The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
#31
Haha, ik heb Almagro over het hoofd gezien Eusa_think
Reply
#32
Week die toch niet al the lastig was qua keuzes
Reply
#33
Mannarino maar meteen er uit dan...

Prima Grigor
Kei Nishikori





Reply
#34
De mensen met Pella zwijnen heel erg, maar ik vind dat ze het wel verdienen door de keuze te durven. Bij mij ging hij er op laatste moment uit. Weer een domme laatste wissel?
Reply
#35
(16-02-2016, 07:03 AM)maartendinkelman Wrote: De mensen met Pella zwijnen heel erg, maar ik vind dat ze het wel verdienen door de keuze te durven. Bij mij ging hij er op laatste moment uit. Weer een domme laatste wissel?

Pella had het veel eerder moeten afmaken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Die haggie, het zijn wel zijn weken.

Jammer dat ik Pella niet heb gehouden, maar Giraldo kan een aardige wissel zijn geweest.
Karlovic eraf is eigenlijk vervelend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
(15-02-2016, 11:24 PM)Vos Wrote: Toch wel mooie verschillen. Nadal zelfs 9x in de subleague. Was mij een te groot risico. Ook mijn Tsonga is een gok.

Querrey en Chardy wmb opvallend weinig gekozen.

Ik vind de verschillen helaas wel meevallen.
Ik zie vooral weinig Thiem en weinig Nadal. Niet in vorm, maar toch topfavoriet en interessante alternatieven waren er nauwelijks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
(16-02-2016, 09:21 AM)Ad Wim Wrote:
(15-02-2016, 11:24 PM)Vos Wrote: Toch wel mooie verschillen. Nadal zelfs 9x in de subleague. Was mij een te groot risico. Ook mijn Tsonga is een gok.

Querrey en Chardy wmb opvallend weinig gekozen.

Ik vind de verschillen helaas wel meevallen.
Ik zie vooral weinig Thiem en weinig Nadal. Niet in vorm, maar toch topfavoriet en interessante alternatieven waren er nauwelijks.

Dat er zoveel mensen zijn zonder Nadal verbaasde mij ook. Al zit hij wel bij mijn angstgegner Bellucci. 

Bij Thiem heb ik zelf ook voor vermoeidheid gekozen en verwacht ik deze week niks van.
Kei Nishikori





Reply
#39
Nadal-Ferrer wordt daar gewoon de finale. Daar ben ik wel vrij zeker van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Vooral dat Ferrer meer is gekozen dan Nadal, terwijl die laatste een makkelijkere loting heeft wat mij betreft, en Ferrer altijd ownt.
Naast Querrey, Chardy en Tsonga zag ik niet zo heel veel alternatieven voor Nadal, en zelfs met die 3 kom je niet aan genoeg punten, neem ik aan.

Met Thiem loop je inderdaad risico qua vermoeidheid, maar voor dat geld in deze vorm en met deze loting tot de QF, wilde ik hem niet missen. Wel meteen een monstertroef, dus auf geht's!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Thiem kan inderdaad wel eens een troef zijn. Die jongen maakt grote stappen.
Daarnaast kon hij vorige zomer volgens mij 13 potjes op rij winnen op gravel (wel tegen mindere goden), dus ik zie best een mogelijkheid dat hij nog een weekje gaat knallen.
Reply
#42
Weer regen verwacht in Rio vandaag, tevens eerst WTA-wedstrijden. Wordt nog een krappe planning op deze manier.
Kei Nishikori





Reply
#43
Begint ook wel met ATP, toch? Ach joh, tijd zat.
Die vochtigheid is wel vervelend, had Nadal vorige week erg last van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Hier geen vertrouwen in Nadal. Als spelers als Pella netjes hun 1e ronde winnen is er weinig aan de hand. Pella kan prima richting de 180 punten nu. Nadal niet winnen is al voldoende.

Thiem zie ik verliezen van Andujar meteen, hoewel de regen (extra rust) voor Thiem wel lekker is, maar ik baal wel van.
Voorlopig zie ik dat ik me tussen CC en Ad in de stand sta, wat een weelde!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Vind het opmerkelijk dat Thiem vandaag al op het affiche staat. Is er geen regel dat spelers na toernooiwinst of finale minimaal zoveel uur respijt krijgen voor het volgende toernooi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Lekker achteraf op baan 4...ideaal scenario voor uitschakeling
Kei Nishikori





Reply
#47
Is gene regel voor. In Rio spelen ze standaard ma en di ronde 1, wo en do ronde 2 en vrijdag de kf.
Volgende week wordt het helemaal leuk met een zaterdagfinale in Dubai en Acapulco. Dat is bijna dagelijks spelen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Hmm, zie nu dat de regel van starten op woensdag alleen geldt als je op zondag een finale hebt gespeeld op een ander continent, of als je op maandag een finale hebt gespeeld op hetzelfde continent.
En inderdaad Kolemans, ziet er niet best uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Beter blijft het dan gewoon droog en tikt Andujar hem er meteen af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Hahaha, Isner mist een easy volley op mp omdat ie net dan kramp krijgt. Nu al een haggieweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
[quote pid='495023' dateline='1455607292']
(15-02-2016, 11:24 PM)Vos Wrote: Toch wel mooie verschillen. Nadal zelfs 9x in de subleague. Was mij een te groot risico. Ook mijn Tsonga is een gok.

Querrey en Chardy wmb opvallend weinig gekozen.

Ik vind de verschillen helaas wel meevallen.
Ik zie vooral weinig Thiem en weinig Nadal. Niet in vorm, maar toch topfavoriet en interessante alternatieven waren er nauwelijks.
[/quote]

Ik doelde ook meer op de verschillen tussen mij en veel concurrenten. 

En hier dus ook niet veel vertrouwen in Nadal. Ik had verwacht dat er veel meer deelnemers zo over dachten, vandaar.
Reply
#52
Zier er qua weer wel redelijk uit zo te zien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Prima!

#Thiemout
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
(16-02-2016, 01:48 PM)Vos Wrote: [quote pid='495023' dateline='1455607292']
(15-02-2016, 11:24 PM)Vos Wrote: Toch wel mooie verschillen. Nadal zelfs 9x in de subleague. Was mij een te groot risico. Ook mijn Tsonga is een gok.

Querrey en Chardy wmb opvallend weinig gekozen.

Ik vind de verschillen helaas wel meevallen.
Ik zie vooral weinig Thiem en weinig Nadal. Niet in vorm, maar toch topfavoriet en interessante alternatieven waren er nauwelijks.

Ik doelde ook meer op de verschillen tussen mij en veel concurrenten. 

En hier dus ook niet veel vertrouwen in Nadal. Ik had verwacht dat er veel meer deelnemers zo over dachten, vandaar.
[/quote]

Ik doelde daar ook op, vond het wel meevallen op eerste gezicht.
Maar als je Nadal niet hebt, is het al snel een interessante week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Dus ze gaan zo beginnen? Stille als weerman vertrouw ik niet zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ja staan op de baan
Hup Giraldo
Kei Nishikori





Reply
#57
Mooi, hup Giraldo en Daniel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Prima begin van beiden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Mijn twijfels deze week:

Thiem of Andujar
Bellucci of Dolgo
DelBonis of Sock
Wel of geen Nadal
Reply
#60
Even een mindere fase. Giraldo van 2-0 naar 2-2 en mist daarna nog bps.
Daniel mist bps op 5-5 voor waarschijnlijk de beslissing.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: