The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hamburg / Gstaad / Atlanta
#1
De database is geopend.
Reply
#2
Rafa is back. 1e ronde exit tegen nando?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Hij is iig voor zijn doen slechts 'licht' favoriet volgens de bookies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
En dus te duur met een lastige R1. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Ai, kutloting om even snel wat namen aan te klikken...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Eitje deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Inderdaad...zeker gezien de gespeelde potjes met de meeste kennende hier 
Kei Nishikori





Reply
#8
Hamburg heeft toch nog wel heel wat lastige en cruciale potjes. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Het is inderdaad nog de vraag of je alles op Hamburg gooit, of ook wat in de andere twee investeert. Maar dat is dan ook het enige...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Gulbis en Monaco tegen elkaar. 2 van de grootste falers van vorige week. Daar kan ik echt niet tussen kiezen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Hoeft ook niet, toch?
Ik vind Klizan/Seppi lastiger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ik vond dat er best wat keuzes te maken waren, maar uiteindelijk is er wel een heel doorsnee team uitgekomen. Redelijk verloren week dus.
Reply
#14
Isner Fognini GGL Berrer Andujar en Pospisil snel eruit graag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Come on, big John!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
(27-07-2015, 09:59 PM)Ad Wim Wrote: Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.

Pospi heeft gewoon al gedubbeld toch? Zou wel goed nieuws zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
(27-07-2015, 09:59 PM)Ad Wim Wrote: Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.

Berrer gaat eraf tegen Becker.
Reply
#18
(27-07-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: Come on, big John!

Die komt van z'n leven niet voorbij Sock. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
(27-07-2015, 10:03 PM)centre court Wrote:
(27-07-2015, 09:59 PM)Ad Wim Wrote: Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.

Pospi heeft gewoon al gedubbeld toch? Zou wel goed nieuws zijn. 

Wanneer dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(27-07-2015, 10:04 PM)centre court Wrote:
(27-07-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: Come on, big John!

Die komt van z'n leven niet voorbij Sock. 

Jawel joh, easiest 250 points ever.
Isner is Atlanta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
(27-07-2015, 10:05 PM)Ad Wim Wrote:
(27-07-2015, 10:03 PM)centre court Wrote:
(27-07-2015, 09:59 PM)Ad Wim Wrote: Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.

Pospi heeft gewoon al gedubbeld toch? Zou wel goed nieuws zijn. 

Wanneer dan?

Ik las daar vanmiddag iets over op twitter. Moet een training geweest zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
(27-07-2015, 10:03 PM)centre court Wrote: Isner Fognini GGL Berrer Andujar en Pospisil snel eruit graag. 

Weinig in Hamburg geïnvesteerd, niks voor jou.
Zeker Fognini, dat was een van mijn grootste must-picks. Won hier 2 jaar geleden en prima loting.
De onderste helft ligt enorm open, die 300 punten wil ik niet missen. Daarom uiteindelijk ook voor Bautista gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(27-07-2015, 10:03 PM)andre Wrote:
(27-07-2015, 09:59 PM)Ad Wim Wrote: Last-minute wissel: Bautista erin voor Lu, Zeballos en Berrer. Toch maar weer voor de grote jongen, ook al komt Pospisil wellicht niet opdagen.

Berrer gaat eraf tegen Becker.

Laten we het hopen. Andere optie was trouwens Kuznetsov voor dat geldt. Kwamen bij mij op exact dezelfde verwachtingswaarde uit, zelfs achter de komma.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Buurs en andre hetzelfde team. En ik maar heel weinig verschil met hen.
Zie het ten opzichte van hen wel gunstig in. Tov CC, arjen en tampie kan er nog een hoop gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(27-07-2015, 10:08 PM)Ad Wim Wrote:
(27-07-2015, 10:03 PM)centre court Wrote: Isner Fognini GGL Berrer Andujar en Pospisil snel eruit graag. 

Weinig in Hamburg geïnvesteerd, niks voor jou.
Zeker Fognini, dat was een van mijn grootste must-picks. Won hier 2 jaar geleden en prima loting.
De onderste helft ligt enorm open, die 300 punten wil ik niet missen. Daarom uiteindelijk ook voor Bautista gegaan.

Volgens mij 9000 die kant op. Leek me wel genoeg. Fognini heb ik hier vorig jaar zien spelen tegen Krajinovic. Kreeg een paar games voor de moeite mee. Onvoorspelbare jongen. Chardy/Ramos al een vrij lastige combi voor hem. 
En die 150 punten voor Dolgo dan? Die liggen ook voor het oprapen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Dolgo had ik ook graag willen hebben, net als Berrer, Muller, Bellucci, Zeballos, Kuznetsov en Lu.
Maar je moet keuzes maken.
Zijn een hoop gasten die R1 easy winnen maar R2 moeilijke pot hebben.
Dolgo-Mannarino is hooguit 50-50, en zo in vorm is Dolgo niet.

Mijn keuze is om dat budget in een grote jongen te steken. Als Bautista straks 300 haalt, mag Dolgo die 150 halen van mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Haha dolgo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Mooi, meest gekozen speler die ik niet heb, eruit voor 0. Prima begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Tis wat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Vond trouwens het 2e en 4e kwart in Hamburg zeer lastig.
Zeker dat 4e; eigenlijk waren alle 7 overgebleven spelers rendabel. Heeft Robredo weer vorm? Dan haalt ie hier SF. Maar Zverev hier vorig jaar halve finale en vorige week ook prima. Kohl altijd goed in Duitsland, maar Paire on fire en goedkoop. Maar dat is weer een jongen die nu zomaar weer niks kan raken. En dan heb je ook nog Monaco en Gulbis die slecht zijn, maar wel prima 90 punten kunnen halen. Maar die heb ik maar links laten liggen.
En het 2e kwart heb ik nu alleen GGL, maar dat is ook niet de grootste zekerheid. Bolelli erbij was een optie, maar trekt die zijn grasvorm door? De winnaar van Klizan-Seppi pakt 90 punten en misschien 180, maar die gok durfde ik toch niet te maken met zoveel te kiezen nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: