The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2015
1e helft van de set zeker, daarna vond ik het vrij duidelijk.
Typisch Djokovic, oerdegelijk. Federer af en toe een leuk punt, maar ook de fouten.
Ik denk juist eerder dat als Djokovic die rare afzwaaiers eruit haalt, dat het dan zo blijft.

Federer lijkt wel alles of niets te gaan spelen nu, ben benieuwd. Werkt meestal niet tegen de machine.
Hij gaat wel beter serveren en DJokovic minder, dus wie weet. Is iig leuker om naar te kijken, Fed zorgt voor heerlijke punten zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat Djoko er weer staat in het weekend. Was tegen Fed en Berdych erg matig. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan is ie echt nog niet op z'n top, dat was eerder dit jaar veel beter, veel minder fouten. Maar Federer ook niet.
Het is voorlopig genoeg, maar 1 mindere game en je kunt zo de set kwijt zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij vlagen aardig niveau nu. Maar ben bang dat de slechte servicegame zo een keer bij Federer op doemt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Deze iig niet, prachtige game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij wisselt nu geweldige punten af met onbegrijpelijke bh missers. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voelde even als een kentering na dat wereldpunt, maar daarna was het drama bij Fed.
Nu moet ie uitkijken dat het niet uit zomaar over is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oei oei oei, dat was die game waarin Djokovic gas gaf.
Goed gered door Federer, vooral door Djoko geen rally te geven, maar dit had hem wel moeten zijn.
Bps zijn al zeldzaam laat staan een 0-40.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Love game er overheen, dat is dan wel weer klasse.
Speelt uitstekend nu, het is hopen op een mindere servicegame van Federer zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Terechte overwinning Djoko, eind 2e set echt weer een ongelofelijk hoog niveau.

Feli Ad!!!
Reply
Helaas qua wedstrijd niet de climax waar we op hoopten, maar ik ben er niet rouwig om.
Eindelijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gefeliciteerd Ad Wim!
Reply
Feli Ad! Zeer steady jaar uiteindelijk toch bekroond met de winst. Genoten van onze strijd. Volgend jaar kans op revanche. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bedankt heren.
Het is de verdienste van cc dat het nog zo spannend werd. Ik ben blij dat ie eindelijk over de streep is, was voor mij ook een lang en vermoeiend seizoen, zeker gezien mijn resultaten de laatste maanden.

Grappig dat ik als winnaar slechts 3x Djokovic had dit jaar (en dan ook nog de verkeerde keuze op RG).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dik verdiend Ad, gefeliciteerd! Eindelijk... en wat nu? Smile
Reply
Met Nadal ipv Wawrinka had ik gewoon 4e geweest ipv 8e... Dead
Reply
p.s. Ad en Buurs, pm me nog even jullie bankgegevens.
Reply
FELI AD!!
Eusa_clap Bier
Kei Nishikori





Reply
Feli Ad, dik verdiende overwinning. Ook een pluim voor CC voor het spannend maken van de strijd.
Reply
Overigens kloppen de punten niet echt, volgens mij heeft Djokovic 500 punten teveel gehad.
Reply
Gefeliciteerd Ad, je bent by far de meest fanatieke deelnemer en het is je van harte gegund! Mooier kan het ook niet, beslist in de allerlaatste pot van het seizoen. 
Reply
Gefeliciteerd Ad. 
Reply
Een vermoeiend seizoen voor ad? Heb je vaak in de nacht waķker gelegen ?
Reply
(22-11-2015, 10:04 PM)andre Wrote: Overigens kloppen de punten niet echt, volgens mij heeft Djokovic 500 punten teveel gehad.

Bedankt André, dat is nu hersteld naar 1300. 
Reply
Gefeliciteerd Ad! Verdiende eindzege!
Reply
(22-11-2015, 11:06 PM)Overdune Wrote:
(22-11-2015, 10:04 PM)andre Wrote: Overigens kloppen de punten niet echt, volgens mij heeft Djokovic 500 punten teveel gehad.

Bedankt André, dat is nu hersteld naar 1300. 

Balen! Helaas niet de Van Velde positie..  Sleepy
Reply
Ik zak hierdoor ook naar plaats 26. Mn doel was de eerste pagina en die loop ik nu op zeven puntjes mis. Het gaat ieder jaar mis bij mij met gemiste toernooien. Dit jaar zaten daar ook een TMS bij en dat helpt niet echt. 
Reply
Feli Ad ! Terechte winnaar  Eusa_clap
Reply
(22-11-2015, 09:52 PM)_Tampie Wrote: Dik verdiend Ad, gefeliciteerd! Eindelijk... en wat nu? Smile

Heeft iemand wel eens zijn titel geprolongeerd? Afgelopen 4 jaar iig steeds een andere winnaar.
Dan is dat mijn doel.

Al kost het wel veel tijd, dus ik kan me voorstellen dat de motivatie wat afneemt als het in de eerste maanden kut gaat. Maar nu eerst bijna 2 maanden niks, en dan gaat het vanzelf wel weer kriebelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gefeliciteerd Ad Wim!

Organisatie bedankt en tot volgend jaar.
Reply


Forum Jump: