The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:'t Is de afgelopen uren opvallend rustig op het transferfront......stilte voor de storm?

Ik verwacht nog een tropische verrassing voor Heerenveen, die mystery-man van feyenoord en een spits bij Ajax.... :wink:


Mark de Vries een tropische verrassing?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quincy Owusu-Abeyie (19) heeft een verrassende stap in zijn carrière gezet. De aanvaller van Jong Oranje en smaakmaker op het WK onder 20 verruilt Arsenal per direct voor Spartak Moskou en tekende in de Russische hoofdstad een contract voor drie jaar.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Het werd geen Afonso Alves of Gerald Sibon. SC Heerenveen heeft in Engeland een nieuwe aanvaller gevonden. Mark de Vries keert na vier jaar terug op de Nederlandse velden.
SC Heerenveen kon een spits gebruiken na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Georgios Samaras (Manchester City). Verschillende namen circuleerden, waarbij Afonso Alves van Malmö IF en Gerald Sibon van PSV het meest vielen.

Maar SC Heerenveen kwam met een verrassende naam op de proppen: Mark de Vries. De Friese club huurt de dertigjarige aanvaller voor de rest van het seizoen van Leicester City en bedong daarbij een optie tot koop.

Met de overgang voorkomt De Vries een plaats op het tweede plan. 'Door de managerswissel bij Leicester City zag het er voor Mark moeilijk uit', zegt zaakwaarnemer Armand Doorn van bureau Goal4u tegen vi.nl. 'Bij Heerenveen krijgt kan hij bij een mooie club zijn carrière een nieuwe impuls geven.'

De Vries speelde in Nederland voor FC Volendam en FC Dordrecht. Bij het Schotse Heart of Midlothian maakte hij in het buitenland naam als goalgetter, hetgeen hem ook de transfer naar Leicester City opleverde.

ik zeg KWW
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
KWW?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
kiekn wa't word
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Heb mn twijfels bij De Vries. Erg beweeglijk is ie niet, maar hij is ontieglijk sterk. Duidelijk KWW ja.

Gibbs op huurbasis naar ADO en Perez in juli naar Ajax. Bron: NOS tt
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:Heb mn twijfels bij De Vries. Erg beweeglijk is ie niet, maar hij is ontieglijk sterk. Duidelijk KWW ja.

Gibbs op huurbasis naar ADO en Perez in juli naar Ajax. Bron: NOS tt

en farnerud wordt op dit moment gekeurd.

kww
Reply
Balthazar Wrote:Quincy Owusu-Abeyie (19) heeft een verrassende stap in zijn carrière gezet. De aanvaller van Jong Oranje en smaakmaker op het WK onder 20 verruilt Arsenal per direct voor Spartak Moskou en tekende in de Russische hoofdstad een contract voor drie jaar.

Daar zijn we dan ook weer vanaf. En Arsenal ook. Die kunnen er ook iet makkelijker vanaf komen.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Mukkus Wrote:KWW?
Dat ken ie tog wa. :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
waf Wrote:en farnerud wordt op dit moment gekeurd.


Hmm...:

Quote:DRENTHE EN BISESWAR VULLEN A-SELECTIE AAN
Royston Drenthe en Diego Biseswar maken per heden officieel deel uit van de A-selectie van Feyenoord. Beide spelers trainden al enige tijd met de selectie van Erwin Koeman mee. Vandaag kregen ze in een persoonlijk gesprek te horen dat Koeman ze graag definitief bij de selectie haalt. Feyenoord zal deze transferperiode verder geen nieuwe speler meer aantrekken.


Feyenoord nam gedurende de transfer window - al dan niet tijdelijk - afscheid van Hossam Ghaly, Shinji Ono, Alexander Östlund, John Owoeri, Ferne Snoyl, Leonardo, Bruno Basto, Karim Saidi en Cory Gibbs. Bovendien verruilden Jong Feyenoord-spelers Timothy Derijck en Evander Sno Rotterdam voor Breda en vertrok Dustley Mulder van Excelsior naar RKC.

‘Er moest iets gebeuren, want we hadden te veel spelers’, verduidelijkt Erwin Koeman de exodus. ‘We hebben een hoop spelers laten gaan die het komende half jaar weinig aan voetballen toe zouden komen. In veel gevallen hebben we ook met de spelers mee willen denken, zoals bijvoorbeeld bij Saidi, Gibbs en Östlund. Jongens die moeten spelen met het oog op het WK. Ik denk dat het goed is dat de groep uitgedund is. Spelers die begrijpelijk gefrustreerd raken doordat ze niet spelen, hadden anders voor problemen kunnen zorgen. En wat de verhuurde spelers betreft: die zouden hier weinig in actie komen. Nu kunnen we ze juist in de gaten houden en beoordelen of ze volgend seizoen de ploeg wellicht kunnen versterken.’

Tegenover de massale uittocht stond het aantrekken van Ron Vlaar en Pierre van Hooijdonk. Graag had Koeman nog een speler aan de selectie toegevoegd, maar dat kwam niet rond. ‘Ik had die speler er graag bij gehad, maar het is niet gelukt. Jammer, maar het zij zo. We gaan het nu met deze groep doen, met de toevoeging van Royston Drenthe en Diego Biseswar.’

Waf?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Quote:31/1/2006 - Feyenoord: geen transfers meer, transfer Farnerud afgeketst. Drenthe en Biseswar officieel bij selectie
(Gepost door K)

Feyenoord.nl meldt zojuist het opvallende bericht dat de club geen nieuwe spelers meer zal halen voor het sluiten van de transfermarkt. Dat betekent dat de transfer van Farnerud niet doorgaat. ‘Ik had die speler er graag bij gehad, maar het is niet gelukt. Jammer, maar het zij zo. We gaan het nu met deze groep doen, met de toevoeging van Royston Drenthe en Diego Biseswar' aldus Erwin Koeman. Hij bevestigde overigens niet dat het om Farnerud ging.
Feyenoord Netwerk
Wel meldt het dat de jonge talenten Biseswar en Drenthe, die al enige tijd bij de selectie zaten, officieel te horen hebben gekregen dat ze nu volwaardig lid zijn van de A-selectie.

Bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/10332_%3Cb%3EFeyenoord%3A%20geen%20transfers%20meer%2C%20transfer%20Farnerud%20afgeketst.%20Drenthe%20en%20Biseswar%20officieel%20bij%20selectie%3Cb%3E.php">http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/arti ... 3Cb%3E.php</a><!-- m -->
Reply
En Barreto kunnen ze ook niet betalen...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Quote:ADO Den Haag huurt de Tsjechische doelman Jaroslav Drobný voor de rest van het seizoen van de Engelse Premier League-club Fulham FC.
Drobný vult bij ADO Den Haag de vacante positie in die de langdurig geblesseerde Cees Paauwe achterliet.

De 26-jarige keeper speelde in eigen land vanaf 1999 voor SK Ceske Budejovice. Van 2001 tot 2005 stond hij onder lat van het Griekse Panionios. Jaroslav Drobný maakte zestien keer zijn opwachting in Jong Tsjechië en was met zijn land deelnemer aan de Olympische Spelen van 2002 in Sydney.

Wie krijgt er nu de voorkeur, De Vries of Drobný?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:Heb mn twijfels bij De Vries. Erg beweeglijk is ie niet, maar hij is ontieglijk sterk. Duidelijk KWW ja.

Beweeglijk, beweeglijk, dat zegt weinig. Vennegoor is ook niet het toppunt van beweeglijk. Of Charisteas.

Naast sterk is ook nog eens kopsterk en doelgericht. Daarnasr heeft ie een goede kop, dreunt er wel in als het moet. Zulke spitsen mag ik wel. Prima oplossing van Heerenveen, half seizoen huur. Hetgeen Heerenveen wilde was op korte termijn niet realiseerbaar. De tijdelijke oplossing heet Mark de Vries, dus heeft Heerenveen een half jaar om goed rond te kijken om zich te versterken.
Reply
Stam was financieel onhaalbaar voor PSV

Gisteren werd officeel bekend dat Jaap Stam een twee-jarig contract bij Ajax heeft getekend. Per 1 Juli 2006 is de ex-PSV'er een Ajacied. Stam zelf gaf eerder dit seizoen aan graag terug te willen keren naar Nederland.

PSV en Heerenveen leken de grootste kandidaten. PSV had twee weken geleden nog een onderhoud met AC Milan, een week ervoor met Stam zelf. Jaap Stam wilde graag terug keren naar PSV, maar tijdens het gesprek werd duidelijk dat Stam financieel onhaalbaar was voor de Eindhovenaren.

Tsja, wat was het ook al weer -11 miljoen? Dan krijg je dat. 'Deksel op de neus' noemen ze dat of in dit geval 'deksel van de neuzen'.
Reply
AZ meldt overigens dat de deal Perez nog niet rond is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Stam was financieel onhaalbaar voor PSV

Gisteren werd officeel bekend dat Jaap Stam een twee-jarig contract bij Ajax heeft getekend. Per 1 Juli 2006 is de ex-PSV'er een Ajacied. Stam zelf gaf eerder dit seizoen aan graag terug te willen keren naar Nederland.

PSV en Heerenveen leken de grootste kandidaten. PSV had twee weken geleden nog een onderhoud met AC Milan, een week ervoor met Stam zelf. Jaap Stam wilde graag terug keren naar PSV, maar tijdens het gesprek werd duidelijk dat Stam financieel onhaalbaar was voor de Eindhovenaren.

Tsja, wat was het ook al weer -11 miljoen? Dan krijg je dat. 'Deksel op de neus' noemen ze dat of in dit geval 'deksel van de neuzen'.

Het schijnt niks met die -11 miljoen te maken te hebben gehad. Stam had naar het schijnt geen voorkeur voor psv of ajax maar AC Milan was er het eerste uit met Ajax, omdat PSV wilde afwachten of het Alex kon (kan) houden waardoor Stam overbodig zou worden.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Stam was financieel onhaalbaar voor PSV

Gisteren werd officeel bekend dat Jaap Stam een twee-jarig contract bij Ajax heeft getekend. Per 1 Juli 2006 is de ex-PSV'er een Ajacied. Stam zelf gaf eerder dit seizoen aan graag terug te willen keren naar Nederland.

PSV en Heerenveen leken de grootste kandidaten. PSV had twee weken geleden nog een onderhoud met AC Milan, een week ervoor met Stam zelf. Jaap Stam wilde graag terug keren naar PSV, maar tijdens het gesprek werd duidelijk dat Stam financieel onhaalbaar was voor de Eindhovenaren.

Tsja, wat was het ook al weer -11 miljoen? Dan krijg je dat. 'Deksel op de neus' noemen ze dat of in dit geval 'deksel van de neuzen'.

Het schijnt niks met die -11 miljoen te maken te hebben gehad. Stam had naar het schijnt geen voorkeur voor psv of ajax maar AC Milan was er het eerste uit met Ajax, omdat PSV wilde afwachten of het Alex kon (kan) houden waardoor Stam overbodig zou worden.

Geloof maar wat je geloven wilt....
31-01-06 (20:37) Jaap Stam wilde naar PSV (V-Bal.nl)
31-01-06 (17:48) Stam wilde liever naar PSV dan naar Ajax (PSVNieuws.nl)
31-01-06 (16:35) Stam wilde liever naar PSV (Soccerplaza.be)
31-01-06 (12:56) Stam was financieel onhaalbaar voor PSV (Soccernews.nl)

Hoezo, PSV wilde wachten? Als Stam graag naar PSV had gewild, had ie Ajax wel in de wachtkamer gezet. De transfer gaat pas in op 1 juli, dan had Jaap PSV toch 1 of 2 maanden de tijd gegeven om dat uit te zoeken?
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Stam was financieel onhaalbaar voor PSV

Gisteren werd officeel bekend dat Jaap Stam een twee-jarig contract bij Ajax heeft getekend. Per 1 Juli 2006 is de ex-PSV'er een Ajacied. Stam zelf gaf eerder dit seizoen aan graag terug te willen keren naar Nederland.

PSV en Heerenveen leken de grootste kandidaten. PSV had twee weken geleden nog een onderhoud met AC Milan, een week ervoor met Stam zelf. Jaap Stam wilde graag terug keren naar PSV, maar tijdens het gesprek werd duidelijk dat Stam financieel onhaalbaar was voor de Eindhovenaren.

Tsja, wat was het ook al weer -11 miljoen? Dan krijg je dat. 'Deksel op de neus' noemen ze dat of in dit geval 'deksel van de neuzen'.

Het schijnt niks met die -11 miljoen te maken te hebben gehad. Stam had naar het schijnt geen voorkeur voor psv of ajax maar AC Milan was er het eerste uit met Ajax, omdat PSV wilde afwachten of het Alex kon (kan) houden waardoor Stam overbodig zou worden.

Geloof maar wat je geloven wilt....
31-01-06 (20:37) Jaap Stam wilde naar PSV (V-Bal.nl)
31-01-06 (17:48) Stam wilde liever naar PSV dan naar Ajax (PSVNieuws.nl)
31-01-06 (16:35) Stam wilde liever naar PSV (Soccerplaza.be)
31-01-06 (12:56) Stam was financieel onhaalbaar voor PSV (Soccernews.nl)

Hoezo, PSV wilde wachten? Als Stam graag naar PSV had gewild, had ie Ajax wel in de wachtkamer gezet. De transfer gaat pas in op 1 juli, dan had Jaap PSV toch 1 of 2 maanden de tijd gegeven om dat uit te zoeken?

Ik zeg toch juist dat hij geen voorkeur had tusen PSV en Ajax. Confused

Quote:31/1/2006 - Zaakwaarnemer Stam: alleen Ajax akkoord met Milan
(Gepost door RvN)

BRON: duidelijk moet zijn duidelijkheid

Tegenover het Eindhovens Dagblad heeft de zaakwaarnemer van Jaap Stam laten weten dat de verdediger geen voorkeur had voor Ajax of PSV. De verdediger van AC Milan zou voor Ajax hebben gekozen omdat die ploeg simpelweg als eerste tot een akkoord was gekomen met AC Milan. Dat gebeurde gisteren.
PSV Netwerk
Mogelijk wachtte PSV op duidelijkheid over de toekomst van Alex
Reply
Lance Wrote:
waf Wrote:en farnerud wordt op dit moment gekeurd.


Hmm...:

Waf?

:lol: , gelukkig weet ik dat ik dat deze bron in de toekomst de tiefes kan krijgen. :letitallout: (overigens, fyi, diezelfde bron, een beweerdelijk gewezen scout van fainoid, meldde vanmiddag dat het afgeblazen was 10 minuten voordat het op de fainoidsite werd gezegd.... :| )

dat jaap udas opeens geen voorkeur meer had voor psvee of ajakkes maakt hem natuurlijk niet minder huichelachtig. met de kanttekening dat dat alleen maar geldt als hij indertijd daadwerkelijk gezegd heeft wat men zegt dat hij gezegd heeft.

recreantb Wrote:En Barreto kunnen ze ook niet betalen...

of............................... ze vinden hem gewoon geen 9 mio waard. hetgeen meer in de lijn der verwachting ligt. :razz:
Reply
31/1/2006 - PSV vond Jaap Stam te duur
(Gepost door RvN)

Tegenover PSV Fans United heeft Guus Hiddink laten weten dat PSV diverse malen met Stam en zijn zaakwaarnemer heeft gesproken de afgelopen maanden. PSV vond de investering echter te hoog. De 33-jarige verdediger zou in totaal 6 miljoen euro hebben gekost voor zowel de transfersom als het salaris van de verdediger.


Er staat dus nergens dat hij financieel niet haalbaar was. PSV vond de investering alleen wel te hoog. Daar kan ik enigzins inkomen. Voor de ervaring heb je Jaap niet nodig, PSV heeft al genoeg jongens met veel ervaring. Verder is het nog niet duidelijk wat er met Alex gaat gebeuren. En je kan niet Alex of Stam op de bank zetten.
Reply
Elders had ik gelezen dat het vooral voor stam neerkwam op de snelheid van handelen van de clubs
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ajax leert echt niet.....
Nu weer Perez. Hopeloos.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
waf Wrote:
recreantb Wrote:En Barreto kunnen ze ook niet betalen...

of............................... ze vinden hem gewoon geen 9 mio waard. hetgeen meer in de lijn der verwachting ligt. :razz:

en we hebben al iemand die vrije trappen verprutst! :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Kezmania Wrote:31/1/2006 - PSV vond Jaap Stam te duur
(Gepost door RvN)

Tegenover PSV Fans United heeft Guus Hiddink laten weten dat PSV diverse malen met Stam en zijn zaakwaarnemer heeft gesproken de afgelopen maanden. PSV vond de investering echter te hoog. De 33-jarige verdediger zou in totaal 6 miljoen euro hebben gekost voor zowel de transfersom als het salaris van de verdediger.


Er staat dus nergens dat hij financieel niet haalbaar was. PSV vond de investering alleen wel te hoog. Daar kan ik enigzins inkomen. Voor de ervaring heb je Jaap niet nodig, PSV heeft al genoeg jongens met veel ervaring. Verder is het nog niet duidelijk wat er met Alex gaat gebeuren. En je kan niet Alex of Stam op de bank zetten.

ik vind het een verstandige beslissing.

6 mio uitgeven voor een blessuregevoelig primaat, dan moet je als club behoorlijk radeloos zijn. :wink:

joep Wrote:en we hebben al iemand die vrije trappen verprutst!

pardo moet nu maar eens een tijdje op de bank gaan zitten idd. :wink:
Reply
Bocaloca Wrote:Elders had ik gelezen dat het vooral voor stam neerkwam op de snelheid van handelen van de clubs

Zou ook goed kunnen
Stam wilde snel duidelijkheid dat was wel vroeg duidelijk.
PSV kan hem die duidelijkheid niet geven, omdat niemand weet wat er met Alex gaat gebeuren. Ajax moet gewoon versterken, dus die konden wel snel handelen.
Reply
Quote:PETER BOSZ TECHNISCH MANAGER BIJ FEYENOORD

Peter Bosz keert per 1 juli 2006 terug bij Feyenoord. De huidige trainer van Heracles Almelo wordt technisch manager. In die functie zal de inmiddels 42-jarige Bosz verantwoordelijk zijn voor het eerste en tweede elftal en de jeugdopleiding. Bosz kijkt uit naar zijn nieuwe baan: ‘Feyenoord is mijn cluppie. Als je club bij je aanklopt, hoef je daar niet zo heel lang over na te denken.’



Peter Bosz kwam tussen 1991 en 1996 meer dan 200 keer uit voor Feyenoord één. De slimme middenvelder was in De Kuip geliefd om zijn nooit aflatende inzet. Met de Kuipclub won hij vier keer de KNVB Beker en één keer het landskampioenschap. Bovendien haalde Bosz als Feyenoorder acht keer het Nederlands elftal, voordat hij Feyenoord in september 1996 verruilde voor het Japanse JEF United. Na zijn actieve carrière werd Bosz trainer, onder andere bij AGOVV, De Graafschap en laatstelijk bij Heracles Almelo. Met de Almeloërs werd Bosz in 2005 kampioen van de eerste divisie en presteert hij dit seizoen verrassend goed op het hoogste niveau. Overijssel te moeten verlaten zal hem dan ook niet gemakkelijk vallen, zegt Bosz: ‘Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Heracles. De rek is er ook nog lang niet uit, denk ik en het zal best moeilijk zijn om afscheid te nemen. Maar als dan een club als Feyenoord komt, wat ook nog mijn cluppie is, dan is de keuze minder moeilijk.’

‘Peter past bij ons. Hij is down-to-earth en heeft een goede mentaliteit’, aldus Chris Woerts namens de directie van Feyenoord. ‘We zijn heel blij dat hij voor ons heeft gekozen en dat er weer een echte Feyenoorder terugkeert bij de club.’

De Apeldoorner is niet bang het trainersvak te zullen gaan missen. ‘Deze functie is natuurlijk heel wat anders en ik zeg de ‘trainerij’ voorlopig vaarwel. Daar heb ik wel even over na moeten denken. Maar ik denk dat ik wel de kwaliteiten heb voor deze functie en dat het bij me zal passen.’ In zijn nieuwe functie als technisch manager zal Bosz rapporteren aan de directie en fungeren als klankbord voor trainer Erwin Koeman. Bosz’ eerste prioriteit wordt het opvullen van de leemte die is ontstaan na het vertrek van hoofd Jeugdopleidingen Henk van Stee. ‘Ik zie het zo: alles wat ik doe zal in het teken van het eerste elftal staan’, zegt hij. ‘Ik zal me zeer dienstbaar opstellen ten opzichte van Erwin Koeman.’

Peter Bosz zal bij Feyenoord in eerste instantie een dienstverband voor drie seizoenen aangaan en maakt dit seizoen gewoon af bij Heracles. ‘De doelstelling is de club te behouden voor de eredivisie. Zo ver is het nog niet en dus ga ik er tot de laatste dag alles voor geven om dat voor elkaar te krijgen. En of ik af en toe stiekem vooruit zal kijken naar mijn nieuwe baan? Alleen als het kán.’

zo, zijn die 2 overwinningen ook weer verklaard. :cheers:
Reply
Peter welkom thuis kerel! actie van wimpie J. dat natuurlijk. Haalde hem ook als speler naar de Kuip als ik t goed heb. Wel raar dat ze eerst zeiden zonder TD verder te gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Wel raar dat ze eerst zeiden zonder TD verder te gaan.
andere situatie, want inmiddels is ook henk van stee weg (helaas)
Reply
Quote:PETER BOSZ TECHNISCH MANAGER BIJ FEYENOORD

........

=D> =D> =D> =D>

Feyenoord is goed bezig! Had een jaar geleden nooit gedacht dat nu te zeggen! ;-)
Reply


Forum Jump: