepen dat hij het meest professioneel is van alle Nederlandse spelers en 250k per jaar aan fysio etc uitgeeft. En je dan keer op keer als een klein kind laten gaan omdat je je ergert aan je tegenstander. 

DROL. 

Juist OD...als hij net zo goed kon tennissen als hij kan zeuren en klagen dan stond hij vast in de top 10 Wink
Cry Baby !
Reply
Nadal slaat 1 winner, 3 DF, 15 UE, wordt 2x gebroken....en wint set 1 met 6-4 ! Idontgetit Idontgetit Idontgetit
Reply
Mindere nacht...alleen Roger nog over. Met name Dimitrov teleurstellend weer
Kei Nishikori





Reply
Vanaf de kwartfinales begint het toernooi pas echt.
Djoko zit al in halve, dat scheelt.
Reply
Het begint erop te lijken. Klasse Roger, Sock, Robredo en Raonic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: