07-07-2017, 08:37 PM
Poeh, Jo overleeft. Na zelf eerder al kansen gehad te hebben. Spannend potje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Wimbledon
|
07-07-2017, 08:37 PM
Poeh, Jo overleeft. Na zelf eerder al kansen gehad te hebben. Spannend potje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-07-2017, 08:51 PM
Ai, kans hoor. 2x bp achter elkaar, maar nu maximaal TB.
Allez Jo!
Kut, goeie TB van Querrey en matige van Jo.
Tsonga ook gewoon meer punten gemaakt in de set. Wordt moeilijk nu. Word maar snel donker.
07-07-2017, 09:24 PM
Querrey is het kwijt, Jo walst. 5e set!
07-07-2017, 09:31 PM
Klasse Anderson! Op naar de 360
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Haha, niet meer nee. Tegen een "geblesseerde" Fognini, bizar.
07-07-2017, 09:41 PM
Ziggo stopt 2200 volgens mij
07-07-2017, 09:43 PM
Haha, Fognini stopt op sp het punt om te challengen maar heeft geen challenges meer. Dure fout. Had de set al moeten hebben.
Bizar! 4 sp weggegooid en dan op bp tegen een dropshot onder in het net
07-07-2017, 09:48 PM
Het is trouwens weer lekker traag, dat cc. Zo jammer.
07-07-2017, 09:49 PM
Had al wel 4 sps gehad. 5 inmiddels.
07-07-2017, 09:52 PM
Dit gaat natuurlijk nog mis. Zonde.
Murray is echt te pakken, hopelijk door Jo later.
07-07-2017, 10:59 PM
Prima dat Kwerrie Tsonga stoppen bij deze stand.
Tsonga staat bekend als een slowstarter dus gelijk gas erop morgen Kwerrie
2-3-2
08-07-2017, 02:21 PM
(07-07-2017, 10:59 PM)Kraai Wrote: Prima dat Kwerrie Tsonga stoppen bij deze stand. 4 min om precies te zijn
Niets is sterker dan dat ene woord...
08-07-2017, 02:21 PM
Je zou Tsonga maar hebben
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-07-2017, 02:24 PM
(07-07-2017, 10:59 PM)Kraai Wrote: Prima dat Kwerrie Tsonga stoppen bij deze stand. Zoals verwacht ..was op Roland Garros precies hetzelfde tegen fuckin Renzo Olivo...toen had ik hem, nu gelukkig niet
2-3-2
08-07-2017, 02:25 PM
Fuck you Tsonga, wat een gelul met Anderson in de volgende ronde en een kwakkelende Murray.
Weg goed toernooi...
08-07-2017, 02:26 PM
Anderson en Querrey je zal ze niet hebben
08-07-2017, 02:31 PM
Waar was je keuze voor Tsonga op gebaseerd, Ad?
Wint al tijden geen 2 partijen achtereen. Mooie kans voor ultra must pick Anderson.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Tof man, om dat nu te vragen. Kijk nog eens naar zijn prestaties voor ie een kind kreeg en de afgelopen jaren op Wimbledon.
Of naar zijn loting: bij Wawrinka in het 1/8 deel.
08-07-2017, 02:34 PM
Dat klopt
Maar nu was de vorm ver te zoeken Ik heb helaas querrey laten vallen voor oa Lopez
08-07-2017, 02:50 PM
Drie toernooien gewonnen al, qf AO. Heeft een prima jaar, alleen een inzinking rond genoorte.
Maar ik had hem niet genomen bij een lastige loting voor deze prijs. Natuurlijk ook wel weer bizar dat Querrey opeens iets presteert, met een jaar van 16-14.
08-07-2017, 03:00 PM
En als we het over vorm van de laatste weken gaan hebben, kun je bijna niemand nemen.
Bij de toppers kun je zelden iets afleiden aan warm-up toernooitjes.
08-07-2017, 05:08 PM
Elke keer als ik CC zie, valt me op hoe traag het is. Je ziet niemand een bal van achteruit weg slaan.
Meerdere spelers hebben ook al gezegd dat Wimbledon nu de traagste slam is. Schandalig eigenlijk. Bogstra zei het goed: die lange rally's hebben we de afgelopen maanden al gezien. Hier willen we wat anders zien.
08-07-2017, 07:20 PM
Bijna Stille. Blijf lekker appen en tweeten over die mogelijke verrassingen...
08-07-2017, 08:40 PM
Haha dat was een grap natuurlijk. Nid dat djo hf haalt (zie tweet vanmiddag)
09-07-2017, 06:25 PM
pfffft wat blijft die vrije zondag toch een onzin. Zo frustrerend als je eindelijk dagje vrij hebt en dat er dan gewoon geen tennis is
|
« Next Oldest | Next Newest »
|