The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
Man man, zoveel kansen. Schrale troost is dan maar dat Vesely ook wel wat gekozen is.
Laat Pospisil please dat stuk gewoon oprollen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel bizar trouwens, Ward verliest de afgelopen weken gewoon 3x 1e ronde op gras, waaronder van Klein en Smyczek. Heeft sowieso naast de DC maar 1 partij op ATP-niveau gewonnen dit jaar, zelfs in challengers niks gepresteerd. En dan haalt ie hier de 3e ronde met kans op meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Omdat Ward zwijnt bij het wegvallen van Ferrer en het zwaar ondermaats presteren van Vesely.
Want behalve de DC tegen de VS heeft ie nog nooit iets fatsoenlijks gepresteerd. Frustrerend dit!
Reply
Pospisil naar 2-0. Dan zal Fog er nu mentaal wel klaar mee zijn toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha net het nieuws op Q Music. Ze lezen het nieuws van Haase voor en spelen die jingle van 'kan die muziek uit' gewoon af. Tijdens het nieuws! Wat een helden!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Baal nog steeds van Vanni. Die Ward had zoveel lijnballen in die wedstrijd. Had net zo goed andersom kunnen vallen. Vasek is in control. Prima! Ik moet mijn opvolger toch wel op pagina 2 laten beginnen Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Plotseling verliest Pospisil (bij 2-0 voor) twee keer op rij z'n service tegen de mentaal zwakste van het hele stel die ook nog eens niks op gras kan...
Voorspel het maar...
Reply
Nu wordt Fogs gevaarlijk. Als ie eenmaal het gevoel heeft...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
6-1 in de 4e voor Pospi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Doorbraak van Basilashvili hier, ook leuk.
Reply
Fog heeft een miljoen staan op 3-1 Pospisil, dus moest even gas geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(02-07-2015, 04:37 PM)_Tampie Wrote: Doorbraak van Basilashvili hier, ook leuk.

haha, ik zie nu pas dat hij alweer 23 is. Dacht dat het een jong talent was maar dat valt dus wel mee.
Reply
Typisch Simon weer, 2-0 5-4 *30-0, daarna in de tb van 5-3 naar 5-7 Idontgetit
Reply
Pospisil NID. Is toch ook fors favoriet tegen Ward, laat die dan wel gewoon even goed vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fed on fire, mooi. Wat een kraker belooft dat te worden in de SF.

Nu Mahut voor de stunt om er een goede dag van te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heeft die López even een kut grasseizoen dan. 

Berdych sloopt mahut. Prima. Tomas mag ver komen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bijna Mahut. Toch geblesseerd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
So obvious dat Brown hier kansloos is. Kijk 1 return game en meteen op love. Zo'n game gaat ie elke set hebben. En in zijn eigen games kan Brown hem nauwelijks pijn doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Erg jammer dan dat je de eerste game niet gezien hebt.... Tongue
Reply
Ben en washet wel met je eens dat het een van de leukste is om naar te kijken, zeker op gras. Onwijze entertainer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een held die Dustin. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tot zover het nauwelijks pijn kunnen doen in de service games van Nadal....Brown breakt op love Cool
Reply
(02-07-2015, 06:31 PM)centre court Wrote: Wat een held die Dustin. 

Eusa_clap Eusa_clap
Reply
Hup Ivo. Doe eens tbs winnen vandaag knul. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Brown nu gewoon de betere speler. Wat een genot om naar te kijken. Goede service, geweldige volleys, geeft overal een klap op en maakt de leukste punten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En 7-5. En verdiend ook. Wat een showman. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(02-07-2015, 06:43 PM)centre court Wrote: Brown nu gewoon de betere speler. Wat een genot om naar te kijken. Goede service, geweldige volleys, geeft overal een klap op en maakt de leukste punten. 


Told you...eerste set Dustin ! Cool
Reply
Oke, daar is die ene set Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nadal is ook weer zwak zeg. Houd m'n hart vast voor die pot tegen troicki, als ie al van Brown wint. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik maak even een rondje twitter en zie een geweldige tweenerlob van Federer en Paire die een stoel doormidden schopt. vrij standaard dus. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: