The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Kuala Lumpur / Shenzhen
Dat wordt misschien een misser, maar die jongen is zo onzeker, en kon er best af tegen Rosol/Istomin.
Leek me Mannarino interessanter, met een hogere kans op 45 punten en ook nog eens goedkoper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Robredo en Kyrgios.
Berdych mag Vesely pakken volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moeizaam bij Mannarino, maar iig de 45 punten binnen.
Pospisil ook erg belangrijke eerste setwinst.
Reply
Hmm, Pospisil van 2-0 naar 3-6 in de tweede set. Hup!
Reply
Hij wint gelukkig nog, dan is het oké als GGL ook wint.
Kraker op komst met Mannarino-GGL.
Reply
Prima GGL en Pospisil. Redelijk ontwikkelingen de afgelopen dagen. Mooi moment voor een slechte dag van Cilic. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer dat Pospisil werkelijk iedere servicegame via deuce (en soms bp) moet winnen en dan toevallig een paar keer breakt.
Gefeliciteerd concurrentie!
Reply
Nu Cilic en Dimitrov nog voor een topdag.
Reply
Cilic prima en NID. Dimitrov doet waarvoor ik al vreesde.
Reply
Dimitrov niet zo spannend. Becker mss zelfs meer kans tegen Sousa. 

Wel mooi dat het Aziatische super talent Chung zo on fire is. Kan ie cilic pakken. Die is matig deze week. 
Reply
Toch wel kut hoor, om in zo'n week 1600 euro voor 0 punten weg te zien gaan.
Vooral als het niet zo heel verrassend is. Gelukkig inderdaad door iedereen gekozen in de top.
Reply
Nog gelukkiger dat hij het nog omdraait. Topdag aldus, maar morgen vallen de echte klappen.
Reply
Als je ziet hoeveel toppers deze week hoog staan... Duidelijk dat dit de weken zijn waarin de FTM ervaring zich uitbetaalt.
Reply
Nid dat Ivo tbs verliest, prima Nick. 
Nu Robredo nog. Al is dit stilte voor de storm. 
Reply
Robredo wel degelijk belangrijk. Tamp en Buurs missen hem. Maar er komen inderdaad nog belangrijkere potjes aan. 
Reply
Kut Robredo. En Berdych lijkt de boel ook aardig op de rit te hebben. Gaat het dus toch nog helemaal mis deze week.
Reply
Heeft Berdych het op de rit als ie van Krajicek en Vesely wint?
Robredo kon je voor dat geld en die loting inderdaad niet missen. Ben wel bang dat het maar bij 90 punten blijft, maar wie weet. 
Reply
Hmm, Pospisil gaat mis, maar die had zijn werk al gedaan en Lopez niet gekozen in de top.
Heeft Lopez dan weer eens zo'n week?

Klote, maar Cilic en straks Mannarino zijn veel belangrijker.
Reply
Pfff, walk-over GGL. Dacht dat het weer mee zat deze week, maar dit duidt daar niet echt op.
Reply
En Cilic gaat er zoals verwacht zo ook af. 
Reply
Geld op staan? Kon je wel wat mee verdienen als je zo zeker bent.
Reply
Nee ik wed persoonlijk niet op tennis. Überhaupt niet meer eigenlijk. 

Ik was ook buursiaans te vroeg. Cilic komt er al beter in. 
Reply
(02-10-2015, 12:37 PM)Ad Wim Wrote: Pfff, walk-over GGL. Dacht dat het weer mee zat deze week, maar dit duidt daar niet echt op.

Jammer dat de partij niet gespeeld wordt, sorry!
Reply
(02-10-2015, 11:22 AM)Ad Wim Wrote: Heeft Berdych het op de rit als ie van Krajicek en Vesely wint?

Nee ik bedoelde puur in de partij tegen Vesely, geen stroeve start zoals je van een topper wel eens ziet.
Reply
Cilic NID. Becker zou een leuke bonus zijn om GGL-Mannarino te compenseren, iig tov de nummer 3 en 4.
Tegenover CC heb ik altijd Cilic nog.

Nu wordt Cilic-GGL de partij van de week.
Reply
Cilic enige lichtpuntje vandaag. Kutweek zo.
Reply
Buurs ook weer in de bocht in zo'n kleine week, wat een drama. Als de GSs niet mee zouden tellen, zou ie niet op de eerste pagina te vinden zijn.
Reply
Ik maak m'n team de laatste weken binnen 2 minuten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gezeik met die regen, benieuwd of ze het vandaag af krijgen.
En of Cilic even niet gaat kutten, aardig belangrijk potje.
Reply
Bp missen op 1-3 en nu 1-4, man man.
Reply

Forum Jump: