14-05-2017, 07:24 PM
Deze keer ga ik voor dezelfde taktiek als Monte Carlo (1) en Madrid (33).
Deze taktiek bevalt me prima.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rome ATP
|
14-05-2017, 07:24 PM
Deze keer ga ik voor dezelfde taktiek als Monte Carlo (1) en Madrid (33).
14-05-2017, 09:07 PM
Kan het schema/draw aub aangepast worden? Er zijn wat afzeggingen en qualies/LL moeten er nog in.
2-3-2
14-05-2017, 10:01 PM
Is aangepast.
15-05-2017, 08:24 AM
Zo gisterenavond mijn team is gesmeedt tot een solide groep.
Heb er negen deze keer.
Tsja. Ik kan 1 naam noemen, want die heeft waarschijnlijk iedereen : Nadal. De rest zijn allen mustpicks en zul je rond 10 uur zien ;-)
Wie neem jij cc?
15-05-2017, 10:45 AM
F. Fognini
A. Zverev T. Berdych D. Goffin P. Cuevas D. Schwartzman R. Nadal J. Martin del Potro P. Carreno Busta
15-05-2017, 11:24 AM
Maar een keer voor laf gegaan.
Die Wawrinka's werkten toch niet echt de afgelopen weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-05-2017, 12:15 PM
ik zie het somber in voor de 52 spelers die pouille hebben opgesteld
Poeh, blij dat ik die deze week niet heb zeg.
Diep gezonken de laatste weken. Struff gaat ook niet echt lekker, en die heb ik wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-05-2017, 02:15 PM
Nou, dan zou Bedene het niet zo zwaar hebben tegen fucking Mager, en Goffin tegen Bellucci.
15-05-2017, 02:40 PM
Goffin wakker worden!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
15-05-2017, 02:59 PM
Ipv set en dubbele break voor bellucci is het weer gelijk
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-05-2017, 03:14 PM
Over Bedene hoor ik je niet
15-05-2017, 03:15 PM
Die is niet belangrijk
Die gast loopt al tijdje geblesseerd rond
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-05-2017, 03:21 PM
Elk punt is belangrijk in een Buursweek
Hup Emmen!
15-05-2017, 03:22 PM
Kansloos ?
Kom op sympathieke Belg, hou je game en win!
15-05-2017, 04:30 PM
Die Bellucci is wel echt de grootste choker op de tour.
15-05-2017, 06:55 PM
Jezus, Monteiro.
15-05-2017, 07:55 PM
ik ben nog een newbie wat betreft de atp ranking. Maar klopt dit:
De atp ranking is het totaal aantal bijelkaar gesprokkelde punten van een tennisser van het afgelopen jaar. Wanneer nu bijvoorbeeld Rome wordt gespeeld, vervallen straks de punten van Rome van vorig jaar en komen de punten die iemand nu scoort er bij. Dus eigenlijk is de ATP ranking is het gemiddelde van het afgelopen jaar. Dus eigenlijk geeft het de sterkte weer van een speler van een half jaar geleden.
15-05-2017, 08:38 PM
Ja klopt min of meer.
Je hebt een rolling ranking, zoals deze, waar de plaatsing op wordt gebaseerd. En je hebt de race, waar vanaf de eerste week de punten worden opgeteld.
15-05-2017, 08:56 PM
Okay thx
15-05-2017, 10:23 PM
Het is echter niet het gemiddelde van het afgelopen jaar, maar gewoon het totaal van afgelopen jaar, maar dan van dat moment. Dus nu staat Murray bovenaan, dat betekent dat ie de afgelopen 12 maanden het meeste punten heeft gescoord.
15-05-2017, 10:30 PM
Prima 1e dag, alleen Monteiro is kut.
15-05-2017, 10:36 PM
Het is in ieder geval niet een maat voor wie op dit moment de sterkste speler is.
Eerste dag was prima. En de komende negen wedstrijden zit maar één unterhund bij, Fognini, maar die zou voor eigen publiek best wel mogen stunten.
16-05-2017, 12:04 PM
Schwartzman wakker worden
16-05-2017, 12:23 PM
nu is tie wel wakker geloof ik.
Hup Diego, Hup Pablo! |
« Next Oldest | Next Newest »
|