The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
Die jongens die jij noemt pakt ie in deze vorm ook 9 vd 10 keer. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar die pakt ie het hele jaar door 9 van de 10 keer. Dan moet je hem ook in Dubai nemen, als je sec zo kijkt. Het gaat erom dat je te veel verliest als het een keer mis gaat. En in IW was het ook niet soepel in de eerste ronden, en ik denk dat zo'n tweede toernooi achter elkaar het alleen nog maar lastiger maakt. En Nadal en Murray pakt ie natuurlijk niet 9 van de 10 keer.
Het gaat er ook om dat het lastig is om je weer voor de 100% op te laden voor zo'n toernooi (niet voor niks is het pas 7x gebeurd dat iemand IW en Miami achter elkaar wint), dat Ferrer iets heeft met dit toernooi, dat ie tegen Nishi slechts 3-2 staat in H2H, dat het hier rare omstandigheden zijn en dat je, als je even je dag niet hebt, zoals in het begin van IW, zomaar van een Klizan kan verliezen die dan opeens alles raakt. Dat neem ik mee.

Maar nogmaals, hij is de dikke favoriet voor toernooizege maar zelfs als ie wint, kun je nog een betere week hebben met alternatieven in mijn berekeningen. Dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en neem ik hem dus niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag moeten wat van de alternatieven maar eens 45 punten gaan pakken.

Sock dik favoriet tegen Fognini, Monaco en Dolgo duidelijk favoriet en Isner lijkt me NID.
Zverev en Falla mogen dan voor de bonuspunten zorgen, maar voor hen is 25 al prima. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een redenaties weer  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar Buurs : Ad is een echte kenner
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Al kloppen de statistieken niet. 37,5% in 24 jaar de dubbel pakken vind ik vrij vaak.
Reply
Gezien de quotes heeft Klizan 3% op een overwinning.
Reply
Ook als je denkt aan de dominantie van spelers als Sampras, Federer en Djokovic?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-03-2015, 03:03 PM)_Tampie Wrote: Gezien de quotes heeft Klizan 3% op een overwinning.

Logisch. Ik geef hem 2% extra gezien de omstandigheden.
En laten we straks dan ook de quotes bekijken vanaf de QF, en of dat allemaal 90% Djoko is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zelfs dan! Er waren in die tijd (met name Sampras) veel meer kanshebbers voor zon titel tov nu. Mede door het spel van Sampras die verloor van Haarhuis, Fereira en dat kaliber spelers. Wanneer zie je Djokovic van spelers verliezen buiten de top10? Inderdaad!
Reply
Dit jaar iig al 1x...
En van mij hoeft ie niet van een speler van buiten de top 10 te verliezen.
Hij komt er hopelijk 3 uit de top 10 tegen vanaf de QF.
Voor zijn prijs moet ie winnen om het een redelijke tot goede keuze te maken.
1 partij verliezen en het is meteen een slechte tot dramatische keuze, zelfs in de finale.

En Federer dan? Won 5 jaar lang alles wat er te winnen viel, en toch maar 2x de dubbel.
Nadal heeft het record aan TMSs (toch nog?) en nooit de dubbel gewonnen.

Maar goed, laten we kijken hoe het gaat. Als Djokovic wint, feliciteer ik jullie, net als vorige week, en hoop ik dat ik in de buurt blijf, net als vorige week.
Zo niet, zijn jullie goed de klos. Succes iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoop dat ad weer snel op plek 48 staat...
Wat een gelul! 
Reply
Kun je ook andersom redeneren dat Rios de dubbel pakt tijdens de dominantie van Sampras?
Sampras was lang niet zo dominant als jij doet voorkomen.
Federer daarentegen wel. Maar het schijnt dat de omstandigheden dit en dat en zus en zo dat moeilijk maakten etc..
40% op een dubbel blijft een behoorlijk aandeel!
Djokovic wint dit toernooi gewoon. Noem nu eens spelers die meer dan 30% kans hebben dan?
Reply
(28-03-2015, 03:15 PM)Ad Wim Wrote: Dit jaar iig al 1x...
En van mij hoeft ie niet van een speler van buiten de top 10 te verliezen.
Hij komt er hopelijk 3 uit de top 10 tegen vanaf de QF.
Voor zijn prijs moet ie winnen om het een redelijke tot goede keuze te maken.
1 partij verliezen en het is meteen een slechte tot dramatische keuze, zelfs in de finale.

En Federer dan? Won 5 jaar lang alles wat er te winnen viel, en toch maar 2x de dubbel.
Nadal heeft het record aan TMSs (toch nog?) en nooit de dubbel gewonnen.

Maar goed, laten we kijken hoe het gaat. Als Djokovic wint, feliciteer ik jullie, net als vorige week, en hoop ik dat ik in de buurt blijf, net als vorige week.
Zo niet, zijn jullie goed de klos. Succes iig.

Dank u
En Nadal heeft er minstens 5 jaar over gedaan om fatsoenlijk op deze banen te kunnen spelen.
Reply
Onbegrijpelijk dat 5 mensen uit de top 5 Djoko niet hebben die gewoon ff die 1000 punten gaat pakken. De enige die hem kan kloppen op het moment is Federer maar die doet niet mee.  Staat ad eindelijk 1e...foutje bedankt ! 
Reply
Ik bedoel 5 uit top 10
Reply
(28-03-2015, 03:20 PM)NickHop27 Wrote: Kun je ook andersom redeneren dat Rios de dubbel pakt tijdens de dominantie van Sampras?
Sampras was lang niet zo dominant als jij doet voorkomen.
Federer daarentegen wel. Maar het schijnt dat de omstandigheden dit en dat en zus en zo dat moeilijk maakten etc..
40% op een dubbel blijft een behoorlijk aandeel!
Djokovic wint dit toernooi gewoon. Noem nu eens spelers die meer dan 30% kans hebben dan?

Toch 5 jaar als nr 1 geëindigd, nr 2 op ranglijst langste op nr 1 en nr 2 qua GSs.
Blij dat je me met Federer bevestigt.

Uiteraard zit de rest daar ver achter. Heb Nadal als 2e favoriet met 10%.
Daarom zeg ik ook dat ie dik favoriet is.
Ik heb dus alleen te vaak meegemaakt dat er iets onverwachts gebeurde waardoor iemand niet 2x achter elkaar won. Miami is sowieso wel een toernooi waar vaak verrassingen te zien zijn.
Dus daarom heb ik hem niet, en ook omdat de alternatieven in mijn berekening niet onderdoen. Dat plus het risico maakte het voor mij een no go.
Maar ik kan er dus prima mee leven als ie easy wint straks, net als in IW, dan hoor je mij niet klagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-03-2015, 03:26 PM)maartendinkelman Wrote: Onbegrijpelijk dat 5 mensen uit de top 5 Djoko niet hebben die gewoon ff die 1000 punten gaat pakken. De enige die hem kan kloppen op het moment is Federer maar die doet niet mee.  Staat ad eindelijk 1e...foutje bedankt ! 

Je kunt het ook omdraaien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In mijn scenario tabel verliest ad deze week toch weer 400 punten 
Reply
Ik begrijp de keuze van Ad zeker, alhoewel ik zelf wel Djokovic heb. In IW had ik geen Djokovic. Nu heb ik wel voor Djokovic gekozen, omdat de concurrentie minder is (geen Federer) en vanwege zijn toch wel overtuigende performance in IW. 

Ad is echter nummer 1, hij is niet degene die nu risico hoeft te nemen. Logisch dus dat hij op safe speelt en zijn kansen spreidt met Murray, Berdych en Nadal. 
Reply
Ad heeft het telkens over het hoge aantal punten van z'n alternatieven, maar gaat daarbij volgens mij wel continu uit van 600 punten voor Nadal. Reken die kans eens na op dezelfde manier zoals je winst voor Djoko berekend. Dan ben ik heel benieuwd naar dát percentage. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad probeert z'n kromme keuzes recht te lullen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(28-03-2015, 03:33 PM)maartendinkelman Wrote: In mijn scenario tabel verliest ad deze week toch weer 400 punten 

Maar in de werkelijke wereld zal Ad waarschijnlijk uitlopen op je.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Zverev.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(28-03-2015, 04:26 PM)centre court Wrote: Ad heeft het telkens over het hoge aantal punten van z'n alternatieven, maar gaat daarbij volgens mij wel continu uit van 600 punten voor Nadal. Reken die kans eens na op dezelfde manier zoals je winst voor Djoko berekend. Dan ben ik heel benieuwd naar dát percentage. 

Lees eens gewoon alles dan ipv steeds zo selectief. Ik zeg toch dat ik voor de alternieven iets van 660 punten zie, dat kan toch niet met 600 voor nadal? Had hem op 336 staan. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-03-2015, 03:47 PM)Atlanta Wrote: Ik begrijp de keuze van Ad zeker, alhoewel ik zelf wel Djokovic heb. In IW had ik geen Djokovic. Nu heb ik wel voor Djokovic gekozen, omdat de concurrentie minder is (geen Federer) en vanwege zijn toch wel overtuigende performance in IW. 

Ad is echter nummer 1, hij is niet degene die nu risico hoeft te nemen. Logisch dus dat hij op safe speelt en zijn kansen spreidt met Murray, Berdych en Nadal. 

Gelukkig iemand die het begrijpt. Al gaat het mij niet om de positie op de ranglijst, meer om de manier van spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Verdasco en Gulbis ! 
Reply
Break maar een keer hoor, Sock.
Duckworth lijkt het helaas niet te gaan redden.
Krajinovic zou leuk meegenomen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Sock, Tb kan ook. Monaco uiteraard easy. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima nando. Nadal is de volgende. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: