The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2015
Voorlopig vergeet ie het af te maken.
Mahut prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis prima 2-0 ---- 3-6 Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een droevig figuur toch ook die Gulbis. Volgende week staat hij weer op de plek waar hij ongeveer thuis hoort. Geen plaatsingen meer, geen deelnames aan TMS meer. Wel jammer voor Zweeler.
Reply
Dhumzur naar 90pnt! Klasse!

Nu Andujar & Bautista zijn voorbeeld volgen.
Reply
Dzumhur toch nog raak. Voorlopig gaat het op het gebied van het kleine grut uitstekend.
Nu nog een grote jongen die verrassend vroeg verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-05-2015, 02:54 PM)_Tampie Wrote: Wat een droevig figuur toch ook die Gulbis. Volgende week staat hij weer op de plek waar hij ongeveer thuis hoort. Geen plaatsingen meer, geen deelnames aan TMS meer. Wel jammer voor Zweeler.

Heb er eigenlijk al maanden niet meer naar gekeken, maar ging maar weer eens kijken na jouw bericht: sta ik gewoon 3e. En ik heb ook Gulbis...
Reply
(27-05-2015, 02:54 PM)Ad Wim Wrote: Dzumhur toch nog raak. Voorlopig gaat het op het gebied van het kleine grut goed.
Nu nog een grote jongen die verrassend vroeg verliest.

Ja, Berdych of Djoko bijvoorbeeld. Zou idd lekker zijn.
Reply
(27-05-2015, 02:56 PM)Ad Wim Wrote:
(27-05-2015, 02:54 PM)_Tampie Wrote: Wat een droevig figuur toch ook die Gulbis. Volgende week staat hij weer op de plek waar hij ongeveer thuis hoort. Geen plaatsingen meer, geen deelnames aan TMS meer. Wel jammer voor Zweeler.

Heb er eigenlijk al maanden niet meer naar gekeken, maar ging maar weer eens kijken na jouw bericht: sta ik gewoon 3e. En ik heb ook Gulbis...

Ik vond het al vreemd dat je er niets over zei, maar je wist niet dat je zo lekker ging. De nummer 1 daar heeft een mega voorsprong maar verder dicht bij elkaar.
Reply
Typisch zo'n spel dat je maanden vergeet. Dus bedankt!
Ik wist ergens in m'n achterhoofd wel dat ik een aardig team had, en toen jij het zei ging ik ook hoopvol naar de site toe.

Ik heb een goede top 4, maar daaronder toch wel een hoop falers: Gulbis, Bautista, Goffin, Querrey.
Kan voor m'n gevoel dus nog wel beter.
Reply
Gulbis gaat het niet meer goedmaken, ook al omdat hij straks de meetellende toernooien gaat missen door z'n ranking. Met Goffin en Bautista komt het nog wel goed, Querrey zal ook nog wel punten gaan scoren op het USHC.
Reply
Hij heeft hier nog niet verloren. Nog een rondje winnen en hij heeft weer wat punten.
Hij piekt iig op de juiste momenten voor dit spel. De enige overwinningen die ie überhaupt gehaald heeft dit jaar, telden mee.
Reply
Nishi walst over Bellucci en krijgt de volgende ronde Becker. Laat die Berdych maar komen straks. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als dit al walsen is, moet je eens kijken wat Djokovic straks met Nadal doet...
Reply
Laat Cuevas deze maar in 3 pakken. Echt zo'n speler die te steady is voor Monfils. 
Reply
Als ik jou was, zou ik willen dat Thiem wint. Die heeft een veel hogere top.
Reply
Maar die is moe en moet het nu in 5 doen. Cuevas is een prima speler die Monfils gek kan maken. En anders pakt Federer hem wel. 
Reply
Als Monfils op Chatrier tegen Federer mag spelen, zou ik maar bang worden voor Monfils. Als Monfils de 4de ronde haalt, heb ik daar goede hoop op. Zeker weten dat jij dan nog even terugdenkt aan Monte Carlo.
Reply
En mensen maar zeggen dat het traag is.
Muller d. Lorenzi, Johnson R3 en Becker d. Verdasco...
Reply
Fognini Xtragaap4de
Reply
Serveer die set maar uit kleine grote man!
Reply
We worden doodgegooid met interessante partijen, al maakt Tsonga-Sela me niet zoveel uit.
Maar Paire gaat lekker en Clownfils doet het op zijn gebruikelijke manier. Ach, zolang ie er tegen Federer maar staat.

Krijg wel steeds meer spijt dat ik Berdych niet heb, die gaat gewoon SF halen.
Reply
Voorlopig is Schwartzmann al te steady voor Monfils. Nu zal ie deze nog wel winnen maar verder maak ik me niet zo'n zorgen om hem. 
Reply
(27-05-2015, 04:15 PM)Ad Wim Wrote: We worden doodgegooid met interessante partijen, al maakt Tsonga-Sela me niet zoveel uit.
Maar Paire gaat lekker en Clownfils doet het op zijn gebruikelijke manier. Ach, zolang ie er tegen Federer maar staat.

Omdat ie van Nishioka won en nu een break voor staat tegen Stepanek? 
Reply
Schwartzmann lekker bezig! Nu even door!
Reply
(27-05-2015, 04:16 PM)centre court Wrote: Voorlopig is Schwartzmann al te steady voor Monfils. Nu zal ie deze nog wel winnen maar verder maak ik me niet zo'n zorgen om hem. 

*bookmarkt post*
Reply
(27-05-2015, 04:17 PM)centre court Wrote:
(27-05-2015, 04:15 PM)Ad Wim Wrote: We worden doodgegooid met interessante partijen, al maakt Tsonga-Sela me niet zoveel uit.

Omdat ie van Nishioka won en nu een break voor staat tegen Stepanek? 

Omdat ie steady is en nauwelijks energie verspilt en ik hem sowieso voor het toernooi al als favoriet zag tegen Nishi.

Gelukkigen rechtvaardigen mijn kleintjes voorlopig de keuze voor Ferrer.
Reply
Hop, Monfils geeft even gas.
Reply
(27-05-2015, 04:27 PM)Ad Wim Wrote: Hop, Monfils geeft even gas.

Heel eventjes. 
Reply
Gaf ie maar eens 45 minuten gas, werd het 6-4 6-2 6-1, maar die clown kan er weinig aan doen dat ie schrizofreen geboren is.
Reply
Juist. Als je het tennis de afgelopen jaren een beetje volgt, weet je dat het bij die man zelden eenvoudig gaat.
Maar zolang ie maar blijft winnen en puffen. En het is altijd leuk om naar te kijken, dat is ook wat waard.

Bautista gaat lekker, haha. Tijd dat het gravel afgelopen is voor hem.
Reply

Forum Jump: