The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Fabian Wrote:alhoewel Lindenbergh gisteren zowaar het enige lichtpuntje was....

Dat had je niet verwacht ooit nog te zeggen he? :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gerucht:

"Van Geel schijnt al 2 keer gesproken te hebben met Chivu op Schiphol"
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gerucht waaide al vaker over, had het hier ook al eens geplaatst...
Het schijnt dat Chivu contractueel op heeft laten nemen voor 5 mio weg te mogen, en hij wil dolgraag, OOIT, nog voor Ajax spelen.

Maar gok er maar niet op...

En LL, ik had het niet echt verwacht niet, vond het een vreemde en overbodige aankoop, zeker gezien de prijs!
Reply
Quote:Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Namen worden nog niet genoemd, maar het is een speler die ook international is of is geweest.

Met het aantrekken van Perez (31) en Stam (33) is voor volgend seizoen al de nodige ervaring toegevoegd aan het jonge elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en volgens trainer Blind is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.

De Tsjechische middenvelder Tomas Galasek leek de beste optie, maar blijkt geen natuurlijke leider te zijn. Om welke speler het gaat is nog onbekend, maar wanneer wij meer komen te weten over deze onderhandelingen zullen wij het zo snel mogelijk laten weten.

Davids? Zenden? Boateng? Of een buitenlander?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Davids zit goed bij Tottenham (gezien de goede woorden die Martin Jol altijd voor hem over heeft) en Zenden zie ik niet naar Ajax gaan. Boateng is echter een goede mogelijkheid, misschien Seedorf wel :wink: Maar die zal wel niet meer in Nederland willen voetballen, omdat ie daar altijd wordt uitgefloten.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Namen worden nog niet genoemd, maar het is een speler die ook international is of is geweest.

Met het aantrekken van Perez (31) en Stam (33) is voor volgend seizoen al de nodige ervaring toegevoegd aan het jonge elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en volgens trainer Blind is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.

De Tsjechische middenvelder Tomas Galasek leek de beste optie, maar blijkt geen natuurlijke leider te zijn. Om welke speler het gaat is nog onbekend, maar wanneer wij meer komen te weten over deze onderhandelingen zullen wij het zo snel mogelijk laten weten.

Davids? Zenden? Boateng? Of een buitenlander?

Roy Keane.
Reply
:eeeek: dan word ik spontaan AZ supporter :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote::eeeek: dan word ik spontaan AZ supporter :!:

Keane is te duur, niet voor Ajax maar voor de KNVB. De tuchtcommissie moet uitgedreid worden met 23 man.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Namen worden nog niet genoemd, maar het is een speler die ook international is of is geweest.

Met het aantrekken van Perez (31) en Stam (33) is voor volgend seizoen al de nodige ervaring toegevoegd aan het jonge elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en volgens trainer Blind is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.

De Tsjechische middenvelder Tomas Galasek leek de beste optie, maar blijkt geen natuurlijke leider te zijn. Om welke speler het gaat is nog onbekend, maar wanneer wij meer komen te weten over deze onderhandelingen zullen wij het zo snel mogelijk laten weten.

Davids? Zenden? Boateng? Of een buitenlander?

Mark van Bommel :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Namen worden nog niet genoemd, maar het is een speler die ook international is of is geweest.

Met het aantrekken van Perez (31) en Stam (33) is voor volgend seizoen al de nodige ervaring toegevoegd aan het jonge elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en volgens trainer Blind is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.

De Tsjechische middenvelder Tomas Galasek leek de beste optie, maar blijkt geen natuurlijke leider te zijn. Om welke speler het gaat is nog onbekend, maar wanneer wij meer komen te weten over deze onderhandelingen zullen wij het zo snel mogelijk laten weten.

Davids? Zenden? Boateng? Of een buitenlander?

Mark van Bommel :Big Grin

ajax gaat voor ervaren mensen zal wel roy kean worden
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Roy keane is nog grotere onzin dan MvB, davids zou best wel eens kunnen, maar die verdient al een vermogen bij Tottenham, dus die kunnen ze niet betalen.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Roy keane is nog grotere onzin dan MvB, davids zou best wel eens kunnen, maar die verdient al een vermogen bij Tottenham, dus die kunnen ze niet betalen.

Davids komt heus niet zolang Blind coach is. Seedorf renteniert nog wel even bij Milan en Boateng komt denk ik nooit naar Ajax. Eigenlijk moet die aankoop dus een verbeterde versie van Galasek zijn. Zijn er weinig van...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Mark my words: Joe Cole.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Mark my words: Joe Cole.

Nope, is afgeketst omdat Cole de concurrentiestrijd met Sarpong niet wilde aangaan. Geruchten zijn dat het nu Juan Pablo Sorin wordt.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:
Ricochan Wrote:Roy keane is nog grotere onzin dan MvB, davids zou best wel eens kunnen, maar die verdient al een vermogen bij Tottenham, dus die kunnen ze niet betalen.

Davids komt heus niet zolang Blind coach is. Seedorf renteniert nog wel even bij Milan en Boateng komt denk ik nooit naar Ajax. Eigenlijk moet die aankoop dus een verbeterde versie van Galasek zijn. Zijn er weinig van...

Arek Radomski! Hakkuh
Reply
Ik ruik een koopje....

Blind: 'Sneijder niet steeds erin en eruit'

7/2/2006 15:22

Wesley Sneijder moet eerst volledig herstellen van zijn hamstringblessure voordat coach Danny Blind weer een beroep op hem doet. 'Het heeft geen zin om er steeds in en vervolgens weer uit te gaan.'
De middenvelder van Ajax sukkelt al weken met de kwetsuur. Tegen Feyenoord begon Sneijder in de basis, maar hij moest zich opnieuw vroegtijdig laten vervangen (zie foto).

'Wesley moet beter de tijd nemen om te herstellen', aldus Blind op de website van Ajax. 'Hij moet het normale traject volgen om die hele spiergroep op niveau te brengen.'

Als vervanger van Sneijder doet de Ajax-trainer morgenavond tegen Willem II mogelijk een beroep op Jeffrey Sarpong, die tegen Feyenoord een half uur speeltijd kreeg toebedeeld. Blind: 'Jeffrey kan goed voetballen, is tweebenig en technisch vaardig. Hij krijgt rustig de tijd om in zijn rol te groeien.'
Bangkok resident.
Reply
De lat wordt nu wel érg laag gelegd bij Ajax :lol:

Ricochan Wrote:Als vervanger van Sneijder doet de Ajax-trainer morgenavond tegen Willem II mogelijk een beroep op Jeffrey Sarpong, die tegen Feyenoord een half uur speeltijd kreeg toebedeeld. Blind: 'Jeffrey kan goed voetballen, is tweebenig en technisch vaardig. Hij krijgt rustig de tijd om in zijn rol te groeien.'
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Sarpong is een leuk voetballertje, hoor... en kost idd geen drol :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En aangezien ajaks van ADO gaat verliezen, misschien toch maar geen verdediger :-k
Bangkok resident.
Reply
Die Sarpong ga ik zeker opstellen. Kan ik Elia meteen upgreeden naar Bakkiesogloe.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Die Sarpong ga ik zeker opstellen. Kan ik Elia meteen upgreeden naar Bakkiesogloe.

Sarpong is een sloeber
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Lance Wrote:
Ricochan Wrote:Roy keane is nog grotere onzin dan MvB, davids zou best wel eens kunnen, maar die verdient al een vermogen bij Tottenham, dus die kunnen ze niet betalen.

Davids komt heus niet zolang Blind coach is. Seedorf renteniert nog wel even bij Milan en Boateng komt denk ik nooit naar Ajax. Eigenlijk moet die aankoop dus een verbeterde versie van Galasek zijn. Zijn er weinig van...

"Het zou gaan om Edgar Davids (Tottenham Hotspur) en/of Clarence Seedorf die dan Jaap Stam tegenkomt" (bronConfusedoccernews.nl)

Ik zie ze eerlijk gezegd beide niet komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
heel eerlijk gezegd hoeven ze van mij beiden niet te komen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Als het moet gaan om meer leiderschap op het middenveld zou ik in ieder geval niet voor Davids en Seedorf kiezen. Ik denk zelfs dat zij voor meer onrust zullen zorgen dan rust
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Als het moet gaan om meer leiderschap op het middenveld zou ik in ieder geval niet voor Davids en Seedorf kiezen. Ik denk zelfs dat zij voor meer onrust zullen zorgen dan rust

ik denk dat dat heel erg mee zal vallen, zeker wat Davids betreft.

Heel Tottenham loopt weg met Davids vanwege z'n professionele instelling. En hij is daar toch ook aanvoerder?
Reply
Davydoff Wrote::eeeek: dan word ik spontaan AZ supporter :!:

Dat kan niet.
Reply
Berend Botje Wrote:
Davydoff Wrote::eeeek: dan word ik spontaan AZ supporter :!:

Dat kan niet.

Scheringa: 'Ajax-fans komen naar AZ'

7/2/2006 23:02

Saai is het nooit in Alkmaar. Afgelopen week beleefde AZ het (aanstaande) vertrek van een sterspeler, ruzie met Ajax, een rondleiding door het nieuwe stadion, twee mooie wedstrijden met als toetje het gekruide commentaar van trainer Louis van Gaal op de safari door de voetbaljungle. VI amuseerde zich weer prima in de schoot van Nederlands mooiste.
In Voetbal International nummer 6 wordt de nummer drie van de Eredivisie uitgebreid belicht. Zo verwacht voorzitter Dirk Scheringa in het nieuwe DSB stadion publiek weg te lokken bij rivaal Ajax. 'We trekken volgend seizoen ook veel mensen die nu nog bij Ajax zitten, die zijn het daar zat en willen graag bij ons mooi voetbal kunnen zien', aldus Scheringa.

Volgens technisch directeur Marcel Brands pakt het verlies van Barry van Galen (stopt) en Kenneth Perez (gaat naar Ajax) mogelijk niet eens slecht uit. 'Beide spelers hebben een gebruiksaanwijzing, waar je het elftal enigszins op moet inrichten. Denk alleen maar aan de snelheid die beiden missen. Nu kun je doorwerken op zoek naar een nieuwe balans in je elftal. Die hoeft niet per se minder te zijn. Misschien komt het zelfs wel dichter in de buurt van ons ideaal'

De hele reportage kun je lezen in de nieuwe VI, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de volledige inhoud van nummer 6.
Make tea, not war
Reply
Davids gaat echt niet (op korte termijn) naar Ajax. Volgend seizoen lekker Europees (en misschien Champions League) en dan zeker naar Amsterdam vertrekken? Lijkt me ondenkbaar.
Reply
Berend Botje Wrote:
Davydoff Wrote::eeeek: dan word ik spontaan AZ supporter :!:

Dat kan niet.

Je kan niet zeggen dat je later iets spontaan gaat doen, dan is het niet spontaan meer.
Reply
Berend Botje Wrote:
Berend Botje Wrote:
Davydoff Wrote::eeeek: dan word ik spontaan AZ supporter :!:

Dat kan niet.

Je kan niet zeggen dat je later iets spontaan gaat doen, dan is het niet spontaan meer.

Net als die geiten die in contactadvertenties altijd zeggen dat ze zoooo spontaan zijn en zoeken naar een spontaan iemand ... daarmee verpest je niet alleen een woord, maar ook nog eens de spontaniteit zelf Puke
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: