The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:maar ik lees net vage geruchten dat feyenoord over barreto onderhandelt.....

Lijkt me ook vaag, want Barreto is reteduur. Die is gehaald door de investeerders en is international, dus die zal wel te duur zijn voor Feyenoord.

weet je hoeveel geld je hebt als je 9 spelers voor een mio per stuk verkoopt? nog afgezien van de huurpenningen voor ferne! :razz:

ono, ghali, saidi, gibbs, loovens, owoeri, ostlund, sno, leo, derijck, (bijna) allemaal spelen ze elders.

9 Miljoen? Los daarvan is het wel een goede optie voor Feyenoord lijkt me. Genoeg aanvallende middenvelders. Een verdedigende middenvelder zoals hij lijkt me een goede aanvulling. Die spoeling is vrij dun met de oudjes Paauwe en Schreuder.
Reply
Lance Wrote:Maar ik dacht dat Sergio naar de Kuip zou gaan, dacht dat Feyenoord daarmee in onderhandeling was.

dat is ook een leuke speler, hoewel ik argwanend ben tov strenggelovigen..

wordt een leuke dag morgen! (of niet) :wink:
Reply
waf Wrote:weet je hoeveel geld je hebt als je 9 spelers voor een mio per stuk verkoopt? nog afgezien van de huurpenningen voor ferne! :razz:

ono, ghali, saidi, gibbs, loovens, owoeri, ostlund, sno, leo, derijck, (bijna) allemaal spelen ze elders.

Hebben jullie verdiend op Loovens? Waar speelt die gast nu eigenlijk? Excelsior?

Sowieso zijn Owoeri, Sno, Leo en Derijck verhuurt en je gaat mij niet vertellen dat ze een bedrag van 1 miljoen hebben gekregen per speler. Je krijgt ze nog niets een verkocht voor dat bedrag :waf:

waf Wrote:dat is ook een leuke speler, hoewel ik argwanend ben tov strenggelovigen..

wordt een leuke dag morgen! (of niet) :wink:

Ik zou maar een dagje vrijnemen als ik jou was Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:Nee Japie absoluut geen rechtsback...'Tikkie terug Japie' past echt alleen in het centrum.

Japie is wel de verdediger die Ajax nodig heeft, over m'n lijk en echte winnaarsmentaliteit, wat bij vele Ajacieden ontbreekt...!
Maduro ervoor en het is top, alleen moet Hedwiges wel weer 'even' in vorm komen...

Perez erbij tegen de havenslaafjes ?

'Perez mogelijk zelfs per direct naar Ajax?'
Een Sportweek verslaggever heeft vanavond in het programma FC Godenzonen van AT5 laten weten dat Perez mogelijk al per direct de overstap maakt naar Ajax. Dan zou AZ er wel in moeten slagen tijdig een vervanger (Martens van RKC) vast te leggen. Ajax zou dan moeten mee betalen aan die transfer.

Hebben ze ook al buitenspelers op het oog? :roll:

Op Jenner na, niet.
Maar dat is eigenlijk gelul van de bovenste plank, op rechts hebben we (volgend seizoen) Rosales en de Mul, op links heb je Mitea en Manucharyan en dan eventueel nog Jenner. Tevens is de ontwikkeling van Derk Boerrigter zeer goed, dus dan heb je 6 opties voor 2 plekken......

Verhaaltje nr 10 krijgt nog een staartje, W. Sneijder zit zich nu helemaal op te vreten thuis, hem is de '10' beloofd bij het bijtekenen en nu moet ie overal lezen dat K. Perez voor de '10' gehaald wordt...
Reply
realphoolie Wrote:We zullen hem warm onthalen :roll:

Dat deden jullie toch al toen hij met Milan kwam spelen? Ook waren jullie zo aardig om te zwaaien toen hij met rood vertrok........

Kinderachtig gedrag om hem straks uit te fluiten, hij heeft veel voor jullie gedaan.
Als Reiziger straks in maart naar Amsterdam komt krijgt hij van mij iig een warm welkom, ik doe namelijk niet mee aan die onzin van het uitfluiten van spelers die altijd goed zijn geweest voor je club.

De actie van Twente tov Culina kan ik me nog wel voorstellen maar waarom Jaap uitfluiten nu hij voor een andere club speelt?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:Nee Japie absoluut geen rechtsback...'Tikkie terug Japie' past echt alleen in het centrum.

Japie is wel de verdediger die Ajax nodig heeft, over m'n lijk en echte winnaarsmentaliteit, wat bij vele Ajacieden ontbreekt...!
Maduro ervoor en het is top, alleen moet Hedwiges wel weer 'even' in vorm komen...

Perez erbij tegen de havenslaafjes ?

'Perez mogelijk zelfs per direct naar Ajax?'
Een Sportweek verslaggever heeft vanavond in het programma FC Godenzonen van AT5 laten weten dat Perez mogelijk al per direct de overstap maakt naar Ajax. Dan zou AZ er wel in moeten slagen tijdig een vervanger (Martens van RKC) vast te leggen. Ajax zou dan moeten mee betalen aan die transfer.

Hebben ze ook al buitenspelers op het oog? :roll:

Op Jenner na, niet.
Maar dat is eigenlijk gelul van de bovenste plank, op rechts hebben we (volgend seizoen) Rosales en de Mul, op links heb je Mitea en Manucharyan en dan eventueel nog Jenner. Tevens is de ontwikkeling van Derk Boerrigter zeer goed, dus dan heb je 6 opties voor 2 plekken......

Verhaaltje nr 10 krijgt nog een staartje, W. Sneijder zit zich nu helemaal op te vreten thuis, hem is de '10' beloofd bij het bijtekenen en nu moet ie overal lezen dat K. Perez voor de '10' gehaald wordt...

6 opties? Er is er niet 1 die er meteen staat volgens mij. Maar goed, oordelen kan pas als het hele elftal weer eens draait....
Reply
Ze zijn allemaal nog wat jong om constant te presteren en hebben zich ook nog niet echt bewezen, maar talent hebben ze wel. Zeker een Mitea en Manu...
Rosales is gewoon een goede, zit alleen al een tijdje, net zoals de rest, in een vormdip en mist door dat gewissel en gekloot van Blind net teveel vertrouwen voor die lekkere acties die hij vorig seizoen wel liet zien...
Reply
Quote:Ook Haan kan als bondscoach naar WK

30/1/2006 21:24

EXCLUSIEF - Arie Haan staat op het punt een contract te tekenen als bondscoach van Iran. Hij zou daarmee de vijfde Nederlander zijn die als bondscoach naar het WK in Duitsland gaat.
Haan miste eerder het WK als bondscoach met China. Ondanks een 7-0 overwinning tegen Hongkong in de laatste wedstrijd van de groepsfase moesten de Chinezen het op doelsaldo afleggen tegen Koeweit.

Dick Advocaat (Zuid-Korea), Marco van Basten (Nederland), Leo Beenhakker (Trinidad en Tobago) en Guus Hiddink (Australië) zijn de andere landgenoten die tijdens de eindronde een selectie onder hun hoede hebben.

:lol: Arie! Ouwe zakkenvuller!
Reply
Topaankoop voor Ajax.
Jammer dat hij niet naar PSV komt.

Van Geel (en dus Ajax) is op de goede weg.
Ik ben wel benieuwd hoe hij het in Amsterdam gaat doen.
Vooral omdat Ajax een stuk aanvaller speelt dan Milan. Hij zal daar door veel ruimte in zijn rug krijgen.
Reply
Fabian Wrote:Ze zijn allemaal nog wat jong om constant te presteren en hebben zich ook nog niet echt bewezen, maar talent hebben ze wel. Zeker een Mitea en Manu...
Rosales is gewoon een goede, zit alleen al een tijdje, net zoals de rest, in een vormdip en mist door dat gewissel en gekloot van Blind net teveel vertrouwen voor die lekkere acties die hij vorig seizoen wel liet zien...

Heb over Mitea en De Mul echt m'n twijfels, vraag me af of ze de druk van een club als Ajax aankunnen. Beiden zijn behoorlijk door het ijs gezakt.
Reply
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:We zullen hem warm onthalen :roll:

Dat deden jullie toch al toen hij met Milan kwam spelen? Ook waren jullie zo aardig om te zwaaien toen hij met rood vertrok........

Kinderachtig gedrag om hem straks uit te fluiten, hij heeft veel voor jullie gedaan.
Als Reiziger straks in maart naar Amsterdam komt krijgt hij van mij iig een warm welkom, ik doe namelijk niet mee aan die onzin van het uitfluiten van spelers die altijd goed zijn geweest voor je club.

De actie van Twente tov Culina kan ik me nog wel voorstellen maar waarom Jaap uitfluiten nu hij voor een andere club speelt?

1) Jaap Stam is nooit uitgefloten toen hij met Milan op bezoek kwam, sterker nog, hij is vaak toegezongen omdat de meeste supporters er vanuit gingen dat hij terug naar Eindhoven zou komen.
2) Toen hij de rode kaart kreeg werd er idd Japie bedankt gezongen. Dit was eerder cynisch dan sarcatisch.
3) Als er 1 publiek bekent staat om het uitfluiten van oud gediende of huidige selectie spelers dan is het Ajax wel.
4) Jaap zou nooit uitgefloten zworden als hij voor Heerenveen uit gekomen zou zijn. Een half jaar geleden wordt er door Stam cq zijn zaakwaarnemer gemeld dat hij naar Nederland terug komt maar dat dit alleen naar PSV of Heerenveen zal zijn. Als je dan vervolgens voor een rivaal als Ajax kiest kom je in mijn woorden niet geloofwaardig over en ben je een judas.
5) Dat Fabian aankomt met de nutteloze argumenten dat Reiziger en Sibon voor PSV kozen maar dat dat door ajax niet gezien wedr als judas-gedrag slaat natuurlijk helemaal nergens op. Sibon is op een zijspoor beland bij Ajax en Reiziger heeft nooit gezegd bij Ajax terug te keren en is vervolgens naar PSV gegaan. Daarbij komt nog dat beide spelers voor de breedte zijn aangetrokken en geen versterking zijn voor de selectie zoals Jaap dat wel is.
Reply
1) Dan moet ik die opmerking terugnemen want kan dat niet bewijzen.
2) Een luid applaus had ook gekund maar een voorproefje op carnaval ligt jullie waarschijnlijk beter
3) Beaam, schaam ik me ook enorm voor. Ik zeg je alleen dat ik dat niet doe en zelfs ga staan en ga klappen. Ja, ook voor Seedorf! Ik vind het uitfluiten van spelers die veel voor je club hebben gedaan verkeerd.
4) Wie heeft wat gezegd? Heeft Stam het echt zelf gezegd en weet je al wat er besproken is? Misschien had PSV gewoon niet zoveel interesse en heeft Van Geel het beter gedaan.
5)Deels mee eens, dit is wel een iets andere situatie.

Maar goed, als het andersom was geweest had ik er misschien iets anders over gedacht. Het doe mij in iedergeval veel plezier om aan jullie te zien dat wij een goede aankoop hebben gedaan............op papier want ik maak me echt een beetje zorgen over zijn fitheid.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
realphoolie Wrote:2) Toen hij de rode kaart kreeg werd er idd Japie bedankt gezongen. Dit was eerder cynisch dan sarcatisch.

Wat bedoellu?


realphoolie Wrote:3) Als er 1 publiek bekent staat om het uitfluiten van oud gediende of huidige selectie spelers dan is het Ajax wel.

Ik beken helemaal niks! Bronnen!

realphoolie Wrote:4) Jaap zou nooit uitgefloten zworden als hij voor Heerenveen uit gekomen zou zijn. Een half jaar geleden wordt er door Stam cq zijn zaakwaarnemer gemeld dat hij naar Nederland terug komt maar dat dit alleen naar PSV of Heerenveen zal zijn. Als je dan vervolgens voor een rivaal als Ajax kiest kom je in mijn woorden niet geloofwaardig over en ben je een judas.

Wie dee het nou? Stam of z'n zaakwaarnemer? Ingewikkeld... Verders natuurlijk een achterlijke gedachte
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mooie aankoop natuurlijk!

Met Stam, Perez, Huntelaar heb je toch al een leuke as. Met spelers als Sneijder en Maduro erbij heb je al aardig wat staan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Martha van MVV naar ADO!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Mooie aankoop natuurlijk!

Met Stam, Perez, Huntelaar heb je toch al een leuke as. Met spelers als Sneijder en Maduro erbij heb je al aardig wat staan.

Ja, dan heb je zeker iets staan : 35 kilo aan ego!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Zou Japie wel weten dat ie volgend jaar geen europees voetbal speelt? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Zou Japie wel weten dat ie volgend jaar geen europees voetbal speelt? :razz:

Ach, hij hoeft in ieder geval volgend jaar niet naar Den Haag... :wink:
Reply
Matador! Wrote:
EJR Wrote:Zou Japie wel weten dat ie volgend jaar geen europees voetbal speelt? :razz:

Ach, hij hoeft in ieder geval volgend jaar niet naar Den Haag... :wink:

Hoezo? Niet dat ik het niet grappig zou vinden, maar Ajax zal toch niet degraderen?
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Ja, dan heb je zeker iets staan : 35 kilo aan ego!

wat weegt zo'n sneijder weinig he?

ik hoor net bij evers dat judas nu 5 mio verdient bij milan en sportweek denkt dat hij bij ajakkes 2 mio gaat verdienen.

lance Wrote:Hebben jullie verdiend op Loovens? Waar speelt die gast nu eigenlijk? Excelsior?

Sowieso zijn Owoeri, Sno, Leo en Derijck verhuurt en je gaat mij niet vertellen dat ze een bedrag van 1 miljoen hebben gekregen per speler. Je krijgt ze nog niets een verkocht voor dat bedrag

loovens speelt in engeland, bij stoke. zij wilden hem kopen maar het bod was te laag.

ook saidi is verhuurt trouwens, aan lecce. en dustley mulder is verkocht aan rkc. en voor babos is interesse. dat levert op zichzelf idd geen miljoenen op, maar met de verkoop van gibbs, ostlund en ono + de besparing aan salaris en de eventuele huursommen, dan ben je al een endje op weg.

ik geloof trouwens dat het barreto gerucht onzin is, maar 9 mio is sowieso overdreven (hoewel ajakkes wel de markt verziekt door 9 mio voor huntelaars te betalen :wink: ).
Reply
goa Wrote:
waf Wrote:whahahaha, nu ben ik opeens weer gedeblocked. proest. inconsequente zak poep. je blijft mijn favoriete forummer, want je bent de personificatie van de supportunist en meeloper. elke post weer bewijs je waarom buiten een aantal echte supporters en een groter aantal mede-meelopers, heel nederland ajakkes haat.

1. denk je dat die psvee-supporters zo gereageerd hadden als stam nooit gezegd had dat hij alleen zou terugkeren voor psvee of heerenveen? de psveejers twijfelen er gek genoeg niet aan, maar als dat zo is voelt een beetje supporter zich goed verneukt. en dat brengt me bij mijn aanhef, want als je niet weet wat een supporter is, dan kun je je ook lastig inleven.

fyi: als bij wijze van spreken gio naar ajakkes gaat ondanks zijn eerdere uitspraken, zou hij ook verdoemd worden.

2. leuke jij-bak. wat zoet. ik discussier regelmatig met kezmania. geen enkel probleem met hem. ik ben het regelmatig niet met hem eens. maar hij is wel objectief, weliswaar met een psvee bril, maar dat is begrijpelijk. en gelijk de reden dat hij wat tegengas verdient. en hij geeft mij weer wat tegengas. dat is van een totaal andere orde dan het gezwets dat jij hier rondslingert, dat is gewoon nooit objectief. ik hoef je trouwens niet af te kraken, dat doe je zelf doorlopend. maar omdat je mijn favoriete forummer bent, zal ik je altijd met je gezwets confronteren.

3. ik had het volstrekt normaal gevonden als er nu een apart topic over stam zou gaan. het zal me werkelijk diepgaand jeuken. kennelijk neem jij mijn steekjes onder water tegen ons peter wat al te serieus. gek trouwens dat je die berichten wel leest? oh nee, das waar, stiekem lees je het toch, net zoals deze post.

loop maar lekker weg van de discussie. dat is werkelijk het enige dat je gemeen hebt met echte een ajakkessied: je loopt altijd weg. maar ik weet, de waarheid kun je beter niet onder ogen komen:je bent en blijft een gloryhunter.

Voor het geval waf weer geignored is :waf:

:waf: Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Het Algemeen Dagblad meldt dat Louis van geel zich heeft laten ontvallen dat Perez inderdaad naar Ajax vertrekt. Verder willen allen betrokkenen geen commentaar geven. Dat er de transfer rond is, lijkt inmiddels wel duidelijk. Volgens het AD tekent Perez voor drie jaar en gaat hij ruim een miljoen verdienen bij Ajax.
Ajax Netwerk

"Kenneth heeft in het voorseizoen al aangegeven dat hij misschien nog één keer ergens anders wilde kijken. Dat heeft met dromen en ambitie te maken. AZ is nog geen topclub en Ajax is dat wel, ongeacht het feit dat het daar nu niet zo goed gaat. Ik vind Perez een heel goede voetballer, ik heb hem geprobeerd op andere gedachten te brengen. Als hij weg zou gaan, is dat blijkbaar niet gelukt." aldus Van Gaal.
Ajax Netwerk
Meer: Algemeen Dagblad
Ajax Netwerk

Aan het afscheid van Perez kleven voor AZ ook pluspunten. Tussen spelersgroep en clubleiding heerst nogal wat wantrouwen, het directe gevolg van de manier waarop Jan Kromkamp ooit vertrok. De international had de toezegging dat AZ zou meewerken aan een toptransfer, maar de club vroeg uiteindelijk toch de hoofdprijs voor hem.
Ajax Netwerk
Dat Perez mag gaan, bewijst dat er iets is veranderd. ,,Wij moeten niet het imago krijgen dat spelers hier niet weg kunnen komen,’’ was Van Gaal openhartig. ,,Perez is 31 jaar, speelt hier al een tijdje. Een transfer kun je ook zien als blijk van waardering, zo moet je denken.’’


Ajax zou voor Stam zo'n 3 miljoen betaald hebben...
Reply
Fabian Wrote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Louis van geel

:lol:
Reply
vrind van Kezmania Wrote:Kezmania is wel objectief, weliswaar met een psvee bril, maar dat is begrijpelijk.

Hier schiet je jezelf natuurlijk op meerdere manieren ontzettend mee in de voet :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:Kezmania is wel objectief, weliswaar met een psvee bril, maar dat is begrijpelijk.

Hier schiet je jezelf natuurlijk op meerdere manieren ontzettend mee in de voet :waf:

had ik geschreven en niet harry. ik ben me ervan bewust dat het een beetje tegenstrijdig is, maar ik bedoelde ermee dat hij ook over andere clubs een normaal oordeel kan vellen, dan maakt een psveebril niet zoveel uit, en als hij eht over psvee heeft is hij wat gekleurd, maar dat vind ik begrijpelijk.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Mooie aankoop natuurlijk!

Met Stam, Perez, Huntelaar heb je toch al een leuke as. Met spelers als Sneijder en Maduro erbij heb je al aardig wat staan.

Idd, Sneijder en Perez volgend seizoen allebei in de selectie is wederom garantie voor gezeik. Sneijder zal deze zomer wel vertrekken als Perez komt.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:Kezmania is wel objectief, weliswaar met een psvee bril, maar dat is begrijpelijk.

Hier schiet je jezelf natuurlijk op meerdere manieren ontzettend mee in de voet :waf:

had ik geschreven en niet harry. ik ben me ervan bewust dat het een beetje tegenstrijdig is, maar ik bedoelde ermee dat hij ook over andere clubs een normaal oordeel kan vellen, dan maakt een psveebril niet zoveel uit, en als hij eht over psvee heeft is hij wat gekleurd, maar dat vind ik begrijpelijk.

Het feit dat je de woorden 'Kezmania', 'normaal oordeel' en 'objectief' onder één paraplu weet te fietsen, doet mij vermoeden dat je erg aan vakantie toebent :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Misschien een klein detail: is de overgang van Perez al definitief?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Misschien een klein detail: is de overgang van Perez al definitief?

Volgens mij niet.
Hij is nog niet gepresenteerd, en er is ook nog geen persconferentie geweest.
Reply
Treesong Wrote:Het feit dat je de woorden 'Kezmania', 'normaal oordeel' en 'objectief' onder één paraplu weet te fietsen, doet mij vermoeden dat je erg aan vakantie toebent :wink:

ik ben net terug man! ik mag in maart pas weer, los van een gratis dagtripje naar turijn over 2 weekies. :razz:

tjsa, ik ben het vaak niet eens met kezmania's argumenten en conclusies en jij kennelijk ook niet, maar hij onderbouwt zijn mening wel, en dat bedoel ik met een normaal oordeel.

Quote:Volgens De Telegraaf is Feyenoord rond met de nieuwe versterking. 'De speler en de club zijn al rond met Feyenoord en wachten op een telefoontje om het vliegtuig in te stappen.' een en ander zou nog afhangen van het definitief rondkomen van enkele vertrekkende spelers.

nijmegen/kerkrade rotterdam kan toch ook met de trein? dit lijkt op een tropische verrassing. :eeeek: :wink:
Reply


Forum Jump: