The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Acapulco / Dubai / Sao Paulo
(25-02-2016, 09:13 PM)Kraai Wrote:
(25-02-2016, 08:32 PM)Haggie Wrote:
(25-02-2016, 07:28 PM)Ad Wim Wrote: Kan alleen in een haggieweek. Hoelang gelden dat Djokovic opgaf? Ik denk 5 jaar?

Voorlopig draai ik alle weken bovenin mee! Je kunt niet op deze week afschuiven, als is dit natuurlijk wel erg lekker!  Hakkuh

je hebt al 3 weken alle mazzel met keuzes als Klizan en Pella...en nu dit weer ! Bduh
Ik snap je frustratie wel Kraai. Jouw team is net zo slecht deze week als de mensen die geen team hebben ingevuld.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Carballes, maar nu niet volgende ronde verliezen. 
Cuevas klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tomic Thiem Dolgo & Querrey svp!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Logisch, Thiem wint moeizaam van Dzumhoer en Tursu na vermoeiende gravelweken en wint vervolgens van Dimi die redelijk eenvoudig Kudla en Young had verslagen. Troef Fritz moet de boel dan maar opvegen in die helft.
Reply
Helaas loopt alleen Dubai

Die Thiem heeft me wat punten gekost, knap van die gozer
Kei Nishikori





Reply
(26-02-2016, 12:09 AM)Haggie Wrote: Tomic Thiem Dolgo & Querrey svp!

Eusa_clap Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De gifbeker moet dan ook helemaal leeg.

Thiem vorige week troef en geeft de partij weg tegen fucking Pella waar ie 500 punten had kunnen halen. En nu is ie weer fit en gaat ie straks het toernooi winnen?
Tomic die het hele jaar niks heeft laten zien en nu opeens ook weer kan tennissen?
Dolgo die vorige week niet eens kon opdraven, en sowieso niet in vorm was, en nu opeens ook weer iedereen van de baan slaat.
Querrey is een misser van me, van de rest heb ik echt geen spijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op Dolgo na prima uitslagen vannacht. Op flink wat gasten dikke winst pakken deze week. Alleen de gasten met López en Dolgo draaien nog beter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2016, 07:42 AM)Haggie Wrote:
(26-02-2016, 12:09 AM)Haggie Wrote: Tomic Thiem Dolgo & Querrey svp!

Eusa_clap Cool

Dit wordt bizar
Kei Nishikori





Reply
Haggie gaat na zondag 1,5 week lang naar de stand kijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een belachelijke week wederom!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-02-2016, 09:39 AM)centre court Wrote: Haggie gaat na zondag 1,5 week lang naar de stand kijken.

Printscreen. Beter wordt het niet!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(26-02-2016, 10:14 AM)Haggie Wrote:
(26-02-2016, 09:39 AM)centre court Wrote: Haggie gaat na zondag 1,5 week lang naar de stand kijken.

Printscreen. Beter wordt het niet!

Minder wel!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jullie doen net alsof dit de 1e x is dat haggie bovenaan staat. Volgens heeft ie al eens een paar maanden bovenaan gestaan na een bizar goede AO
Reply
In 2008 toen Tsonga de finale haalde?
Reply
Tsonga won in de 1e ronde van murray dacht ik...

Tsonga was toen 1x gekozen  Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat zou weleens kunnen Dre. Haggie is een buitengewoon getalenteerd tennismanager. Hij heeft alles om tot het eind bovenin mee te doen. Vergeet niet dat hij al vanaf 2000 ofzo jaarlijks meedoet en vaak goed begint. Hij mist alleen de focus om het hele jaar scherp te blijven. Hij zal her en der nog wel een keer een deadline missen.
En daarnaast, zn tactiek om wekelijks alle toppers te laten liggen zal toch ook weleens wat minder beloond worden dan de afgelopen weken? Eigenlijk maakt ie laffe Buursiaanse teams. En we hebben de afgelopen 1,5 jaar gezien dat dat ook totaal niet succesvol is op de lange termijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel goed om te zien dat jullie je allemaal zo druk maken... Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(26-02-2016, 11:29 AM)andre Wrote: In 2008 toen Tsonga de finale haalde?


Volgens mij was dat m inderdaad. Was dat niet Tsonga-Baghdatis die finale? Haggie had ze allebei
Reply
Voel je vereerd, Hag. Ik vind het iig heerlijk dat je weer zo fanatiek bent, en van mij mag je winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-02-2016, 12:02 PM)Ad Wim Wrote: Voel je vereerd, Hag. Ik vind het iig heerlijk dat je weer zo fanatiek bent, en van mij mag je winnen.

Ben ik ook wel beetje. Wordt toch weer aandacht besteed aan een fanatiekeling die het weer probeert op te pakken!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(26-02-2016, 12:00 PM)Mac Wrote:
(26-02-2016, 11:29 AM)andre Wrote: In 2008 toen Tsonga de finale haalde?


Volgens mij was dat m inderdaad. Was dat niet Tsonga-Baghdatis die finale? Haggie had ze allebei

Tsonga verloor in 2008 de finale van Djoko. Hij had inderdaad Murray verslagen in de 1e ronde. Murray toen misschien wel de topfavoriet voor de zege. Haggie had Tsonga(als enige?).
Baghdatis verloor in 2006 de finale van Federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2016, 12:06 PM)Haggie Wrote:
(26-02-2016, 12:02 PM)Ad Wim Wrote: Voel je vereerd, Hag. Ik vind het iig heerlijk dat je weer zo fanatiek bent, en van mij mag je winnen.

Ben ik ook wel beetje. Wordt toch weer aandacht besteed aan een fanatiekeling die het weer probeert op te pakken!

Nieuwe fanatieke aanwas is prima hag. Je hebt in ieder geval de gave om opportunistisch te lullen en je bij succes arrogant te gaan gedragen. In die zin pas je er weer prima tussen hier.
Ook de talenten uit Duiven doen leuk mee. Zowel qua forumactiviteit als qua resultaten. Nemen het stokje over van oudgedienden als Kuiper en Stille die hier wat minder zijn door resp. andere prioriteiten en gebrek aan prestaties.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2016, 11:45 AM)centre court Wrote: Dat zou weleens kunnen Dre. Haggie is een buitengewoon getalenteerd tennismanager. Hij heeft alles om tot het eind bovenin mee te doen. Vergeet niet dat hij al vanaf 2000 ofzo jaarlijks meedoet en vaak goed begint. Hij mist alleen de focus om het hele jaar scherp te blijven. Hij zal her en der nog wel een keer een deadline missen.
En daarnaast, zn tactiek om wekelijks alle toppers te laten liggen zal toch ook weleens wat minder beloond worden dan de afgelopen weken? Eigenlijk maakt ie laffe Buursiaanse teams. En we hebben de afgelopen 1,5 jaar gezien dat dat ook totaal niet succesvol is op de lange termijn.


Op de lange termijn niet succesvol...  Idontgetit

Wie is goat op tennismanager gebied?  Smileh_pac

Juist door iets anders te spelen, is het minder gegaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs, wat laat je je toch weer kennen. Laat maar zien dat je de beste bent dit jaar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Nick!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb je een keer een speler overeenkomstig met Haggie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(25-02-2016, 07:42 PM)buurs Wrote: Kyrgios was vandaag al niet fit en verwacht morgen een tank van hem...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat was een inkopper Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben dik tevreden. Ik zag de eerste set tegen Klizan. Toen stond ie al op het punt om te tanken. Wonderbaarlijk herstel de rest vd week. Prima gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: