Zozo, ben even een weekje weggeweest en er is het nodige gebeurd. Zal het even chronologisch langsgaan:
Zondag: Tja, op papier was dit een zeer lastige wedstrijd. Het was tegen een federatiegenoot dus de verdediging was wel goed. Het middenveld was ok en de rest was behalve één leuke vleugel niks. Ik hoopte er dus op om geen kansen weg te geven en wellicht via een SE een nipte overwinning binnen te slepen. Uiteindelijk via 2 SE's en een normale goal met 3-0 gewonnen. Gozert was vorig jaar 2e in de comp. WI was overigens normaal.
Woensdag: Had verwacht dat ik met veel geluk door kon komen. Speelde tegen een sterk team uit IV. Was eigenlijk kansloos omdat ik PICte en hij iig niet. Gewoon met 106 de boot ingegaan en nu dus alles op de comp zetten. Voordeel was dat het bijna uitverkocht was en nadeel was dat een spits er geblesseerd afging. Nu dus 4 extra dokters ingehuurd (nu 5 in totaal) in de hoop dat ie zondag kan spelen.
Vrijdag: Vandaag een best leuke training gehad. Vorm +5/-8, al minder erg dan vorige week. Verdedigen +2. Dat is zeer welkom. Heb een 18-jarige die naar uitstekend is gegaan (eigen jeugd) en een 20-jarige die naar formidabel is gegaan. Die laatste zal worden verkocht, dus voor de geïnteresseerden:
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 730 (273 000 ââ¬)
Loon: 1 293 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Het Moraalteam
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Let ook op dat redelijk PM en dat matig matig passen. Kan een zeer leuke speler zijn voor iedereen inde federatie. Gaat erop voor 1m, moet zeker kunnen.
Overig: Verder sta ik dus inmiddels weer 459k in de plus, maar zal er voor zondag nog niks mee doen. Misschien als er voor zondag al geboden is op die verdediger dat ik nog iemand koop, maar dat is nog allemaal vaag. Tot sloyt de jeugdpull van deze week:
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 420 (42 000 ââ¬)
Loon: 609 ââ¬/week
Eigenaar: Het Moraalteam
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Zal binnen de club blijven en als handelswaar worden gebruikt. ik zie wel tot hoe ver deze wordt getraind.
En als uitsmijter:
Wie wil er een oefenwedstrijd spelen tegen een koploper uit divisie V?