The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
(30-06-2016, 07:31 PM)centre court Wrote: Thiem kan er hier prima af. Totaal geen gras speler. Als ie dit alsnog wint dan pakt ie 180 want sousa is ook niks natuurlijk. 360 haalt ie zeker niet, daar zal zverev of berdych m pakken.

Mooi voorbeeld van in het straatje van je eigen team praten. Dit seizoen 9-1 op gras en Federer verslagen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het blijft natuurlijk niet echt een grasspeler, gewoon een algemeen goede speler.
Set van Vesely verliezen is natuurlijk wel erg matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vesely mist even een bp voor de beslissing
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(30-06-2016, 08:01 PM)Ad Wim Wrote: Het blijft natuurlijk niet echt een grasspeler, gewoon een algemeen goede speler.
Set van Vesely verliezen is natuurlijk wel erg matig.

Vesely is natuurlijk geen pannekoek. Desalniettemin moet Thiem deze 2e tiebreak wel binnen schrapen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Domme lul, gvd joh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar niks verloren nog. 3e set pakken en morgen afmaken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1 game nog  Confused
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thiem voor 45 ipv 720. Prima. 

Kansje voor Zverev op véél punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat heeft Thiem gedaan vandaag?
Reply
Status: 'rouwmodus'
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kans voor Berdych op veel punten! 
Als hij tenminste beter gaat spelen, want dat is de echte speler.
Al ga ik niet zeggen dat hij easy 720 punten pakt Wink
Reply
Echte grasspeler * bedoelde ik
Reply
(30-06-2016, 09:29 PM)Haggie Wrote: Status: 'rouwmodus'

Verloren dus, iedereen kan zich 675 misrekenen. Zelfs de "beste"  Huh
Reply
Morgen weer een prachtige dag.
8 X een 2e ronde
8 X een 3e ronde
Del Potro - Wawrinka als absolute topmatch
Kyrgios - Brown toch ook een apart affiche
Reply
Poe dit is balen. Was voor mij Raonic of Thiem, jammer dat de veilige keus toch weer de beste blijkt. Ik zit elke keer fout met Thiem Angry
Maar ik heb met Zverev en Tomic nog twee troeven in dat kwart, dus wie weet...
Andersom van Mahut naar Novikov+Lacko gegaan. Die doen het prima, maar daar lijkt nu de avontuurlijke versie juist beter uit te pakken. Kortom, eerste ingeving was toch weer de beste Rolleyes
Reply
Lekker dit. Toch nog 1 goede keuze gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vesely! Toppertje
Hup Zverev
Kei Nishikori





Reply
Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Orde is een beetje hersteld. De mensen met Thiem zijn gefuckt, maar veel alternatieven verliezen ook.
Van de mensen zonder Thiem heeft niemand een clean sheet, en zijn meerderen ook al voor duizenden euros spelers kwijt of gaan die kwijt raken deze ronde.

Het komt voornamelijk neer op Federer nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-07-2016, 09:38 AM)Ad Wim Wrote: Orde is een beetje hersteld. De mensen met Thiem zijn gefuckt, maar veel alternatieven verliezen ook.
Van de mensen zonder Thiem heeft niemand een clean sheet, en zijn meerderen ook al voor duizenden euros spelers kwijt of gaan die kwijt raken deze ronde.

Het komt voornamelijk neer op Federer nu.
Klopt!  
Al hoop ik toch dat ik vandaag niemand verlies aangezien iedereen favoriet is in mijn team.
Raonic def Sock 
Mahut def Herbert 
Cilic def Lacko 
Dimitrov def Johnson
Berdych def Becker

Wie mogen eruit? Kyrgios, Nishikori en Zverev
Reply
Vanaf 15 uur wordt er weer regen verwacht.
Waarschijnlijk daarna nog weinig tennis...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verheug me op:

Kyrgios - Brown  Tongue 
Waw - Potro  Tongue
Reply
Ze hebben iig de mannen vroeg neer gezet, dus zo meteen een paar belangrijke potten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze gaan de baan op, hup Dustin.
Een van de meest sympathieke gasten tegen de grootste lul, dus niet moeilijk voor wie je moet zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie nog weinig scores
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom kijken mensen zo uit naar Del Potro-Wawrinka?
Zonder backhand red je het echt niet tegen een top 10-speler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk ik vooral interessant om eens goed te kijken waar JMDP nou staat. Blijft een top-5 speler in potentie natuurlijk
Reply
De zon schijnt nu gewoon. Iets te vroeg die covers er weer op gedaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Del Potro kan hier zomaar halve finale halen. 
Zijn service loopt echt goed.
Wat gun ik het hem!
Reply
Wawrinka speelt nu al 1,5 set dramatisch. Del Potro hoeft niets te doen.
Loting ligt open, maar heb ook het idee dat ie van een hoop kan verliezen als z'n service niet loopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: