The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Stam kan snel weer weg

Er staat een speciale clausule in het contract van Jaap Stam, die het hem mogelijk maakt om na een seizoen alweer te vertrekken bij Ajax. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vandaag.

Stam komt komende zomer over van AC Milan en signeert een tweejarig contract in Amsterdam. Bij een vruchteloze samenwerking maakt hij deze termijn mogelijk niet vol.

Ajax moet overigens diep in de buidel tasten voor Stam. De centrumverdediger gaat in Amsterdam 1,5 miljoen euro per jaar verdienen en wordt daarmee de best verdienende speler.

Wat was er laatst ook alweer met die hoge salarissen die men toedichtte aan spelers van Ajax danwel PSV? Ik vind 1,5 miljoen euro in verhouding niet heel veel. Of dat inclusief of exclusief premies, etc. is staat er dan weer niet bij...

besef je wel hoeveel gemiddelde gezinsinkomens 1,5 miljoen is?
Zo'n speler verdient ongeveer 10 x zoveel als onze minister-president. Laat de EU maar eens paal en perk gaan stellen aan de hoogte van spelerssalarissen, er zijn namelijk zelfs voetballers in Europa die nog 10 keer zoveel verdienen. Als alles in ons landje nou dik voor elkaar zou zijn, maar dat bijvoorbeeld in de bejaardenzorg geen geld genoeg is om voldoende personeel te betalen enzo, dat kan toch niemand als sociaal uitleggen? :letitallout:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Stam kan snel weer weg

Er staat een speciale clausule in het contract van Jaap Stam, die het hem mogelijk maakt om na een seizoen alweer te vertrekken bij Ajax. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vandaag.

Stam komt komende zomer over van AC Milan en signeert een tweejarig contract in Amsterdam. Bij een vruchteloze samenwerking maakt hij deze termijn mogelijk niet vol.

Ajax moet overigens diep in de buidel tasten voor Stam. De centrumverdediger gaat in Amsterdam 1,5 miljoen euro per jaar verdienen en wordt daarmee de best verdienende speler.

Wat was er laatst ook alweer met die hoge salarissen die men toedichtte aan spelers van Ajax danwel PSV? Ik vind 1,5 miljoen euro in verhouding niet heel veel. Of dat inclusief of exclusief premies, etc. is staat er dan weer niet bij...

besef je wel hoeveel gemiddelde gezinsinkomens 1,5 miljoen is?
Zo'n speler verdient ongeveer 10 x zoveel als onze minister-president. Laat de EU maar eens paal en perk gaan stellen aan de hoogte van spelerssalarissen, er zijn namelijk zelfs voetballers in Europa die nog 10 keer zoveel verdienen. Als alles in ons landje nou dik voor elkaar zou zijn, maar dat bijvoorbeeld in de bejaardenzorg geen geld genoeg is om voldoende personeel te betalen enzo, dat kan toch niemand als sociaal uitleggen? :letitallout:

Kijk, daar heb je helemaal gelijk in. Als voetballer zou je echter gek zijn om niet voor het hoogste salaris te kiezen. De meesten hebben namelijk het IQ van een broodrooster, dus hebben weinig kans om na de voetbalcarriere nog eens veel geld te kunnen verdienen in bijvoorbeeld het bedrijfsleven.

Een salariscap, zoals in Amerika is al eens voorgesteld, ik weet alleen niet hoe dat er nu voor staat. Ik geloof dat je dan maximaal 10% (??) van de omzet aan salarissen mag uitgeven. Maar mocht dat doorgaan, dan krijg je natuurlijk weer het verhaal dat de grote landen enorme bedragen uit kunnen geven (want veel meer omzet) en de kleine landen veel minder.

Het blijft natuurlijk vreemd dat voetballers zoveel geld verdienen. Maar ja dat is de marktwerking en zoals ik al zei, als voetballer ben je gek om niet op die bedragen in te gaan.
Reply
Waarom verdienen golfers 1 miljoen dollar om 18x zo'n klein balletje in een gat te slaan? Waarom verdienen darters 150.000 pond door een paar dagen met pijltjes te staan gooien? Kijk naar tennissers......

Bredanaar, had je maar met een lucratief talent geboren moeten worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
broodrooster! Wrote:Kijk, daar heb je helemaal gelijk in. Als voetballer zou je echter gek zijn om niet voor het hoogste salaris te kiezen. De meesten hebben namelijk het IQ van een broodrooster, dus hebben weinig kans om na de voetbalcarriere nog eens veel geld te kunnen verdienen in bijvoorbeeld het bedrijfsleven.

Een salariscap, zoals in Amerika is al eens voorgesteld, ik weet alleen niet hoe dat er nu voor staat. Ik geloof dat je dan maximaal 10% (??) van de omzet aan salarissen mag uitgeven. Maar mocht dat doorgaan, dan krijg je natuurlijk weer het verhaal dat de grote landen enorme bedragen uit kunnen geven (want veel meer omzet) en de kleine landen veel minder.

Het blijft natuurlijk vreemd dat voetballers zoveel geld verdienen. Maar ja dat is de marktwerking en zoals ik al zei, als voetballer ben je gek om niet op die bedragen in te gaan.

zozo, dit is wel een baanbrekende opinie! =D>
Reply
Bredanaar Wrote:besef je wel hoeveel gemiddelde gezinsinkomens 1,5 miljoen is? Zo'n speler verdient ongeveer 10 x zoveel als onze minister-president. Laat de EU maar eens paal en perk gaan stellen aan de hoogte van spelerssalarissen, er zijn namelijk zelfs voetballers in Europa die nog 10 keer zoveel verdienen. Als alles in ons landje nou dik voor elkaar zou zijn, maar dat bijvoorbeeld in de bejaardenzorg geen geld genoeg is om voldoende personeel te betalen enzo, dat kan toch niemand als sociaal uitleggen? :letitallout:

Omg, ongelooflijke moraalridder. Doneer jij je halve salaris aan goede doelen? Werk jij op zaterdag als vrijwilliger in een bejaardentehuis? Zit je in de politiek en ben je er mee bezig om zulke taferelen te veranderen?

Het is gewoon de markt van vraag en aanbod. Filmsterren krijgen ook 30 miljoen voor een film. Als er een markt voor is, wat doe je er dan tegen. Je kan wel zeggen dat het fout en kut is, maar je kan er geen donder aan doen. Zulke betogen bevatten uiteraard een kern van waarheid, maar zolang er geen flikker tegen te doen kan je er niks mee en is het slechts gelul in de ruimte.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Mukkus Wrote:Waarom verdienen golfers 1 miljoen dollar om 18x zo'n klein balletje in een gat te slaan? Waarom verdienen darters 150.000 pond door een paar dagen met pijltjes te staan gooien? Kijk naar tennissers......

Bredanaar, had je maar met een lucratief talent geboren moeten worden.

:roll: :roll: Ik klaag niet voor mezelf; ik verdien behoorlijk boven modaal en ben daar tevreden mee. Het lijkt jou niet zo te interesseren, dat er zulke enorme verschillen zijn. Dat mensen exorbitante salarissen krijgen, omdat ze toevallig goed tegen een balletje kunnen schoppen of slaan terwijl ze daarvoor maar een 20-tal uurtjes in de week bezig zijn vind ik walgelijk.

@Lance:
Je kent mij niet dus je kan/mag mij niet te verwijten dat ik geen sociale activiteiten doe. Daar heb je ook geen flikker mee te maken. Het tekent je wel dat je direct dergelijke conclusies trekt. Ik vind dat ieder meg verdienen wat hij verdient; daar werkt hij tenslotte voor. Maar de salarissen van een aantal sporters (en ook acteurs zoals jij schrijft) zijn buitensporig, a-sociaal en niet uit te leggen aan hen die wat minder geluk hebben gehad. Deze grootverdieners verdienen bij lange na niet voor wat ze doen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Hij is al 49 Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hij is pas 22!! :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:@Lance:
Je kent mij niet dus je kan/mag mij niet te verwijten dat ik geen sociale activiteiten doe. Daar heb je ook geen flikker mee te maken. Het tekent je wel dat je direct dergelijke conclusies trekt. Ik vind dat ieder meg verdienen wat hij verdient; daar werkt hij tenslotte voor. Maar de salarissen van een aantal sporters (en ook acteurs zoals jij schrijft) zijn buitensporig, a-sociaal en niet uit te leggen aan hen die wat minder geluk hebben gehad. Deze grootverdieners verdienen bij lange na niet voor wat ze doen.

Het zijn ook geen verwijten, het zijn vragen. Indien je één of meerdere vragen een ja als antwoord kan geven heb ik respect voor je en heb ik niks gezegd. Anders is het zoals ik al heb gezegd voornamelijk gelul in de ruimte en kan ik (en de maatschappij) er niks mee.

Het is trouwens altijd makkelijk om voetballers te 'pakken', maar wat denken van het koningshuis, directeurs van non-profit organisaties of mensen die puur vanwege hun familie op belangrijke plekken zijn gekomen. Bedenk trouwens dat het belastingstelsel hier toch beter is dan elders mbt inkomensverschillen. Verdere nivellering van de inkomens zou betekenen dat nog meer wielrenners naar België verhuizen, tennissers in Monaco gaan wonen en 65+ers hun laatste levensjaren naar warmere oorden vertrekken.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:
Bredanaar Wrote:@Lance:
Je kent mij niet dus je kan/mag mij niet te verwijten dat ik geen sociale activiteiten doe. Daar heb je ook geen flikker mee te maken. Het tekent je wel dat je direct dergelijke conclusies trekt. Ik vind dat ieder meg verdienen wat hij verdient; daar werkt hij tenslotte voor. Maar de salarissen van een aantal sporters (en ook acteurs zoals jij schrijft) zijn buitensporig, a-sociaal en niet uit te leggen aan hen die wat minder geluk hebben gehad. Deze grootverdieners verdienen bij lange na niet voor wat ze doen.

Het zijn ook geen verwijten, het zijn vragen. Indien je één of meerdere vragen een ja als antwoord kan geven heb ik respect voor je en heb ik niks gezegd. Anders is het zoals ik al heb gezegd voornamelijk gelul in de ruimte en kan ik (en de maatschappij) er niks mee.

Het is trouwens altijd makkelijk om voetballers te 'pakken', maar wat denken van het koningshuis, directeurs van non-profit organisaties of mensen die puur vanwege hun familie op belangrijke plekken zijn gekomen. Bedenk trouwens dat het belastingstelsel hier toch beter is dan elders mbt inkomensverschillen. Verdere nivellering van de inkomens zou betekenen dat nog meer wielrenners naar België verhuizen, tennissers in Monaco gaan wonen en 65+ers hun laatste levensjaren naar warmere oorden vertrekken.

Het zijn wel verwijten dus, want op alle drie vragen antwoord ik 'nee'. Je beschouwt het dus als gelul in de ruimte en jij (en de maatschappij ) kan daar niks mee. Prima, dan zijn wij hier onderling over uitgesproken; ik ben het echter niet met je eens dat de maatschappij geen boodschap heeft aan mijn mening (en velen met mij) dat dergelijke salarissen voor sporters onacceptabel zijn.
Er mogen best (moeten vind ik zlefs) inkomensverschillen door verschillen in prestatie, verantwoording en dergelijke zijn. Ik heb al eerder aangegeven dat dit niet nationaal maar internationaal aangepakt moet worden, als je goed gelezen hebt.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom verdienen golfers 1 miljoen dollar om 18x zo'n klein balletje in een gat te slaan? Waarom verdienen darters 150.000 pond door een paar dagen met pijltjes te staan gooien? Kijk naar tennissers......

Bredanaar, had je maar met een lucratief talent geboren moeten worden.

:roll: :roll: Ik klaag niet voor mezelf; ik verdien behoorlijk boven modaal en ben daar tevreden mee. Het lijkt jou niet zo te interesseren, dat er zulke enorme verschillen zijn. Dat mensen exorbitante salarissen krijgen, omdat ze toevallig goed tegen een balletje kunnen schoppen of slaan terwijl ze daarvoor maar een 20-tal uurtjes in de week bezig zijn vind ik walgelijk.

Ik vind een dooie hoer in de kut poepen walgelijk. Maar er zijn toch mensen die het doen....ik maak me nergens meer druk om. D'r zijn nu eenmaal mensen op de wereld die het goed voor elkaar hebben, prima.
Reply
Allemachtig, wat een tumult ineens. :eeeek:

@Bredanaar: had je het wel gesnapt als ik in plaats van "in verhouding" "ten opzichte van andere top-voetballers" getikt had? Ik refereer, volgens mij, nergens aan het inkomen van de gemiddelde broodroostermonteur in Nederland.
De marktwerking is al genoeg uitgelegd hier en ook de salary-cap hoef ik niet meer te noemen, maar ik vind uiteraard de exorbitante salarissen van topsporters belachelijk. Je doet er alleen zo weinig aan, dus druk maken over deze misstanden heeft weinig zin.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Het gelazer begint nu al:

Quote:Sneijder staat beloofde plek niet af aan Perez

2/2/2006 18:05

Wesley Sneijder maakt zich geen enkele zorgen over volgend seizoen. De spelbepaler van Ajax slaapt er geen minuut minder om nu hij na de zomer in Kenneth Perez er een geduchte concurrent bij lijkt te krijgen.

Beide spelers kunnen goed uit de voeten op de nummer tien positie, als man achter de spits en ambiëren die rol ook. 'Ik speel volgend seizoen op tien. Tenzij ik slecht speel, is die plek mij beloofd', legde de 21-jarige Utrechter uit aan RTV Noord-Holland.

Sneijder verlengde onlangs zijn contract tot de zomer van 2009, mede omdat hij een leidende rol toegezegd zou hebben gekregen. Perez speelt sinds eind november op tien bij AZ. De Deen verving in eerste instantie Barry van Galen tijdens diens rustdag. Het beviel Louis van Gaal zou goed dat hij Perez niet meer als linksbuiten in een vrije rol gebruikte.

Als ik zou moeten kiezen, kies ik toch voor Perez. Dan maar Sneijder weg. Maar ik geloof niet dat het een probleem hoeft te zijn. Perez in een vrije rol op de linkerflank lijkt me prima =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Maar even in dit topic:

Pearce verkiest Samaras boven Andy

Manchester City-manager Stuart Pearce heeft zijn steraanvaller Andy Cole laten schrikken. De 34-jarige Cole staat op het punt zijn contract bij The Blues te verlengen, maar kreeg gisteren te horen dat hij op zaterdag niet zal starten wanneer 'City' aantreedt tegen Arsenal, dit meldt het Engelse The Sun.

Pearce geeft de voorkeur aan zijn nieuwe aankoop, de van SC Heerenveen-overgenomen Georgios Samaras. De fitte Cole was woedend toen hij hoorde plaats te moeten maken voor de nieuwe Griekse aankoop van de club uit het Premiership.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Als ik zou moeten kiezen, kies ik toch voor Perez. Dan maar Sneijder weg. Maar ik geloof niet dat het een probleem hoeft te zijn. Perez in een vrije rol op de linkerflank lijkt me prima =D>

Maar dat is het probleem dus: als je bij Ajax linksbuiten speelt heb je geen vrije rol maar moet je aan de zijkant blijven. Het bezwaar tegen een heleboel buitenspelers bij Ajax was altijd dat ze teveel naar binnen trokken, te vaak de nummer 10 voor de voeten liepen en de achterlijn niet of nauwelijks haalden om een voorzet te kunnen geven. Perez is geen linksbuiten, maar een nummer 10 of spits of desnoods een linkshalf, maar hij is niet buitengewoon snel of handig en hij schiet of kopt liever een voorzet in dat dat hij er eentje geeft.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als ik zou moeten kiezen, kies ik toch voor Perez. Dan maar Sneijder weg. Maar ik geloof niet dat het een probleem hoeft te zijn. Perez in een vrije rol op de linkerflank lijkt me prima =D>

Maar dat is het probleem dus: als je bij Ajax linksbuiten speelt heb je geen vrije rol maar moet je aan de zijkant blijven. Het bezwaar tegen een heleboel buitenspelers bij Ajax was altijd dat ze teveel naar binnen trokken, te vaak de nummer 10 voor de voeten liepen en de achterlijn niet of nauwelijks haalden om een voorzet te kunnen geven. Perez is geen linksbuiten, maar een nummer 10 of spits of desnoods een linkshalf, maar hij is niet buitengewoon snel of handig en hij schiet of kopt liever een voorzet in dat dat hij er eentje geeft.

Misschien heeft Blind wel een heel ander systeem voor ogen nu. Het zou me niet verbazen als dat hele 4-3-3 principe overboord gegooid wordt. Beetje het systeem als bij AZ met veel bewegende mensen voorin, die steeds van positie wisselen.
Reply
Perez niet handig #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Perez niet handig #-o

Met handig bedoel ik of hij onnavolgbare schijnbewegingen, trucs of andere dingen doet waar hij veel voordeel van heeft en die heeft ie niet echt. Het is WEL een handige voetballer in de zin van: op de juiste plaats staan, een goede traptechniek hebben en slim lopen, maar dat komt vooral van pas als hij op de nummer 10 posititie speelt en niet als hij heel hard langs de lijn moet rennen.
Reply
denk dat wesley volgend seizoen gewoon links of rechts op het middenveld speelt en perez centraal achter de spitsen
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:denk dat wesley volgend seizoen gewoon links of rechts op het middenveld speelt en perez centraal achter de spitsen

Dan schat ik de kans redelijk dat ook Wesley gaat vertrekken bij Ajax.
Reply
Ajax heeft belangstelling voor Lasse Nilsson! Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nee, in Denny L. Althans volgens Sjek, maar die zit er vrijwel wekelijks naast... :wink: !
Reply
He, ik kan me nog een topic herinneren van mij vorig jaar... Zou ik dan toch gelijk krijgen met Perez en Landzaat, alleen een jaartje later...
Of zat Landzaat er toen nog niet bij?
The great old Ludwig von...
Reply
Volgens Borst was het trouwens niet van Geel die gelekt heeft over de Perez transfer (wrs een makelaar dan). Staat v Gaal dus mooi voor lul met zijn tirade.

Wel achterbakse actie van van Geel om met Mathijsen te ouwehoeren over een overstap zonder dat AZ hiervan op de hoogte was. Als het waar is tenminste. Als Mathijsen slim is, gaat hij gewoon naar PSV volgend jaar :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Stam, Huntelaar, Perez, Landzaat en eventueel Mathijsen. Ajax begint zo langzamerhand de functie van PSV over te nemen, gezien de koopgekte.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
gittermaster Wrote:He, ik kan me nog een topic herinneren van mij vorig jaar... Zou ik dan toch gelijk krijgen met Perez en Landzaat, alleen een jaartje later...
Of zat Landzaat er toen nog niet bij?

Neen, dat was Kluivert (of Davids) :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:Wel achterbakse actie van van Geel om met Mathijsen te ouwehoeren over een overstap zonder dat AZ hiervan op de hoogte was. Als het waar is tenminste. Als Mathijsen slim is, gaat hij gewoon naar PSV volgend jaar :8:

Het is nog altijd niet verboden om met iemand uit eten te gaan, dat bovenstaande ter sprake is gekomen is nergens verteld. (wel logisch, maar nooit gezegd!)

Mathijsen is geen slechte en Landzaat is ook wel een goede vervanger van Galasek, alhoewel Lindenbergh gisteren zowaar het enige lichtpuntje was....
Reply
Fabian, zoals je zelf al aangeeft (en Borst zei het ook), is daar natuurlijk wel over een eventuele overgang gebabbeld! Gewoon niet chique, punt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Niet chique van wie ? Zeker weer alleen van van Geel...?
Reply
Fabian Wrote:Niet chique van wie ? Zeker weer alleen van van Geel...?

van Mathijsen naar AZ toe idd ook niet echt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: