The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:Eriksson: 'Hiddink wordt mijn opvolger'

EINDHOVEN, 1 februari 2006 09:39 - De berichtgeving over de opvolging van Sven-Goran Eriksson als bondscoach van Engeland heeft een onverwachte wending gekregen. PSV-coach Guus Hiddink was al de grote favoriet, maar nu kan helemaal niemand meer om de Achterhoeker heen. The Sun, de grootste tabloid van het land, meldt vandaag dat Eriksson tijdens een galadiner in Stockholm heeft onthuld dat Hiddink zijn opvolger wordt na het WK.
Op de Herdgang mogen ze dus weer extra stoelen klaar gaan zetten voor Engelse verslaggevers.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Alles leek te duiden op een contractverlenging van Bosz.
Heracles en Bosz waren er financieel uit, Smit had toezegging gegeven over middelen om de selectie volgend jaar verder te versterken en alleen enkele randvoorwaarden moesten nog besproken worden.

Vanmorgen stapte ik uit bed en keek ik de krant.
Ik schrok me een hoedje toen ik het bericht zag dat hij waarschijnlijk weg ging.

Hij borduurde verder op het goede werk wat Verbeek had neergezet, opnieuw een goede opvolger vinden is dus mogelijk.

Jammer dat hij weg gaat, maar ik gun Bosz het allerbeste =D>
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Eriksson: 'Hiddink wordt mijn opvolger'

EINDHOVEN, 1 februari 2006 09:39 - De berichtgeving over de opvolging van Sven-Goran Eriksson als bondscoach van Engeland heeft een onverwachte wending gekregen. PSV-coach Guus Hiddink was al de grote favoriet, maar nu kan helemaal niemand meer om de Achterhoeker heen. The Sun, de grootste tabloid van het land, meldt vandaag dat Eriksson tijdens een galadiner in Stockholm heeft onthuld dat Hiddink zijn opvolger wordt na het WK.
Op de Herdgang mogen ze dus weer extra stoelen klaar gaan zetten voor Engelse verslaggevers.

En wat Eriksson zegt, is altijd waar, dus Rutten mag alvast naar de logopedist, anders kan niemand hem volgen volgend seizoen. :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:meldt vandaag dat Eriksson tijdens een galadiner in Stockholm heeft onthuld dat Hiddink zijn opvolger wordt na het WK

Die oliesjeiks komen ook overal :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Eriksson is een sloeber.
Bangkok resident.
Reply
maar wel een lekker geil wijf hebben :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:cry: :cry: :cry:

HOSSAM GHALY: ‘VEEL AAN FEYENOORD TE DANKEN’

Hossam Ghaly was woensdagmiddag even terug in De Kuip om gedag te zeggen en enkele persoonlijke zaken te regelen. Vlak voor vertrek naar Cairo, waar de Egyptenaar zijn visum moet regelen voor hij definitief naar Londen vertrekt, nam de zichtbaar gelukkige middenvelder ook nog even tijd om te reageren op zijn transfer naar Tottenham Hotspur. ‘Ik ben er Feyenoord dankbaar voor. Ik heb er de kans gekregen om het Europese voetbal te leren kennen en mede daardoor kan ik nu deze stap zetten.’


Want de stap naar de Engelse middenmoter is in zijn ogen een absolute promotie. Dat heeft alles te maken met het Premiership, de competitie waar Ghaly al tijden van droomt. ‘Ik had niet één club in gedachte, het leek me prachtig om in die competitie te mogen spelen. Dat ik nu bij deze mooie club terecht kom, geeft me een geweldig gevoel.’

Over Feyenoord, de club waar niemand twijfelde aan zijn kwaliteiten maar hij toch nooit helemaal onomstreden was, sprak Ghaly op woensdag slechts in lovende bewoordingen. ‘Ik heb hier ontzettend veel geleerd, eerst van Van Marwijk, daarna Gullit en de laatste maanden van Koeman. Soms vond ik dat de trainers teveel op me scholden in het veld, dat was ik niet gewend vanuit mijn cultuur. Inmiddels respecteer ik het en begrijp ik dat ze het deden om mij beter te maken. Ook daarom was mijn tijd hier leerzaam, al had ik graag een prijs gewonnen. Ik kijk in elk geval met een goed gevoel terug op mijn periode hier.’
Make tea, not war
Reply
Bosz, op zich een goede TD, alleen wel iemand die ook ambities richting veld heeft, en dat is toch altijd gevaarlijk op die plek.

Kan dus ook zomaar weer weg zijn na een paar maanden, als hem een leuke job geboden wordt, zie ook Wotte...
Reply
Rini Coolen stapt per direct op bij FC Twente

1/2/2006 17:37

Hij zou na dit seizoen sowieso vertrekken, maar Rini Coolen heeft nu besloten al per direct op te stappen bij FC Twente. De slechte resultaten en de negatieve sfeer hebben tot het vertrek van de 38-jarige trainer geleid.

Het rommelt al het hele seizoen bij FC Twente. Met een dertiende plaats in de Eredivisie presteren de Tukkers teleurstellend en de sfeer in de spelersgroep is niet best. Een ruzie tussen de steunpilaren Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic werd breed uitgemeten in de pers en had als gevolg dat de Zweedse verdediger vertrok.

FC Twente meldt op zijn website dat Coolen terugtreedt om een bijdrage te leveren aan een mogelijk herstel. Het seizoen zal worden afgemaakt door assistent-trainer Jan van Staa, die op zijn beurt assistentie krijgt van Erik ten Hag.

Coolen heeft de Twentse selectie anderhalf seizoen onder zijn hoede gehad. In het seizoen 2004/05 eindigde de ploeg op de zesde plaats, de hoogste klassering in vijf seizoenen.
Reply
:eeeek:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Jan van Staa, die overspannen kabouter.
Dit is nog erger dan Coolen.........

WAT EEN DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Jan van Staa, die overspannen kabouter.
Dit is nog erger dan Coolen.........

WAT EEN DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hakkuh
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Jan van Staa, die overspannen kabouter.
Dit is nog erger dan Coolen.........

WAT EEN DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hakkuh
[Image: sterb073.gif]
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Lulhannes, wil Gerben niet quoten!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Lulhannes, wil Gerben niet quoten!

Dat wil ik zeker wel!
[Image: LolLolLolLol.gif]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Lulhannes, wil Gerben niet quoten!

Dat wil ik zeker wel!
[Image: LolLolLolLol.gif]
[Image: 071.gif]
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kan er niet een apart smiley topic geopend worden ipv in ieder topic 30 reacties met alleen maar quotes en (soms wel leuke hoor) smileys?
Reply
Woutiknout Wrote:Kan er niet een apart smiley topic geopend worden ipv in ieder topic 30 reacties met alleen maar quotes en (soms wel leuke hoor) smileys?

[Image: 365.gif]
Reply
Woutiknout Wrote:Kan er niet een apart smiley topic geopend worden ipv in ieder topic 30 reacties met alleen maar quotes en (soms wel leuke hoor) smileys?
Laatste dan [Image: sterb119.gif]

Ciao :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
De forumkleuter bevestigt nog maar eens zijn naam eer aan te doen........
Reply
Inderdaad, opplataten met die smileys/
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Inderdaad, opplataten met die smileys/

Uw zoekbewerking - opplataten - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Reply
Boszjesman schat ik wat dat betreft even hoog in (capaciteiten) als Mark Zotte, dus of je erop vooruit gaat...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Inderdaad, opplataten met die smileys/

Deze ook?
[Image: smurf.gif]
Reply
Woutiknout Wrote:
Quote:PETER BOSZ TECHNISCH MANAGER BIJ FEYENOORD

........

=D> =D> =D> =D>

Feyenoord is goed bezig! Had een jaar geleden nooit gedacht dat nu te zeggen! ;-)

Dit is heel dom. Rond kerst is het 1 teringzooi bij Feyenoord. Bosz zal zo gaan zagen aan de stoelpoten van Koeman.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dit is heel dom. Rond kerst is het 1 teringzooi bij Feyenoord. Bosz zal zo gaan zagen aan de stoelpoten van Koeman.[/quote]

Rond kerst? Koeman mag blij zijn als hij het seizoen bij Feijenoord afmaakt.

:razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Wotte moest van Feyenoord maar oprotte,
en Peter Bosz? Ook hij is over een tijdje de klos.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:Wotte moest van Feyenoord maar oprotte,
en Peter Bosz? Ook hij is over een tijdje de klos.

Je kunt je poep ook in 1 keer lozen of ben jij zo'n twijfelkeutelaar?
Reply
Quote:Stam kan snel weer weg

Er staat een speciale clausule in het contract van Jaap Stam, die het hem mogelijk maakt om na een seizoen alweer te vertrekken bij Ajax. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vandaag.

Stam komt komende zomer over van AC Milan en signeert een tweejarig contract in Amsterdam. Bij een vruchteloze samenwerking maakt hij deze termijn mogelijk niet vol.

Ajax moet overigens diep in de buidel tasten voor Stam. De centrumverdediger gaat in Amsterdam 1,5 miljoen euro per jaar verdienen en wordt daarmee de best verdienende speler.

Wat was er laatst ook alweer met die hoge salarissen die men toedichtte aan spelers van Ajax danwel PSV? Ik vind 1,5 miljoen euro in verhouding niet heel veel. Of dat inclusief of exclusief premies, etc. is staat er dan weer niet bij...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Stam kan snel weer weg

Er staat een speciale clausule in het contract van Jaap Stam, die het hem mogelijk maakt om na een seizoen alweer te vertrekken bij Ajax. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vandaag.

Stam komt komende zomer over van AC Milan en signeert een tweejarig contract in Amsterdam. Bij een vruchteloze samenwerking maakt hij deze termijn mogelijk niet vol.

Ajax moet overigens diep in de buidel tasten voor Stam. De centrumverdediger gaat in Amsterdam 1,5 miljoen euro per jaar verdienen en wordt daarmee de best verdienende speler.

Wat was er laatst ook alweer met die hoge salarissen die men toedichtte aan spelers van Ajax danwel PSV? Ik vind 1,5 miljoen euro in verhouding niet heel veel. Of dat inclusief of exclusief premies, etc. is staat er dan weer niet bij...

Natuurlijk is dat excl alles. Stam kost Ajax voor die 2 seizoenen in totaal 6 miljoen euro, bovendien heeft Stam een clausule laten opnemen dat ie na 1 seizoen al weg kan. Dan kost ie dus voor 1 seizoen 4,5 miljoen euro. Maar met die premies ed zal t bij Ajax komend seizoen wel meevallen zonder Champions League.. t zal dus wel bij die 6 miljoen blijven. :p
Reply


Forum Jump: