The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
(04-07-2016, 10:32 PM)Stille Wrote: Je mag niet na 2300 uur op CC spelen dus ze kunnen daarom niet verplaatsen. Komop kenners!  Smile

9.35 pm toch.. Haha
Reply
Ze hadden gewoon veel eerder moeten stoppen.
Reply
(04-07-2016, 10:30 PM)maartendinkelman Wrote:
(04-07-2016, 10:28 PM)centre court Wrote: Niet zo drammen mannen uit Duiven. Wat is nou het probleem? Berdych heeft toch kansen zat gehad? En als het donker was, zal Vesely daar toch ook wel last van gehad hebben?


Hahahaha.  Duidelijk de partij niet gezien!

Ik heb de Tb gezien. Verder niet. Veel gemiste kansen en een zure Berdych. Wel begrijpelijk allemaal. Maar wat verwijt je de organisatie nou precies dan?
Opportunistische teksten dat de organisatie perse een Federer Murray finale wil neem ik niet zo serieus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens mij word je juist moe van jezelf, NickHop28.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych moet niet miepen. Op 5-5 werd er nog op 3 andere banen gespeeld. Je mag niet op 6-5 stoppen, kan alleen bij even games. Ze wilden gewoon deze set afmaken. Je gaat toch niet bij 6-6 morgen verder. Berdych heeft het zelf verkloot. Geef Vesely morgen een goede kans!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-07-2016, 10:33 PM)NickHop27 Wrote:
(04-07-2016, 10:32 PM)Stille Wrote: Je mag niet na 2300 uur op CC spelen dus ze kunnen daarom niet verplaatsen. Komop kenners!  Smile

9.35 pm toch.. Haha

10.00 pm local time, anders worden de buurtbewoners boos
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-07-2016, 10:32 PM)NickHop27 Wrote: Haha, ik zeg even niks meer na al dat gemekker dat afgelopen 72 uur hierop is gepost.
Maar als er organisatorische ketsers een partij beïnvloeden, los van het feit dat Berdych al klaar had moeten zijn, mag ik best iets zeggen.
1x tov 100x in een week mag dat best  Bduh

Je mag van mij de hele dag hier klagen. 
Ik heb Tot aan de Tb niets gezien. Wilde Berdych al eerder stoppen dan? Lijkt me raar. Juist hij had er baat bij om vnv klaar te zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Charme van Wimbledon noem ik het maar. Je moet tegen regenonderbrekingen, gladde banen en invallende duisternis kunnen. Prachtig drama was het !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
volgens mij mag je niet verder gaan op een andere baan dan waar je op gestart bent. Dat is dus sowieso geen optie.
Reply
FITTIE !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-07-2016, 10:38 PM)Mac Wrote: volgens mij mag je niet verder gaan op een andere baan dan waar je op gestart bent. Dat is dus sowieso geen optie.

Dat mag wel. Monfils vorig jaar nog naar cc.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(04-07-2016, 10:38 PM)Mac Wrote: volgens mij mag je niet verder gaan op een andere baan dan waar je op gestart bent. Dat is dus sowieso geen optie.

Was destijds bij Monfils wel. Die werd van een bijbaan naar CC verschoven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-07-2016, 10:36 PM)Stille Wrote:
(04-07-2016, 10:33 PM)NickHop27 Wrote:
(04-07-2016, 10:32 PM)Stille Wrote: Je mag niet na 2300 uur op CC spelen dus ze kunnen daarom niet verplaatsen. Komop kenners!  Smile

9.35 pm toch.. Haha

10.00 pm local time, anders worden de buurtbewoners boos

In het eerste jaar met het dak speelde Murray (ik dacht tegen Wawrinka) nog veel langer door.
En van de buurtbewoners is ook maar flauwekul, dan hadden ze daar niet moeten gaan wonen. Ik denk dat er niemand meer woont sinds de tijd dat Wimbledon er nog niet was.
Reply
Daar kwam toen gezeik van. De buurtbewoners hebben toen geklaagd omdat de mensen tot in de nacht herrie maakten op straat.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat van die buurtbewoners klopt wel. Hoe gek ook. 

En Murray Waw was op een dag in het weekend dacht ik. Dan mogen ze tot 12 uur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heerlijk dit drama! Morgen de 5e set!  Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik krijg dat gevoel gewoon soms dat toppers altijd in het voordeel zijn. Natuurlijk snap ik waarom ze vaker op CC mogen,  maar door bepaalde omstandigheden als regen zit het daardoor Federer en Murray gewoon echt mee dit toernooi. Ze weten hoelaat ze spelen en op welke dag etc. Leuk zo'n dak op CC, maar verre van eerlijk.
Reply
(04-07-2016, 10:45 PM)Haggie Wrote: Heerlijk dit drama! Morgen de 5e set!  Smile

Klopt,  het heeft ook wel weer wat.
Ik kan er ook al wel weer om lachen hoor! Wat was ik blij toen weer terug kwam van 1/6. Wat een pot! 
Zou wel wat zijn als Berdych toch nog wint!
Reply
Heerlijk dit, maakt de dag alleen nog maar mooier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-07-2016, 10:52 PM)maartendinkelman Wrote:
(04-07-2016, 10:45 PM)Haggie Wrote: Heerlijk dit drama! Morgen de 5e set!  Smile

Klopt,  het heeft ook wel weer wat.
Ik kan er ook al wel weer om lachen hoor! Wat was ik blij toen weer terug kwam van 1/6. Wat een pot! 
Zou wel wat zijn als Berdych toch nog wint!

Nieuwe dag, nieuwe kansen. Berdych gewoon de favoriet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tomic break voorgestaan in 5e set
Anderson die 2-0 in sets verkloot

Buursjaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Berdych had het gewoon eerder af moeten maken.
Misschien is het juist wel gunstig dat 5e set morgen is
.
Reply
(04-07-2016, 10:54 PM)buurs Wrote: Tomic break voorgestaan in 5e set
Anderson die 2-0 in sets verkloot

Buursjaar

Stuk voor stuk matige keuzes.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker begin, Vesely...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych wint hem dus, jammer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Alhoewel daar is de rebreak. Go Jiri!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zou een unibet account nemen stille, ben je snel je geld kwijt.
Reply
Nee hoor die gaat goed, beter dan Vesely die eikel verliest zijn serve weer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Breakt ie terug, 3-3 40-15, wordt ie nog gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bam!  Toch de verdiende 180.
Wat een geluk op 3/3 40/30 voor Vesely. Achterkant lijn, maar respect voor Berdych.
Morgen voor de extra 360 punten.
Reply


Forum Jump: