The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Nishi en Mahut teken ik voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
@rogerfederer not very optimistic on Swiss TV: "Unfortunately i am not in top shape or blessed with confidence like maybe 10 years ago"

Het bekende verhaal. Hij kan van veel jongens verliezen. Dit grasseizoen van Thiem en Zverev. We hebben inmiddels gezien wat die 2 waard waren op Wimbledon. De 3 trainingspotjes die hij nu heeft gehad zeggen me niets. Die had Haase ook in straight sets gewonnen. Johnson gaat ook nog wel lukken. Hopelijk is ie daarna klaar en anders moet Raonic hem maar pakken in de SF.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wederom eigen straatje. Kijk ook nog even verder dan een paar weken, en dan vooral de afgelopen GSs.

Maar prima hoor, blijf Federer maar lekker onderschatten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Johnson is al een zeer gevaarlijke klant voor Federer.
Die heeft de afgelopen twee weken gewonnen van Anderson, Chardy en Dimitrov. Niet de minste spelers op gras. 

Kom op Cilic en Mahut. Gaan spannende potjes worden.
Reply
Johnson geloof ik niet zo in. Een hardhitter met z'n forehand maar heeft bijv totaal geen backhand. Daar is Federer te slim voor. 

Cilic en Nishi kunnen hem pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tenzij ie fysiek kapot gaat, kan alleen Raonic op een goede dag hem uit de finale houden.
Maar die wordt hopelijk de komende wedstrijden flink uitgeput, als ie al langs Goffin komt.

De eerste week is ideaal verlopen voor Federer, dus er zijn nu ook geen excuses meer.
SF NID en F eigenlijk ook gewoon must met deze draw.
En dan alles of niets tegen Murray onder immense druk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar gaan we dan!

Hup Nishi , Fedex en Mahut.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit wordt easy voor Cilic, Nishi waarschijnlijk blessee.
Querrey mist meteen bp, zonde.
Federer begint slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Service moet de meester redden voorlopig. 

Van cilic is jammer maar ik snapte al niet dat nishi daar favoriet was. Cilic maakt op mij de beste indruk van wat ik tot nu toe gezien heb. Mooie keuze van flink wat mensen. 

Mahut moet gewoon in 4 winnen. Querrey bij uitstek een gozer die faalt na zon topprestatie. Daarnaast is mahut gewoon beter op gras.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hahaha, zie nu Nishikori serveren. Mijn god, dat die nog van mensen gewonnen heeft.
Muller was gewoon een prima keus in dat stuk, wanprestatie.

Cilic mooie keuze, zelf nooit overwogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nishikori blessure, maar Cilic ook gewoon weer heel goed! 
Federer begint matig idd. Johnson heb ik tegen Dimitrov geen slice backhand zien missen. Nu de ene na de andere!
Reply
Federer speelt echt waardeloos maar staat wel een break voor. Ongekend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vergeten jullie nou echt tegen wie ie speelt?

En kijk ajb even naar court 2 als Nishi serveert. Dan weet je genoeg over de prestatie van Cilic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus Querrey, lever anders even je break in. Die pot is zo belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Average first serve speed van Nishikori is 94 mph. Dan weet je toch genoeg op gras?
Die gaat dit niet uitspelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeer gevaarlijke klant inderdaad, die Johnson.
Federer slecht, maar toch 6-2.

Alle pijlen maar op Querrey, die heeft het nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laatste game van Federer was goed. 6/2 wel lachwekkend. Johnson had gewoon kansen,  maar als jezelf zo matig speelt.
Reply
Johnson helaas ook geen graadmeter zoals verwacht. Cilic en raonic moeten het doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Querrey, zorg dat je gewoon die 1e set pakt en gaat geloven.
In plaats van dat apathische. Op 3-1 had het al klaar moeten zijn, maar 1 goede game nu graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan op 0-15 zo'n tweede servicereturn slaan, kom op nou!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uiteindelijk toch nog easy de set, zoveel beter.
Iedereen maar er vanuit gaan dat Mahut even zou winnen.

Come on Sam!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mahut wint ook gewoon Ad. Focus je nou maar op Federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op hoeveel games ie weg geeft? Vrij saai.

Querrey speelt uitstekend en heeft het puur aan zichzelf te danken als ie dit nog verliest.
Mahut is nergens. Querrey ook dik favoriet bij de bookies nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben echt onder de indruk van wat ik zie van Querrey.
Serveert alleen nog matig, 56% slechts. En wint bijna alles op zijn 1e, dus als die beter gaat lopen...

Zolang Mahut deze set er maar niet uit sneakt in de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha die babbels over Roger...heerlijke onderschatting van deze koning
Kei Nishikori





Reply
Hmm, 2x een halve kans op 30-30 en in de rally. Afmaken slome!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Poeh, 0-30 en dan 2x 2e service en in de rally. Maar 30-30. Come on Sam!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de game voor Mahut, kut.
Returnpunten 15-9 voor Querrey deze set. Geen gekke dingen in de TB please.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Sam, zo verdiend.
Even volhouden nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Querrey 11x gekozen, huh ik zie nu pas dat Ad hem helemaal niet heeft. Al staat Querrey idd veel beter te spelen dan Mahut. De Fransman maakt alleen zoveel onnodige fouten in de tb.
Reply


Forum Jump: