The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Parijs (TMS)
Nishi 0 uit 7, Gasquet 0 bps, TB keurig naar Gasquet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Richard! Beetje harken de 1e set, maar nu wel overtuigend zoals verwacht!
Reply
Wordt moeilijk nu.
Reply
Opgave Nishi, zoals het hele jaar al niet topfit of is er iets specifieks gebeurd?
Reply
(05-11-2015, 02:17 PM)centre court Wrote: Nishi 0 uit 7, Gasquet 0 bps, TB keurig naar Gasquet.

Zo terecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-11-2015, 02:44 PM)NickHop27 Wrote: Opgave Nishi, zoals het hele jaar al niet topfit of is er iets specifieks gebeurd?

Al tijdje last van schouder, recent weer erger geworden.
Zei ik begin deze week al en daarom Gasquet zekerheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier word je toch niet goed van: http://www.atpworldtour.com/en/video/dim...t-in-paris

Eerste krijgt Cilic al 2x de kans om in te stappen, dan neemt Dimitrov het over en krijgt Cilic nog een megakans om te passeren.
Op bp dus. En ik als dat het bijna elk bp zo ging. Tja...
Reply
(05-11-2015, 04:07 PM)Ad Wim Wrote: Hier word je toch niet goed van: http://www.atpworldtour.com/en/video/dim...t-in-paris

Eerste krijgt Cilic al 2x de kans om in te stappen, dan neemt Dimitrov het over en krijgt Cilic nog een megakans om te passeren.
Op bp dus. En ik als dat het bijna elk bp zo ging. Tja...

Haha, ik zag dit punt eerder vandaag en had al een vermoeden dat hier nog iets over zou worden gezegd...
Dimi heeft dik onverdiend gewonnen , but I don't care. Zal mij ook niet verbazen dat Cilic niet per se wilde winnen na de drukke afgelopen maand en dacht: "VAKANTIE!"
Reply
Och, niet per se naar jou of andere mensen met Dimitrov, dat is een prima keuze namelijk. Vooral lullig voor mezelf omdat dat ik eerst Dimitrov had.
En je weet gewoon dat als Cilic een van die bps had gepakt, dat het dan easy was gegaan.
De vraag is of ie dan van Ferrer gewonnen had, maar scheelt wel even 80 punten.
Reply
(05-11-2015, 04:43 PM)Ad Wim Wrote: Och, niet per se naar jou of andere mensen met Dimitrov, dat is een prima keuze namelijk. Vooral lullig voor mezelf omdat dat ik eerst Dimitrov had.
En je weet gewoon dat als Cilic een van die bps had gepakt, dat het dan easy was gegaan.
De vraag is of ie dan van Ferrer gewonnen had, maar scheelt wel even 80 punten.

Oh weet ik, bedoel zelf ook niets met m'n post.
Viel me zelf ook op hoe easy die kans nog was en dat hij anders dik zou winnen.
Dat gevoel had ik namelijk continu tijdens de partij.
Reply
Dimitrov gaat natuurlijk een dag later weer gewoon verder met falen. Mist zojuist 2 bps.
Reply
Wint zowaar toch nog de set. Heeft ie het weer, in de laatste week van het jaar?
Reply
Zal 5 november dan de dag zijn dat ad ftm wint?

Isner mist 2 virtuele sps tegen Federer en Ferrer verliest de tb van dimi. 
Reply
Lijkt erop dat Dimi een niveautje beter tennist sinds hij heeft aangegeven dat het allemaal de schuld is van ex Maria... Confused
Reply
(05-11-2015, 05:51 PM)centre court Wrote: Zal 5 november dan de dag zijn dat ad ftm wint?

Isner mist 2 virtuele sps tegen Federer en Ferrer verliest de tb van dimi. 

Gaan we buursiaans voorbarig doen?
Ten eerste is het nog lang niet zover, ten tweede zou het allemaal niet zo raar zijn, en had jij Cilic en Bedene al.
Reply
Hier, daar gaan we al. Isner wint de TB en Ferrer breakt.
Dit wordt eerder de dag dat ad FTM verliest...
Reply
Zou toch ook wat zijn zeg, dat Federer nu opeens weer verrassend vroeg in een TMS verliest terwijl cc hem niet heeft.
Dan staat het echt in de sterren.
En als het dan nog is tegen iemand in vorm, maar tegen Isner op Europees indoor?!
En terwijl ie bijna altijd minimaal QF haalt en goed in vorm is, en niet moe kan zijn.
Reply
Dimitrov mist een 0-40 en Federer een 15-40 (maar die overleefde net ook bps).
Wat een gekut zeg allemaal.
Reply
Isner schijnt een 100% kans gemist te hebben op bp. Virtueel mp dus. 

Daarna dokter voor Federer en game erop breakt ie. Mental game. 
Reply
Dokter? Dat is mooi kut, zeker voor de lange termijn. Weet je waarvoor?

Rare partij bij Ferrer-Dimitrov.
Reply
Na een ellenlange game breakt Ferrer weer terug.
Wat een spanning joh, over een halfuur kan er een hoop beslist zijn maar ook de spanning weer compleet terug zijn.
QF Isner-Ferrer zou dramatisch zijn voor mij.
Reply
Dimi moet 100% bal maken voor 4/2, mist en wordt gebroken! Typisch!
Reply
Cc heeft dimitrov omgekocht, had met 2/6 mogen gaan zitten.. Wat een missers!
Reply
Ferrer wint nid. Fedex zal op 4-4 of 5-5 wel breaken. 
Reply
(05-11-2015, 06:54 PM)NickHop27 Wrote: Dimi moet 100% bal maken voor 4/2, mist en wordt gebroken! Typisch!

Wow, en nu van 3-1 naar 3-4.
Als Isner dan ook nog van Fed wint, poeh.
Reply
Bp Fed!
Reply
Nee, kut.
Reply
Het is inderdaad gruwelijk traag, speelt Federer niet echt in de kaart.
Die ook zijn vorm behoorlijk kwijt lijkt, speelt niet best.
Reply
2 wereldreturns Federer en weer bp. Nu dan graag.
Zeker nu Ferrer hem binnen heeft.
Reply
Nee hoor, ace achter op de lijn.

Die Dimitrov ook. 3-1 voor, kansen op 4-2 en dan 4-6 eraf.
Typisch, maar doe dat gisteren dan.
Reply

Forum Jump: