The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Nadal te wisselvallig....die gaat niet winnen van Raonic
Reply
Op basis waarvan? 3x easy overwinning tot nu toe. Het niveau was niet fantastisch, maar dat hoefde ook niet.
De 5-0 H2H werkt ook niet echt in Raonic' voordeel, en het is natuurlijk een ideale match-up voor Rafa.
Lijkt me een duidelijke 7-6 6-3 overwinning te worden.

Denk eigenlijk dat alleen Federer het lastig krijgt en wellicht 3 sets nodig heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vond Nadal wel goed spelen tegen Simon
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray easy. 

Tomic geeft op? Prima natuurlijk maar had dat dan gisteren tegen je landgenoot gedaan?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(19-03-2015, 01:07 PM)Ad Wim Wrote: Op basis waarvan? 3x easy overwinning tot nu toe. Het niveau was niet fantastisch, maar dat hoefde ook niet.
De 5-0 H2H werkt ook niet echt in Raonic' voordeel, en het is natuurlijk een ideale match-up voor Rafa.
Lijkt me een duidelijke 7-6 6-3 overwinning te worden.

Denk eigenlijk dat alleen Federer het lastig krijgt en wellicht 3 sets nodig heeft.

Op basis van wat ik gezien heb van Nadal en Raonic deze week...vond Nadal heel matig en maakt voor zijn doen heel veel onnodige fouten. Raonic speelde goed....niet alleen service maar ook zijn spel van achteruit wordt steeds beter. Maar idd H2H is duidelijk voor Nadal.
Reply
Niet gek idd dat Djoko geen ritme heeft nu. En Murray was goed, las ik. Kan een leuke sf worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-03-2015, 10:58 PM)centre court Wrote: Murray easy. 

Tomic geeft op? Prima natuurlijk maar had dat dan gisteren tegen je landgenoot gedaan?!

Makkelijk gezegd. In de adrenaline van de wedstrijd voel je geen pijn, dan denk je alleen aan winnen.
Reply
Achja, aangezien de H2H statistieken vaker zijn aangehaald de laatste tijd: Djokovic won de laatste 8(!) onderlinge wedstrijden op HC tegen Murray, maar ik zie inderdaad ook wel een leuke wedstrijd in het verschiet liggen. Hoewel ik totaal geen beelden heb gezien lijkt Murray toch wel gemakkelijk door het toernooi te lopen en er zin in te hebben.
Reply
Mij te weinig wedstrijden bij zo een TMS als deze. Gewoon lekker in een week proppen. Helaas Miami ook nog...Begint dan ook pas weer halverwege de week Sad
Kei Nishikori





Reply
Het kan nog steeds alle kanten op deze week. Nadal en Federer hopelijk beide winnend vannacht, ik zie het beide als 70/30 potjes. En als Federer dan het toernooi zou winnen is het een absolute topweek.

Maar als bv finale Djoko def Raonic wordt dan is het alsnog een rampweek.
Reply
Is vanavond vanaf 20.00 achter elkaar. Eerst Federer-Berdych en dan direct er achteraan Raonic-Nadal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ok, misschien even een streampje opzoeken dan!
Reply
Het zal wel niet, maar hopelijk heeft het feit dat Federer Miami niet gaat spelen nog effect op de rest van dit toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FOX Sports doet uitgebreid verslag van de ATP Masters in Indian Wells met rechtstreeks uitzendingen van alle partijen die worden gespeeld op het centre court. Dit weekend nadert het graveltoernooi in de Californische woestijn  zijn ontknoping!


Echte kenners daar bij Fox Sports !  Big Grin Idontgetit
Reply
Nou ik zit...kom op Roger!
Kei Nishikori





Reply
Op het verlies tegen Seppi na, is Federer toch wel aan een erg goede start van het jaar bezig. Heeft sinds de AO geen set meer verloren en dat lijkt nu ook niet te gebeuren.
Reply
Outstanding! Klasse Roger
Kei Nishikori





Reply
De eerste finalist is wel duidelijk.. Nadal of Raonic gaan deze Federer echt niet stoppen.
Reply
Man man man wat een koning...even een setje met 6-0 tegen Berdych
Kei Nishikori





Reply
Auch. Dit wordt lastig voor Djoko in de finale. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker hoor! Roger NID! Wat betekent het eigenlijk? "Never in doubt"of zo?
Reply
Roger Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap

En nu doooooorrrr!!
Reply
Raonic meteen op love gebroken door Nadal. Wordt dus ook niks. 
Nishi ipv murray en raonic ipv Nadal erg slechte keuzes gebleken. Hopelijk pakt djoko ipv Federer wel goed uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Raonic  Confused
Kei Nishikori





Reply
Raonic mist 2 sps op 5-4*. Eerste mist ie een easy fh, 2e ace. Klote. Had de ommekeer kunnen en moeten zijn. Nu hopen dat ie de tb kan winnen. Normaal gesproken wel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat Nadal het nog een keer afmaken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Milos!
Reply
Hahaha, 3 mps gemist, 5 bps en 5 punten meer gemaakt de tweede set. Cc-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wint dit nog wel, maar zou ook niet dramatisch zijn als ie verliest. Door de belangrijksten wel gekozen en heeft Roger morgen meer kans. Al is die in goat-mode, lees ik. Goed teken. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raonic wint! Koele kikker! 
Reply


Forum Jump: