The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Jaaa raonic! Eindelijk zit t eens mee. 

Nu met die ouwe Zwitser naar een paar tbs en ik moet het nog zien. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Man man, rafa toch. Zo dichtbij 3 halve finalisten.

Maar zoals ik zei, liever wat punten inleveren op een paar managers en zo flink meer kans op meer punten voor Federer.
Maar het geluk mag ook terugbetaald worden in de wedstrijd Murray-Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongelofelijk dat Nadal dit nog weggeeft.

Vanavond gaat het toernooi dan eindelijk beginnen
Kei Nishikori





Reply
2 cruciale potten idd. Murray Fedex is dodelijk voor m'n ambities de komende maanden. Djoko Raonic en ik ben helemaal terug. Djoko Fedex teken ik ook voor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Raonic NID natuurlijk als je het tennis een beetje gevolgd hebt deze week Cool
Duurde nog lang voordat Milos zijn niveau haalde van de vorige wedstrijden...halverwege 2de set begon het te draaien. Nadal was beter dan zijn vorige wedstrijden maar nog steeds te wisselvallig.
Wel jammer want had graag Nadal - Fed gezien.....
Reply
Djoko-Murray 70-30
Federer- Raonic 85-15
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1 verrassing vanavond zou mooi zijn, 2 zou het de ultieme ML-week maken. 
Reply
Ellende week !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
3 Halve finalisten! Rao def Mur dan maar!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
So far, so good! Djoko vs Fed in de finale en dan maakt de winnaar niet meer uit.
Reply
Prima begin van Djoko!
Reply
Poe. Murray wordt afgesmeerd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zó. Heerlijke dikke zege van Djoko op Murray. Erg erg lekker. Djoko al 600, Murray out én Djoko wel heel hot voor de toernooiwinst! 

Raonic als toetje please!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko met vlagen echt briljant. Nu Federer nog!
Reply
Zo, zie (nu pas) dat Raonic de wedstrijd nog gekanteld heeft. Niet heel onverwacht. Durft Nadal het nog niet aan om tegen Federer te spelen?
Reply
Ik heb hem niet deze week maar wat blijft die Federer toch geniaal om naar te kijken. Absolute Goat. Maar wel verliezen morgen graag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vind ik mooi, cc. 

Roger, nid. Wordt echt een kraker morgen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij is zo erg in alles een sportman. Veel meer dan de anderen in deze generatie een icoon in de sportwereld. Een levende legenda. Wij kunnen over 30 jaar zeggen dat wij Roger Federer hebben zien spelen. Held. 

Is hij eigenlijk weleens geblesseerd geweest?
Een opgave in een wedstrijd kan ik me niet herinneren en ook een langdurige absentie kan ik me zo niet voor de geest halen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima week ! Fijn om weer omhoog te kijken ! 
Reply
(12-03-2015, 08:13 PM)andre Wrote: Inderdaad, zeldzaam lastig. Al zullen de verschillen bij de meest waarschijnlijke finale Djokovic d. Federer niet heel groot zijn.

Eusa_think
Reply
Slechte week zo inderdaad door een faalteam, maar niet dramatisch, zeker niet als Djokovic wint.
Al gun ik het Federer uiteraard veel meer, wat een held is dat toch. Zoals CC al opmerkt is hij in een latere fase van zijn carrière altijd nog veel constanter (fitter) dan de meeste van zijn tegenstrevers.
Reply
800 punten wedstrijd begint rond 22 uur

aan- of afhaken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kutwijven, dat wordt een latertje.

Djoko toch wel heel dik de favoriet bij de bookies.
Ik vind het nog steeds 55-45, en eigenlijk 50-50.
Denk dat Dubai, maar ook Shanghai vorig jaar wel echt meetelt.
3-1 voor Roger in de laatste ontmoetingen op hc het afgelopen jaar.

Hop Roger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerste set vrij duidelijk. Begin tweede meteen bp gemist, dat zijn van die kantelmomenten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tweede set naar Federer, ongelofelijk! 3 DF van Djoko in de TB doen hem de das om. Heerlijke wedstrijd, wat een tempo ook in sommige rallies.
Reply
Waarom? Waarom altijd in dit soort belangrijke potten? En waarom altijd op zo'n pijnlijke manier?

Djoko had al bp voor 6-3 *5-2. Komen ze alsnog in een tb. 
Djoko komt mb voor en verprutst 'm met een DF. Komt ie weer een mb voor en op 5-3* mist ie een 100% kans om op **6-3 voor te komen. Ipv wordt het **5-4 en slaat ie 2 DF. Weg set. Omg. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een tennis..
Reply
Djoko verliest service na 12 min. 
Reply
Nu zal Roger wel winnen! Jammer dit...ik telde m net iets te vroeg.
Reply
Frustratie Djoko goed te begrijpen, had dit natuurlijk gewoon al binnen moeten hebben.
Reply


Forum Jump: