The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
Klasse gimeno

Hup dimi en waw
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Pella, je bent gewoon beter! Afmaken!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die Pella gaat 180 punten pakken. Niet voor te stellen als je z'n stats tegen isner ziet 1e ronde. Kat met 7 levens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan heeft hij nog 2 levens over Wink

Dimi doet z'n werk, al is dat niet van heel groot belang
Kei Nishikori





Reply
Toch wel een beetje, Mannarino best veel gekozen en stond ook hoog op m'n lijstje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos Gimeno!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat ad zegt. Hup gimeno. En bij voorkeur ook waw.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kak joh, ook weer zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Pella Eusa_clap Eusa_clap
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mooie gelukkige keuze van de managers met Pella

Hup Delbonis
Kei Nishikori





Reply
Die Banjo moet een staatslot kopen
Kei Nishikori





Reply
Yes! Belangrijke bonuspunten!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu DelBonis voor de bonuspunten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoeveel kansen heb je nodig, Boris?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(19-02-2016, 02:52 PM)Atlanta Wrote: Hij slaat 'm wel nog gewoon dubbelhandig OD.

Ok raar. Staat nog steeds op teletekst dat ie em enkelhandig slaat. Waar ze dat dan vandaan hebben..
Reply
(20-02-2016, 12:21 AM)Overdune Wrote:
(19-02-2016, 02:52 PM)Atlanta Wrote: Hij slaat 'm wel nog gewoon dubbelhandig OD.

Ok raar. Staat nog steeds op teletekst dat ie em enkelhandig slaat. Waar ze dat dan vandaan hebben..

Misschien staat dat er omdat hij z'n backhand vaak slicet. Maar dat betekent uiteraard niet dat hij een enkelhandige backhand heeft. Nadal trouwens met een w/o door naar de SF.
Reply
Ja zou kunnen, beetje verwarrend iig. 

Ondertussen slaat Thiem Ferrer er even af..
Reply
Haha hoe is het mogelijk, vooraf mogen pella en Thiem geen halve finale halen en precies zij spelen tegen elkaar 

Ook chardy lachwekkend, 5 games tegen Potro
Kei Nishikori





Reply
Wat een nacht! Jezus!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima nacht! Delpo, held! Je mag van mij het toernooi winnen. Finale Nadal-Thiem zou het meest gunstige scenario zijn...
Reply
Vorige week Fritz, deze week Thiem. Topvorm is nog niet aanwezig. Hopen dat Rafa toernooi wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, zelfreflectie, want het waren inderdaad beiden mustpicks voor mij.

Wel vervelend dat die Querrey weer zo nipt wint, maar hopelijk maakt Porto daar ook korte meteen mee. Dan Thiem finale en het is een goede week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thiem haalt finale wel lijkt me, 90% tegen Pella

Hopelijk heeft Nadal lekker kunnen tanken en hoeft hij ook vandaag niet een vermoeiende driesetter te spelen zodat hij fit de strijd aan kan met Thiem.
Kei Nishikori





Reply
Moet dan nog even bekijken wie ik liever heb winnen, Nadal wordt toch ook veel gemist in de top.

Laat ik vooral hopen op Potro vanavond, anders pakken beide last-minute alternatieven voor Giraldo wel heel veel meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2016, 09:18 PM)kuiper Wrote: Klasse Pella Eusa_clap Eusa_clap

Ik ben blij dat je nog om iets kunt juichen deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was even Volandri-M.Gonzalez aan het volgen. *5-4 30-30 voor Volandri. Rebreak Gonzalez. Opgave Volandri op 5-5 3e set Eusa_think
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er wordt wat afgefixt op dat niveau. Zon Volandri heeft hiermee vast meer verdiend dan met kwalificatie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En wat deed die De Valk nou in de qualies van Dubai?? Wat kan ie zingen hè!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dimitrov is weer aan het kloten hoor. Hoe makkelijk wil je de loting hebben? Ik laat hem maar een tijdje links liggen denk ik want hij is zelfs 1300 niet waard.
Reply
Hahaha die Ram
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: